Shpenzimet për fushatat duket se po afrojnë në një lloj normaliteti me rënie të ritmit të boom-it digjital të pandemisë dhe kanale të tjera që po arrijnë maturitet. Megjithatë, për markat, momenti në shumë aspekte ndihet po aq problematik sa çdo periudhë gjatë tre viteve të kaluara, ku lojrat kreative epike janë një rrallësi deri më tani në vitin 2023.
Një ndjesi e mungesës së interesimit bën që disa lëvizje të mëdha – në aplikimet e hershme të inteligjencës artificiale krijuese (AI) ose një ri-brandim tejet i ndjeshëm – të ndihen më të rëndësishme gjatë gjashtë muajve të fundit. Por, duke parë në të ardhmen e gjysmës së dytë, një qëndrim i kujdesshëm do të vazhdojë të mbizotërojë, pasi burimet mbeten të kufizuara dhe shqetësimet mbi një peisazh të ndarë çojnë në paragjykim të riskut.
1.Coca-Cola i jep konsumatorëve çelësat e kreativitetit me AI krijuese
Ndërsa reklamuesit e tjerë ishin më të parët që adoptuan AI krijues, Coca-Cola dalloi si një ndër të parët që bëri përdorim të mençur dhe demokratik të teknologjisë përmes platformës së saj “Create Real Magic”.
2.Yjet e Dunkin’ rreshtohen rreth Ben Affleck
Disa strategji të shquara marketingu lidhen me një koncept që është i befasueshëm ose i ri. Në të tjerë raste, ato realizojnë një ide që duket sikur është pritur kohë të gjatë. Ben Affleck nuk ka qenë kurrë i shtangur në lidhje me dashurinë e tij për kafenë e Dunkin’, një zakon që është kapur në foto spontane – dhe rastësisht jo të pëlqyeshme – të paparazzëve dhe memeve. Fushata shënoi debutimin e kompanisë të pronësisë së Inspire Brands në Super Bowl.
3.Pepsi sjell një epokë të re me një modernizim vizual të freskët
Për modernizimin, që është detajuar përpara implementimit të tij për 125-vjetorin e markës, Pepsi la pas minimalizmin dhe paletave të thjeshta të ngjyrave që përcaktonin një dekadë kur stili i Facebook-ut, i njohur si “Alegria”, u bë i zakonshëm. Me tendencën e rikthimit të estetikës së vitit 2000, marka ka adoptuar maksimalizmin në blu elektrik dhe të zeza më të theksuara, të përkryera me një font të personalizuar më të guximshëm dhe një logo emri.
Variantët si Pepsi Zero Sugar, Wild Cherry dhe Mango janë riedizajnuar për të ardhur me paketim dekorativ të mbushur me fruta, ndërsa marka Pepsi, në përgjithësi, po prezanton një motiv “puls” për të komunikuar energjinë dhe për të lidhur me historinë e saj muzikore.
Lexo edhe:Apple: Ja çfarë është e re tek iOS 17
4.”Marvelous Mile”, tregtarja e Amazonit dominon Fifth Avenue
Gjatë një periudhe që është ndikuar kryesisht nga buxhetet e kufizuara të reklamuesve, pak ngjarje eksperimentale kanë ndjekur aq shumë hapësirë sa ajo e Amazon Prime Video në qytetin e New York-ut, për të festuar sezonin final të serialit të tij të shpërbluar “The Marvelous Mrs. Maisel”.
5.Jingle i Burger King ringjall Whopper-in
Muzika origjinale dhe versione të reja të këngëve ikonike janë bërë tashmë një mjet të shpeshtë i përdorur për qëllime marketingu. Megjithatë, Burger King, në përpjekje për të bërë një kthim të suksesshëm, shkoi një hap më tej me këngën e tij të ikonike “Whopper Whopper”, një remix i këngës së vitit 1970 “Have It Your Way”, që, pavarësisht thjeshtësisë së saj, u bë një sensacion viral dhe një sukses i rritjes së shitjeve.
6.Dove mblidhet për ligjërim më të sigurt të mediave sociale
Ndërsa mediat sociale vazhdojnë të jenë pa diskutim të popullarizuara tek audiencat më të reja – dhe reklamuesit që synojnë të arrijnë ato – kanali në të njëjtën kohë ka treguar se është një kontribues i madh në krizën e shëndetit mendor të rinisë që vazhdon. Ndërsa disa marka kanë reaguar duke përdorur më pak filtrues ose duke kërkuar partneritete më autentike, Dove në pranverë bëri një hap më tej duke kërkuar ndryshime sistematike.
MD
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.