Përdoruesit e App Store shpenzuan 1.8 miliardë dollarë aplikacione e lojëra gjatë javës së Krishtlindjes - Business Magazine Albania

Përdoruesit e App Store shpenzuan 1.8 miliardë dollarë aplikacione e lojëra gjatë javës së Krishtlindjes

Apple këtë muaj ofroi një panoramë të përditësuar të biznesit të App Store duke dhënë shifra të shitjeve. Kompania tha se konsumatorët e App Store kanë shpenzuar 1.8 miliardë dollarë në aplikacione gjatë javës së Krishtlindjeve dhe ndërrimit të viteve kryesisht në video lojëra. Në ditën e parë të vitit të ri u shpenzuan mbi 540 milionë dollarë. Ajo çfarë Apple nuk tregoi është nëse pandemia ka luajtur një rol në rritjen e shpenzimeve gjatë 2020 dhe sa janë rritur.

Sipas firmës analitike Sensor Tower, shpenzimet globale në App Store ishin 72.3 miliardë dollarë gjatë 2020, 30.3% më shumë sesa një vit më parë ku qëndronin në 55.5 miliardë dollarë. Edhe App Annie ofroi statistika të ngjashme.

Apple fokusohet aty ku dëshiron vetë dhe me shifrën e 200 miliardë dollarëve fitime për zhvilluesit e aplikacioneve App Store që prej 2008 po përpiqet të thotë se dyqani i aplikacioneve nuk është një monopol por parajsë. Java e fundit e 2020 gjithashtu vendosi rekordin e 1.8 miliardë dollarë shpenzime në aplikacione dhe lojëra.

TECH CRUNCH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0