Prodhimi i filmave për smartphone e ardhmja e kinemasë? - Business Magazine Albania

Prodhimi i filmave për smartphone e ardhmja e kinemasë?

“London Film Festival” kishte pjesëmarrje nga Britania, Spanja, Irani dhe Venezuela.

Këto shtete u prezantuan me dokumentarë, thrillera dhe filma eksperimentalë; kohëzgjatja shkon nga një minutë në më shumë se një orë. Por të gjithë kanë një gjë të përbashkët – ato janë bërë duke përdorur llojin e kamerës që shumica e njerëzve mbajnë nëpër xhepa. Festivali Ndërkombëtar i Filmit Smartphone në Londër (shkurt SMart) është festivali i parë i madh i filmit në të cilin të paktën 50% e çdo filmi është xhiruar në një celular.

“Ne kemi pasur 130 hyrje, gjë që është mjaft mirë për një zonë kaq specifike”, thotë Adam Gee, një nga dy organizatorët e SMart së bashku me Victoria Mapplebeck. “Ata janë jashtëzakonisht të larmishëm, por cilësia është jashtëzakonisht e lartë”. Pandemia mund të ketë rritur numrat. Një arsye pse 2021 u zgjodh si viti i përurimit të “SMart” është se distancimi social dhe protokollet e tjera të sigurisë e kanë bërë të ndërlikuar prodhimin e filmave konvencional, dhe disa regjisorë të irrituar në vend të kësaj u janë kthyer telefonave të tyre. Në të njëjtën kohë, pandemia ka prishur edhe shfaqjet e kinemasë, kështu që SMart i parë do të jetë një festival “virtual”. Më të mirat nga hyrjet, siç janë zgjedhur nga një panel në juri, do të jenë falas për t’u parë në internet.

Zoti Gee dhe zonja Mapplebeck kishin idenë për festivalin, pasi punuan së bashku në një film smartphone. Para kësaj zonja Mapplebeck kishte qenë një krijuese dokumentarësh, por kur ajo u bë “një nënë e vetme”, orët e gjata në punë dhe udhëtimet ndërkombëtare ishin të pamundura. “Unë u detyrova të largohem nga industria”, thotë ajo. “Nuk kishte asnjë mënyrë që të mund të vazhdoja”.

Në mënyrë që të mbante sytë brenda, ajo përdori telefonin e saj për të kronikuar jetën e saj të përditshme, duke përfshirë trajtimin e kancerit të gjirit dhe përpjekjet e saj për të kontaktuar babanë e huaj të djalit të saj. Ajo pastaj kuptoi se pamjet që kishte grumbulluar mund të redaktoheshin në dokumentarë me spontanitet dhe intimitet të jashtëzakonshëm. “Ju jeni të padukshëm kur po navigoni me një smartphone”, shpjegon zonja Mapplebeck. “Ata janë aq të kudogjendur sa mund t’i përdorësh në shtëpi, autobus ose në një korridor spitali dhe nuk ka rëndësi. Njerëzit thjesht mendojnë se po lexoni një tekst ose po bëni një selfie. Ju mund të dukeni si amator dhe të qëlloni si profesionist”.

Një nga filmat, zonja Mapplebeck e ka xhiruar në telefonin e saj, “Missed Call”, u porosit dhe u prodhua nga Z. Gee. Ajo vazhdoi të fitojë BAFTA për Filmin më të Mirë të Shkurtër në 2019, duke e bërë atë filmin e parë për smartphone që fitoi një Çmim Filmi të Akademisë Britanike. Fitorja “u ndje si një pikë referimi”, thotë Z. Gee. “Ne të gjithë kemi telefona, të cilët janë në gjendje të bëjnë imazhe me cilësi të lartë, programi është i lirë dhe të gjithë kemi qasje falas në shpërndarje [përmes YouTube dhe platformave të tjera të ndarjes], kështu që mjafton të kesh talent dhe vizion. Pra, të gjithë janë në një fushë loje mjaft të mirë”.

Gee dhe Znj. Mapplebeck, tani profesorë në Artet Dixhitale në Universitetin e Londrës, krijuan SMart për të nxitur dhe për të publikuar “potencialin e mahnitshëm demokratizues” të telefonave inteligjentë, thotë znj. Mapplebeck. Vitet e fundit ka qenë shumë shqetësuese për nevojën e biznesit të filmit për të qenë më të larmishëm; megjithëse grantet dhe iniciativat kanë vendin e tyre, kamerat e telefonave inteligjentë janë një mënyrë revolucionare për krijuesit e filmave që aspirojnë të hyjnë në industri duke krijuar një grup pune me një buxhet. As ata nuk kanë nevojë të braktisin telefonat e tyre pasi të jenë thyer. “Tangerine” (2015) e Sean Baker u xhirua në një iPhone, siç ishin dy filma nga Steven Soderbergh, “Unsane” (2018) dhe “High Flying Bird” (2019).

A do të ndërrojnë regjisorët e tjerë të Hollywood-it ngarkesa me kamionë të pajisjeve të shtrenjta për alternativën e dorës? Z. Gee mendon se kjo është pyetja e gabuar, duke pasur parasysh që telefonat inteligjentë lejojnë njerëzit të krijojnë dhe shpërndajnë punën e tyre pa u futur në telashe tregtare. Është shumë mirë të citosh Z. Soderbergh dhe Z. Baker, por “prodhimi i filmave me të vërtetë interesant dhe krijues të smartphone-ve është në TikTok”.

Zonja Mapplebeck, megjithatë, beson se cilësia gjithnjë në rritje e imazheve të smartphone-ve dhe kostoja gjithnjë në rënie e softuerit shoqërues, do të thotë që kinemaja kryesore nuk mund të përballojë të injorojë teknologjinë e re. “Njerëzit do të përdorin telefonat inteligjentë si një kamera tjetër, kështu që ju të merrni më të mirën nga të dy botët: pamje skenike tradicionalisht të bukura për të cilat u deshën pesë orë për t’u ndezur dhe pamje të shpejta, spontane, atmosferike të shkrepura me një telefon”. Cilado qoftë madhësia e buxhetit të një filmi, një smartphone mund të jetë ndonjëherë zgjedhja e zgjuar.

THE ECONOMIST

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0