8 mënyrat e çuditshme të marketingut në 2019


Marketingu mund të jetë një lojë e rrezikshme. Në qoftë se e bën siç duhet, klientët mund të vijnë me vrap në dyert tuaja. Në të kundërt, ju mund të rrezikoni të vuani nga një tallje e pamëshirshme nga çdo anë e internetit. Nga një qese e çuditshme ushqimesh tek nje picë e bërë nga bletët, këto janë 8 lëvizjet më të mira të markave për 2019 të rreshtuara sipas rendit kronologjik.

1-Netflix ndihmon kundërshtarin e tij

Pasi aktorja Sandra Oh fitoi çmimin Golden Globe në janar me performancën e saj në Killing Eve, Netflix postoi në Twitter vlerësimin për të shumëkritikuarën BBC American Show. “Killing Eve” nuk ishte e transmetueshme në Netflix. Kur përdoruesit e Twitter e vunë re këtë, Netfilx u përgjigj: “Provoni Hulu!”

Përgjigjia u bë virale dhe rezultoi e suksesshme për të dyja platfomat:

Hulu pa një rritje në shikueshmërinë e “Killing Eve” dhe shumë përdorues të Twitter-it thanë se do të ndjekin dhe Netflix duke parë këte veprim me kaq klas nga ana e tij.

2-Uji me vitamina dhuron shumë para

Në qoftë se do të kishe një shumë prej 100,000$ në llogarinë tuaj mund t’i hidhje në R&D, ose t’u japësh vetes dhe punonjësve të tu një bonus. Por jo, VitaminWater. Kur 2018 përfundoi, kompania e Coca-Cola krijoi një kontekst: Mundohu të heqësh dorë nga telefoni për një vit duke fituar 100,000$. Në shkurt, VitaminWater nxorri fitues një autore dhe regjizore me emrin Elena Mugdan. Gjatë procesit kompania arriti të afronte një numër të madh njerëzish dhe të shpërndante mesazhin e të mirave që ne kemi duke mos ndenjur shumë gjatë para ekranit.

3-Clif Bar ofron “të ndihmojë” Kind Snacks

Në mars Clif Bar shkroi një letër të hapur drejtuar ish drejtorit të atëhershëm Daniel Lubetzky në gazetën “New York Times”.

“Ne do të dëshironim të bënim në sfidë: të bënim një gjë me të vërtetë të mirë dhe një investim për të ardhmen e planetit dhe pasardhësave tanë duke përdorur mënyra organike”- thuhet në letër, përpara se të zotoheshin të ndajnë të 2 “ekspetizën tonë” dhe 10 tonë me ingredientë organikë. Një mënyrë gjeniale për të ndihmuar? Sigurisht. Një goditje për një kundërshtar për të mos ofruar produkte vetëm organike? Po, gjithashtu. Kjo ishte një fitore.

4-Allbirds rrit shpenzimet për qëndrueshmëri

Vlera e kompanisë Allbirds varet nga gadishmëria që ka për të siguruar një stabilitet me mjedisin, duke krijuar mënyra të reja “eco-friendly” (pro-mjedisore) për materiale të ndryshme dhe duke ulur sasinë e karbonit që ato përmbajnë.

Për të festuar Ditën e Tokës në prill, kompania e këpucëve në San Francisko ngriti shpenzimet e saj duke vendosur një taksë karboni në kompaninë e tyre. Për çdo këpucë të shitur, Allbirds pagoi 10 cent për Fondin e Karbonit, ku më pas e investon atë për projekte të pastrimit të energjisë. Dihej që kompania ishte në krye të përpjekjeve të qëndrueshmërisë së korporatave dhe se nuk kishte pse ta bënte atë veprim, duke e bërë atë edhe më interesante.

5-Marketi East West “luan” me turpin publik

Në qershor kryeministri Justin Trudeau ndërmori një iniciativë për të braktisur plastikën njëpërdorimshme deri në 2021. Marketi East West, një dyqan ushqimesh në Vankuver, vendosi të mësonte klientët e saj të jetonin pa të (pa plastikën). Kompania vendosi disa shprehje unike në qeset e tyra plastike, që i bënte ato qesharakë në syrin e publikut. Përdorimit të qeseve iu shtua nje tarifë prej 5 cent dhe perspektiva e poshtërimit në publik. Papritur ata shpejt u bënë artikuj të shumë koleksioneve të mirënjohur nga shumë klientë te marketit “East Ëest”.

“Ne dëshironim të adresonim një problem, në të njëjtën kohë rezultoi diçka fantastike”- u shpreh pronari i dyqanit David Lee Kwen.

6-Papa Jhon’s në Mbretërinë e Bashkuar bën picë për bletët

Për të rritur ndërgjegjësimin ndaj bletëve, në korrik Papa Jhon’s përgatiti picën 2.5 centimetërshe “Beezza” e mbuluar me lule të egra dhe filmoi një bletë duke e shijuar atë. Kompania shpërndau pako me farat e luleve të egra në media sociale, në këte mënyrë bëri të mundur që për çdo blerje klientët të dhuronin diçka tek “Bumblebee Conservation Trust”.

“Ky insekt i vogël fluturues është në të vërtetë pjalmuesi më efektiv i domateve”- tha përfaëësuesi i kompanisë. Më shumë domate do të thotë më shumë pica dhe kjo eshtë një fitore për të gjithë.

7-Dy kompani bashkëpunojnë për të kombinuar verë dhe djathë

Verë dhe djathë: një kombinim klasik. Më pak klasike por shumë praktike: verë dhe Cheez-Its, të shitura të 2-ja në të njëjtën kuti. Në një kohë të limituar promocioni, në korrik bashkëpunimi ndërmjet Kellogg’s dhe House Ëine përfshiu një pako me Cheez-Its dhe 4 shishe. Kombinimi u shit brenda një ore por jo vetëm kaq. Me siguri edhe ju mund të mendoni komobinime të tjera.

8-Popeyes përfshihet në luftën e Twitter-it

Jo çdo marifet publik është i planifikuar. Në gusht, zinxhiri i ushqimit të shpejtë “Popeyes” realizoi një sanduiç me pulë që ngjalli shumë krahasime me artikujt në menunë të Chick-fil-A. Kur Chick-fil-A postoi në tëitter “Panine + Pulë + Kastravec turshi = të gjithë vlerësimet shkuan për origjinalin. Popeyes e interpretoi këtë si një sulm. Në lidhje me këtë, kompania postoi në tëitter thjesht: “ …A jeni mirë?”

Përgjigjia u bë virale dhe bëri që sanduiçi i Popeyes të shitet në mënyrë masive. Tre pika, dy fjalë dhe një pikëpyetje. Ndonjëherë vetëm kaq të duhet për ta patur klientin në dyert tuaja.

Deta Masari

INC

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale