Amazon hap dyqanin e veshjeve me dhoma prove të teknologjisë së lartë - Business Magazine Albania

Amazon hap dyqanin e veshjeve me dhoma prove të teknologjisë së lartë

Amazon po hap një dyqan fizik veshjesh me teknologji të lartë. Dyqani i parë Amazon Style, i vendosur në periferi të Los Anxhelosit në Glendale, Kaliforni, do të hapë dyert e tij brenda këtij viti.

Dyqani do të shfaqë veshje për femra dhe meshkuj, këpucë dhe aksesorë nga një përzierje e markave të njohura dhe atyre në zhvillim, me çmime për një gamë të gjerë blerësish.

“Do të gjeni gjithçka, nga xhinset bazë prej 10 dollarësh deri te xhinset e stilistëve e deri tek markat e njohura me xhinse prej 400 dollarësh”, tha për CNBC Simoina Vasen, drejtoreshë menaxhuese e Amazon Style. “Ne duam të përmbushim çdo buxhet dhe çdo lloj çmimi”.

Ky koncepti i ri i dyqanit shënon eksperimentin më të fundit të Amazon. Kompania filloi të angazhohej në shitjet me pakicë në dyqane fizike kur hapi një librari në vitin 2015, më pas ​​duke blerë Whole Foods për 13.7 miliardë dollarë në vitin 2017. Që atëherë, ajo ka lançuar një sërë formatesh të tjera, duke përfshirë grab-and-go, dyqane që shfaqin artikujt më të shitur në internet, madje edhe zinxhirin e vetë të supermarketeve.

Marsin e kaluar, Wells Fargo tha se Amazon ia kaloi Walmart-it si shitësi numër 1 i veshjeve në SHBA dhe vlerësoi se shitjet e veshjeve dhe këpucëve të Amazon në SHBA u rritën me afërsisht 15% në vitin 2020 në më shumë se 41 miliardë dollarë.

Amazon thotë se shpreson të rregullojë disa nga pikat problematike të dyqaneve tradicionale të shitjes me pakicë, të tilla si dhoma e provës, duke shmangur rrëmujën që mund t’i bëjë dyshemetë e dyqaneve të duken të frikshme dhe të çorganizuara.

Blerësit do të mbështeten shumë në smartfonin e tyre për të shfletuar dyqanin.

Lexoni edhe: Amazon përballet me një presion të ri mbi mbrojtjen nga COVID-19 në magazinat e saj 

Kur blerësit hyjnë në dyqan, ata do të shohin “artikuj të shfaqur”, që paraqesin vetëm një madhësi dhe ngjyrë të një produkti të caktuar; inventari i mbetur për çdo produkt do të mbahet në pjesën e pasme të dyqanit. Pas hyrjes në aplikacionin Amazon në një smartphone, ata do të skanojnë një kod QR në artikullin e zgjedhur për të parë madhësitë, ngjyrat, vlerësimet për produktet dhe informacione të tjera, të tilla si rekomandime të personalizuara për artikuj të ngjashëm.

“Kjo na lejon të ofrojmë më shumë përzgjedhje pa kërkuar që klientët të kalojnë nëpër rafte për të gjetur ngjyrën, madhësinë dhe kombinimin e duhur,” tha Vasen.

Pas skanimit të kodit QR në një artikull, blerësit mund të klikojnë një buton në aplikacionin Amazon për ta shtuar artikullin në një dhomë prove ose për ta dërguar në kasë.

Në dhomat e provës, Amazon ka shtuar ekrane me prekje, të cilat blerësit mund t’i përdorin për të vlerësuar artikujt ose për të kërkuar stile ose madhësi të ndryshme për t’i marrë në dhomën e tyre të provës.

Çdo artikull më pas hidhet në një “dollap”, i cili hapet pasi një bashkëpunëtor i dyqanit dorëzon veshjet. Kjo i lejon klientët të vazhdojnë blerjet pa pasur nevojë të largohen nga dhoma e provës dhe të gjejnë një punonjës, tha Amazon.

Blerësit do të jenë në gjendje të përdorin sistemin e skanimit të Amazon, Amazon One, për të paguar gjatë blerjes.

Ashtu si konceptet e tjera të shitjes me pakicë të Amazon, dyqanet Amazon Style përpiqen të ndërthurin përvojën e blerjeve online dhe offline të kompanisë. Vasen tha se blerësit do të jenë në gjendje të hyjnë në historinë e tyre të blerjeve në aplikacionin Amazon.

cnbc 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0