6 sekrete për të rrëfyer siç duhet historitë që në fund të jeni të punësuar - Business Magazine Albania

6 sekrete për të rrëfyer siç duhet historitë që në fund të jeni të punësuar

Të gjithëve u pëlqen një histori. Anekdotat personale i bashkojnë njerëzit dhe forcojnë lidhjet me dëgjuesit tuaj. Nëse jeni në një takim stafi, duke folur për një klient ose duke intervistuar për një punë, duke treguar një histori për veten tuaj mund të krijojë atë lidhje magjike me audiencën tuaj.

Por historitë mund të dalin nga binarët shumë lehtë, dhe ju mund të përfundoni të mërzitshëm (ose edhe fyes). Për ndikim maksimal, mbani në mend këto gjashtë sekrete të rrëfimit:

  1. Të jetë i shkurtër

Sa herë kemi dëgjuar një koleg të ndajë një histori që vazhdon, e vazhdon e vazhdon, me folësin që nuk e ka patur parasysh faktin se ata po flasin në ajër? Shkenca na thotë se duke folur për veten çliron dopaminën, hormonin e kënaqësisë. Por kjo mund të jetë një ilaç i rrezikshëm.

Supozoni se jeni në një intervistë pune dhe rekrutuesi thotë: “Më trego për një problem që ke zgjidhur”. Ju emocionoheni dhe vazhdoni për çdo aspekt të problemit që keni zgjidhur. Pesë minuta më vonë ju jeni ende duke folur – por tani ju keni humbur audiencën tuaj (dhe punën).

Pra, mbajeni rrëfimin tuaj të shkurtër.

  1. Angazhoni emocionet e dëgjuesit

Mjeshtri tregimtar David Sedaris thekson se personazhi kryesor në një histori të mirë është dikush me të cilin publiku mund të lidhet. Historitë më të mira i bëjnë dëgjuesit të përfshihen emocionalisht në përrallë.

Lexo edhe: Puna në zyrë mund të vjedhë orë të tëra nga koha juaj personale. Merrni përsëri kontrollin me këto këshilla

Supozoni se po drejtoni një takim dhe jeni disa minuta vonë. Ti hyn pa frymë. Ju mund të futeni në pikën e parë të rendit të ditës, por në vend të kësaj ju kërkoni falje dhe tregoni një histori se si po ecni me bulldogun tuaj francez dhe dikush përpiqet ta rrëmbejë atë qenushin e vogël në një park të hapur. Ju e morët shpejt qenin tuaj dhe, pas një lufte të shkurtër, u larguat me të në krahë. Ëoë, ju jeni ende të tronditur nga incidenti.

Ju keni një audiencë të kapur – ata janë me ju gjatë gjithë rrugës. Dhe tani ju kaloni në biznesin tuaj në dorë me një audiencë që ju do.

  1. Vendosni një pikë

Çdo histori duhet të dalë tek një pikë. Përndryshe, nuk shkon askund dhe dëgjuesi pyet veten pse po e ndani tregimin. Dhe pika më e mirë për t’u theksuar është ajo që është frymëzuese dhe ngritëse.

Supozoni se kolegia juaj vjen në zyrën tuaj dhe është zemërthyer sepse ka humbur një punë. Një përgjigje e mirë (së bashku me një shprehje simpatie) mund të jetë t’i tregosh asaj për një kohë kur ke humbur në një punë të re, vetëm për të zbuluar se puna e radhës për të cilën keni aplikuar ishte edhe më e përshtatshme.

Të tregosh histori që frymëzojnë me një pikë të qartë dhe emocionuese është një aftësi e madhe. Nëse ekipi juaj ka humbur në një shitje të madhe, tregoni atyre se kur keni humbur shitjen tuaj të parë të madhe dhe çfarë keni mësuar nga kjo. Ose, nëse jeni duke i bërë haraç një punonjësi që po largohet nga firma, tregoni një histori se sa i frymëzuar keni qenë kur e keni takuar për herë të parë dhe ndërtoni vërejtjet tuaja nga atje.

  1. Lëre të rrjedhë

Një histori e mirë ka një rrjedhë narrative. Mënyra më e thjeshtë e të menduarit për rrjedhën është të ndërtoni historinë tuaj në mënyrë kronologjike: me të kaluarën, të tashmen dhe të ardhmen.

Nëse jeni në një intervistë pune për një pozicion tek Burimet Njerëzore pyeteni pse e dëshironi punën, mund të zhvilloni këtë rrjedhë:

  • E kaluara: “Gjithmonë i kam dashur njerëzit dhe kjo është arsyeja pse jam i apasionuar pas kësaj pune në HR. Unë isha i shoqërueshëm dhe ekstrovert edhe kur isha i ri.”
  • E tashmja: “Në dy pozicionet e mia të fundit në HR, unë kam zhvilluar programe që i bëjnë punonjësit të ndihen të sigurt dhe të angazhuar. Një program për të cilin jam veçanërisht krenar është oferta jonë e Shëndetit Mendor.”
  • E ardhmja: “Kjo punë është puna ime e ëndrrave dhe si profesioniste e burimeve njerëzore e di që do të isha i përshtatshëm për këtë rol.”

Ky model vijues ose kronologjik është i shkëlqyeshëm për t’u zgjedhur, por ju gjithashtu mund ta ndërtoni historinë tuaj rreth hapave në një proces, ose problemit/zgjidhjes ose situatës/përgjigjes.

  1. Rrëfejeni mirë

Rrëfimi i tregimeve është një aftësi dhe suksesi vjen nga ajo që thua dhe nga mënyra se si e thua. Pra, si duhet ta tregoni historinë tuaj?

Flisni me entuziazëm, por mos e teproni me emocionet tuaja. Ju dëshironi që audienca juaj të emocionojë ose të qeshë ose të emocionohet.

Mos e nxitoni dorëzimin tuaj. Në vend të kësaj, ndaloni shpesh për t’i dhënë kohë audiencës tuaj që të përpunojë atë që po thoni dhe të reagojë ndaj saj. Të folurit ngadalë, gjithashtu, krijon një atmosferë pezullimi.

Më në fund, jini të sinqertë dhe tregoni se po jepni diçka që ka kuptim për ju. Publiku do të përgjigjet në të njëjtën mënyrë.

  1. Përfundoni me veprim

Çdo histori që tregoni për veten tuaj duhet të përfundojë me një lloj veprimi ose zgjidhjeje. Nëse jeni duke udhëzuar dikë dhe jeni duke ndarë një histori për atë që keni mësuar nga shefi juaj i parë, përfundoni me një veprim optimist dhe kuptimplotë.

Supozoni se keni mësuar nga shefi juaj i parë se si të tregoni besim kur u flisni atyre në pushtet. Ju mund të konkludoni: “Dhe kështu, ajo që mësova dhe ajo që do të doja të të shihja të bësh, është të drejtosh pavarësisht nga pozicioni yt në kompani.”

Fundi është veprimi që mishëron moralin e tregimit – mësimin e nxjerrë./ FC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0