8 libra që do t'ju ndihmojnë të zhvilloni të menduarit tuaj strategjik - Business Magazine Albania

8 libra që do t’ju ndihmojnë të zhvilloni të menduarit tuaj strategjik

të menduarit strategjik

Pothuajse çdo profesionist e njeh vlerën e të menduarit strategjik. Por në një botë frenetike, si mund ta përmirësoni atë aftësi kur duhet të fokusoheni në një milion drejtime?

Më poshtë janë 8 libra që do t’ju ndihmojnë të mendoni në mënyrë strategjike në lidhje me biznesin apo jetën tuaj.

  1. “Loja e gjatë: Si të jesh një mendimtar afatgjatë në një botë afatshkurtër” nga Dorie Clark

E sapo publikuar nga Harvard Business Review Press, The Long Game ju ndihmon të zbatoni parimet e të menduarit strategjik në jetën dhe karrierën tuaj. Pak njerëz e kuptojnë të menduarit strategjik si Dorie Clark. Ajo ndan strategji intriguese të tilla si të “optimizosh interesin” në karrierën tënde, si të përmirësohesh në krijimin e hapësirës pozitive dhe si të zotërosh artin e “durimit strategjik”.

  1. “Marketingu Renegade: 12 hapa për të ndërtuar marka të pakonkurrueshme B2B” nga Drew Neisser

Renegade Marketing eksploron të përbashkëtat e drejtuesve të suksesshëm të biznesit. Duke kryer intervista me drejtuesit e marketingut dhe duke vëzhguar gjigantët e korporatave si IBM, Drew Neisser zbuloi sekretet e suksesit të tyre. Përmes hulumtimeve dhe vëzhgimeve të shumta, ai krijoi një plan për t’i bërë markat të pandalshme. Ai siguron mjetet e nevojshme për të zhvilluar markën tuaj përmes një sërë vlerësimesh.

Lexoni: 7 libra që Elon Musk mendon se duhet t’i lexoni patjetër

  1. “Avantazhi i Qëllimit: Si të zbuloni mënyra të reja të të bërit biznes” nga Jeff Fromm

Çdo markë ka një qëllim. Por si e masni faktin nëse qëllimi i markës tuaj ju jep përparësi ndaj konkurrentëve tuaj? “The Purpose Advantage” synon të transformojë qëllimin e markës tuaj në një avantazh konkurrues. Libri ofron këshilla të kuptueshme nga disa CEO të mirënjohur, një seksion seminari për të rritur markën tuaj aty ku dëshironi, dhe shumë më tepër.

  1. “Të shohësh rreth qosheve: Si të zbuloni pikat që ndikojnë në biznes para se të ndodhin” nga Rita McGrath

A nuk do të ishte mirë nëse mund të parashikoni ndryshimin para se të ndodhë? Profesoresha e Shkollës së Biznesit të Universitetit Columbia, Rita McGrath thotë se nëse vëzhgoni me kujdes, është e mundur. “In Seeing Around Corners”, ju ndihmon të identifikoni shenjat e hershme të ndryshimit, në mënyrë që të kapni me sukses mundësinë duke ndërmarrë veprime para se të jetë vonë.

  1. “E pakthyeshme: Si të kontrolloni vëmendjen tuaj dhe të zgjidhni jetën tuaj” nga Nir Eyal

Hapi i parë për t’u bërë më strategjik është përqëndrimi i vëmendjes tuaj në gjërat e duhura. (Këshillë: Nuk është smartphone juaj.) Në Indistractable, Nir Eyal siguron një kornizë që do t’ju ndihmojë të identifikoni atë që ka më shumë rëndësi për ju dhe ta përdorni atë njohuri për të përafruar synimet dhe veprimet tuaja.

  1. “Gënjeshtrat, Gënjeshtrat e mallkuara dhe marketingu: Fakte të ndara nga rritja dhe trillimi” nga Atul Minocha

Ju kanë thënë që marketingu i mediave sociale do të rriste shitjet tuaja me investime minimale. Në Lies, Damned Lies dhe Marketing, Atul Minocha, një partner në Chief Outsiders, shpjegon ndryshimin midis marketingut “Big-M” dhe “Small-M”. Aty ku taktikat e thjeshta të marketingut nuk arrijnë të japin rezultat, qasja e bazuar në strategji të Minocha siguron njohurinë që ju nevojitet për të marrë rezultate reale nga dollarët tuaj të marketingut.

  1. “Strategji e mirë, Strategji e keqe: Diferenca dhe pse ka rëndësi” nga Richard Rumelt

Nuk është aq e vështirë të zhvillosh një strategji të mirë, pohon profesori i Shkollës së Menaxhimit të UCLA Anderson, Richard Rumelt. Por ajo që është tepër e vështirë është ekzekutimi i strategjisë, e cila shpesh i nënshtrohet inercisë, burokracisë, supozimit, presionit politik dhe më shumë. Në këtë udhëzues, Rumelt parashtron parime që do t’i ndihmojnë lexuesit të bëhen më të mirë si në hartimin ashtu edhe në implementimin e një strategjie të mirë.

Lexoni: Si ndërtova një kompani miliarda dollarë me ndihmën e këtyre 19 librave të biznesit?!

  1. “Lufta Kibernetike … dhe Paqja: Ndërtimi i Besimit Dixhital Sot me Historinë si Udhërrëfyesi ynë” nga Nicholas Shevelyov

Nuk ka rrugë më të sigurtë për të menduarit sesa mësimet e nxjerra nga historia. Kur Nick Shevelyov ishte fëmijë dhe jetonte në Rusi, babai i tij u arrestua nga KGB. Përvoja e mësoi atë se informacioni mund të përdoret kundër jush dhe e orientoi drejt karrierës së tij në menaxhimin dixhital të rrezikut. Në Luftën Kibernetike … dhe Paqen, Shevelyov eksploron historinë, strategjinë dhe botën dixhitale për të ndihmuar drejtuesit e biznesit të fokusohen rreth sigurisë kibernetike dhe të qëndrojnë një hap përpara fatkeqësisë.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0