5G ndryshoi përvojën e Super Bowl. E ardhmja e shitjes me pakicë mund të jetë e radhës - Business Magazine Albania

5G ndryshoi përvojën e Super Bowl. E ardhmja e shitjes me pakicë mund të jetë e radhës

Super Bowl

Tifozët e futbollit që morën pjesë në Super Bowl mund të mos i kenë parë reklamat që panë shikuesit në shtëpi, por ata kishin shumë arsye të tjera për të parë ekranet e tyre.

Verizon pajisi zonën përreth stadiumit SoFi të Los Angeles me teknologji 5G me vlerë 120 milionë dollarë në muajt para ndeshjes. Aftësitë e përmirësuara të rrjetit lejuan tifozët në stadium të shijojnë përvoja të teknologjisë së lartë që përfshinin gjithçka, nga përgjigjet e menjëhershme sipas kërkesës deri te garat e realitetit të shtuar. Ndikimi i 5G do të shtrihet përtej ngjarjeve sportive të drejtpërdrejta, me aplikacione të reja emocionuese në një sërë parametrash të shitjes me pakicë, sipas Verizon.

Tre vjet pasi ofruesi wireless nisi të ndërtojë aftësitë e tij 5G, kompania ka 25 nga 30 stadiumet e NFL të pajisura me teknologjinë 5G, sipas CEO-s së Verizon Business Group, Tami Erwin.

“Ndërsa njerëzit kthehen nga Covid dhe vizitojnë këto stadiume, me të vërtetë po ndryshon mënyrën se si ata e përjetojnë lojën,” thotë Erwin.

Tifozët në Super Bowl ishin në gjendje të hapnin aplikacionin NFL Ticketholder, të cilin e përdorën për të hyrë në stadium dhe të shikonin veprimin drejtpërdrejt në fushë nga kënde të ndryshme të kamerës. Funksioni, i quajtur 5G Multi-View, i lejon përdoruesit të kalojnë midis shtatë pamjeve të ndryshme, duke përfshirë një kamera të ngritur në qiell dhe një kamera dore në terren. Përdoruesit mund të shohin gjithashtu përsëritje të menjëhershme në telefonat e tyre.

Lexoni: Ermista Grabocka-Custer nga kimiste në një menaxhere marketingu me fushata në Super Bowl për PespiCo

Me disa klikime, fansat mund të shihnin të dhënat nga statistikat e gjeneratës së ardhshme, të mbivendosura në ekran, duke i lejuar ata të shikojnë të dhëna, si p.sh. sa shpejt vrapoi një lojtar ose sa larg u hodh një top në një shfaqje të caktuar.

Erwin thotë se karakteristika të tilla do të bëhen pjesë standarde e përvojës së stadiumit në vijim. Dhe ndërsa ato do të jenë të disponueshme për të gjithë fansat që përdorin aplikacionin e NFL, ajo thotë se fansat me telefona të aktivizuar me 5G do të kenë një përvojë më të mirë duke pasur parasysh vonesën e ulët të rrjetit.

Gjatë fundjavës së Super Bowl, një hotel pranë stadiumit demonstroi një përvojë me pakicë pa arkë të mundësuar nga vizioni kompjuterik. Erwin thotë se është vetëm një çështje kohe derisa shitësit në stadium të fillojnë të nxjerrin ato lloj funksionesh. “Kjo është përvoja e shitjes me pakicë e së ardhmes,” thotë Erwin.

Spektatorët në Super Bowl ishin gjithashtu në gjendje të konkurronin kundër njëri-tjetrit në një lojë realiteti të shtuar. Gjatë pauzave në aksionin në fushë, ata morën njoftime nxitëse që i ftonin të merrnin pjesë në një lojë të quajtur Ultra Toss. Tifozët mund ta drejtonin telefonin e tyre në fushë dhe të përpiqeshin të hidhnin topa në një kamionçinë virtuale që u shfaq në fushë. Loja celulare debutoi vitin e kaluar, por prevalenca e 5G i lejoi NFL-së të shfaqë veçori të reja brenda aplikacionit në kohë për Super Bowl, duke përfshirë një objektiv lëvizës dhe një mbivendosje AR që gjurmon statistikat e çdo seksioni në stadium.

Erwin shton se funksione të tjera në stadium, si lojërat e fatit sportiv dhe porositja e ushqimit në celular, do të përfitojnë gjithashtu nga shërbimi më i mirë dhe më i besueshëm. Dhe përvoja e lojës po ndryshon gjithashtu për tifozët që shikojnë nga divanet e tyre. Gjatë Super Bowl, shikuesit si në arenë ashtu edhe në shtëpi ishin në gjendje të shikonin shfaqjen e pjesës së parë nga këndvështrime të ndryshme, të gjitha të transmetuara në 4K.

Erwin beson se përmirësimet e teknologjisë si këto do të ndryshojnë përgjithmonë përvojën e ngjarjeve sportive.

“Super Bowl ishte një mundësi për të treguar teknologjinë që kemi ndërtuar për vite me radhë,” thotë Erwin. “Është me të vërtetë një vitrinë e asaj që është e mundur për bizneset.”

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0