75 milion euro humbje në turizëm për tremujorin e tretë të 2020 - Business Magazine Albania

75 milion euro humbje në turizëm për tremujorin e tretë të 2020

Sipas Këshillit Botëror të Udhëtimit dhe Turizmit (WTTC), kontributi i turizmit në PBB-ën botërore ka qenë 10.3%.

Në shtator WTTC, parashikoi si skenarin më të keq të mundshëm për ecurinë e turizmit si në vijim:

  • ulje me 70% të udhëtimeve ndërkombëtare;
  • ulje me 64% të udhëtimeve brenda vendit;
  • rënie të vendeve të punës në sektorin e turizmit me 197.5 milionë;
  • një rënie të efektit që ky sektor ka në PBB-ë me 5543 bilion dollarë

Po si është situata e turizmit në Shqipëri në tremujorin e dytë të 2020?

Grafiku 1. Numri i vizitorëve rezident dhe jo-rezident, tremujore (2019-2020)

Burimi: INSTAT, 2020

Më sipër jepen statistikat në lidhje me numrin e vizitorëve në Shqipëri për vitin 2019-2020 të ndarë në tremujore. Për shkak edhe të kufizimeve në lëvizje, ka një ulje të ndjeshme të vizitorëve jo-rezident për 3 mujorin e parë dhe të dytë të 2020 krahasuar me të njëjtën periudhë një vit më parë.

Por nëse do të krahasojmë tremujorin e tretë të 2020 me tremujorin e tretë të 2019 rënia e numrit të turistëve është rreth 43.3%.

Pavarësisht masave të marra për të nxitur shqiptarët për të pushuar në Shqipëri, përsëri impakti nuk ka qenë i lartë. Dhe kjo e ka një shpjegim, pasi gjendur përballë një të ardhme të pasigurt në lidhje me vendet e punës, apo edhe kufizimet për lëvizje kjo i nxitë individët që të kursejnë më shumë dhe të shpenzojnë vetëm për të mirat e nevojshme duke hequr pjesërisht edhe dorë nga pushimet. Por përveç se e parë në aspektin ekonomik, frika e infektimit dhe pasiguria e grumbullimeve i nxisin njerëzit që të minimizojnë lëvizjet dhe për pasojë edhe shpenzimet.

Grafiku 2. Numri i netëve të qëndrimit T3.2019-T3.2020

 

Burimi: INSTAT, 2020

Nëse do të krahasojmë numrin total të turistëve që kanë qëndrua në secilin nga tremujoret e 2019 dhe 2020, kemi një rënie me 44.9% të numrit të netëve të qëndrimit.

Sipas studimit të INSTAT të vitit 2018 “Turizmi në Shifra”[1] , një turist në Shqipëri shpenzon në një ditë 63 euro mesatarisht.

Numri i netëve të qëndrimit nga tremujori i dytë i 2020 në tremujorin e dytë të 2019 ka rënë më 892,318 netë qëndrimi. Numri i turistëve për të njëjtën periudhë kohore ka rënë me 283,851 individë. Ku një shtetas  i huaj ose jo shpenzon mesatarisht  4.2 ditë qëndrimi në Shqipëri.

Përkthyer në të ardhura për turizmin, mesatarisht në tremujorin e tretë të 2020 krahasuar me tremujorin e trete të 2020 ky sektor ka humbur 75 milion euro. Gjendur përballë një humbje të tillë, ku theksoj që ky ka qenë edhe sektori më i goditur dhe sektori i cili nuk ka marrë mbështetje.

A duhet të kërkohet një lehtësirë fiskale për këtë sektori, ose shtyrje në kohë të detyrimeve tatimore?

Pyetja është nga cili buxhet do i nxjerrin këto paketa në mbështetje të turizmit?

Sot miratohet edhe buxheti i 2021, që disa e quajnë “buxheti  optimist” disa të tjerë “buxheti elektoral” ose “buxheti i rindërtimit” por e sigurt që nuk është buxheti që u vjen në ndihmë bizneseve përballë humbjeve nga pandemia.

[1] http://instat.gov.al/media/4169/turizmi-ne-shifra-2018.pdf

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0