Start-upet e kriptomonedhave kanë marrë financime rekord këtë vit. Nuk është për t’u habitur, që disa lojtarë të mëdhenj – nga shkëmbimi i monedhës virtuale të binjakëve winklevoss, Gemini, te bashkëthemeluesi i Ethereum, Joseph Lubin me start-upin e tij për blockchain ConsenSys– njoftuan marrëveshje të reja masive financimi javën e fundit.
MoonPay, një kompani e sapoardhur, po e çon kriptomaninë në kapitalin sipërmarrës në lartësi të reja. Firma Fin-Tech trevjeçare tha të hënën se ka mbledhur 555 milionë dollarë në raundin e saj të parë të financimit. Investimi, i udhëhequr nga Tiger Global dhe Coatue, e vlerëson kompaninë në 3.4 miliardë dollarë.
I themeluar në vitin 2018, softueri i MoonPay me bazë në Miami i lejon përdoruesit të blejnë dhe shesin kriptomonedha duke përdorur metoda konvencionale pagese si kartat e kreditit, transfertat bankare ose kuletat celulare si Apple Pay dhe Google Pay.
Ajo gjithashtu ia shet teknologjinë e saj bizneseve të tjera, duke përfshirë uebsajtin e kriptove Bitcoin.com dhe tregun OpenSea për tokenat e pandryshueshme (NFT), një model që CEO Ivan Soto-Wright e quan “kripto-si-shërbim”.
Soto-Wright tha se firma synon t’i bëjë kriptot e aksesueshme për masat në të njëjtën mënyrë që mjetet e video-konferencave si Zoom e bënë më të lehtë kryerjen e telefonatave përmes internetit.
“Me blockchain dhe kriptovalutat, mendoj se tani jemi ende në ditët e telefonave fiks,” tha ai për CNBC në një intervistë.
“Përfundimisht ne do të arrijmë në këtë vend ku mund të lëvizim çdo sasi vlere kudo në botë, dhe kostot lëvizin sa më afër që të jetë e mundur në zero.”
‘PayPal për kripto’
Me çmimet e bitcoin dhe kriptomonedhave të tjera që arrijnë nivelet më të larta të të gjitha kohërave kohët e fundit, investimi i kapitalit sipërmarrës në bizneset fillestare që fuqizojnë tregun po lulëzon. Investitorët po kërkojnë për Coinbase-in e ardhshëm pas listimit të gjigantit të shkëmbimit të kriptove në prill.
Synimi i MoonPay për investitorët është se ai ofron një “portë” për asetet dixhitale. Për momentin, kjo përfshin bitcoin, eter dhe argumente të tjera dixhitale si NFT.
Por vizioni i Soto-Wright është të zgjerojë platformën për të përfshirë gjithçka, nga moda dixhitale deri te aksionet e tokenizuara.
“Njerëzit po na quajnë të ngjashëm me PayPal, por për kripto”, tha ai.
Kompania ka kontrolle të forta për të trajtuar pastrimin e parave, tha Soto-Wright. Rregullatorët janë bërë gjithnjë e më të kujdesshëm ndaj aktivitetit të paligjshëm në treg.
MoonPay thotë se ka qenë fitimprurës që nga lansimi i platformës së saj në 2019. Firma është në rrugën e duhur për të arritur 150 milionë dollarë të ardhura vjetore këtë vit pasi vëllimet e transaksioneve u rritën 35 herë nga viti 2020. Shërbimi i saj tani përdoret nga më shumë se 7 milionë klientë.
Megjithatë, kompania përballet me konkurrencë të ashpër, jo më pak nga pionierët e fintech si PayPal, i cili nxori veçoritë e veta kripto vitin e kaluar.
Soto-Wright tha se nuk është i shqetësuar për konkurrencën. Ai e përshkroi PayPal si një “kopsht me mure” që nuk u jep përdoruesve kontroll mbi asetet e tyre. “Ne besojmë se e ardhmja e kriptos ka të bëjë me klientët që të marrin në dorë çelësat e tyre privatë”, fjalëkalime që u japin njerëzve akses në fondet e tyre, tha ai.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.