5 tendencat kryesore të marketingut për vitin 2024 - Business Magazine Albania

5 tendencat kryesore të marketingut për vitin 2024

5 tendencat kryesore të marketingut për vitin 2024

Është koha e vitit kur marketerët po përpiqen të parashikojnë të ardhmen e parashikueshme. Me afrimin e vitit 2024, ne shpenzojmë kohë dhe përpjekje të konsiderueshme duke planifikuar dhe përgatitur se si të arrijmë dhe të lidhemi më mirë me audiencën dhe si të lëmë një përshtypje të qëndrueshme dhe me ndikim.

Parashikimi i tendencave të ardhshme të marketingut është një pjesë thelbësore dhe e vlefshme e procesit dhe strategjisë. Në një epokë të shënuar nga përparime të shpejta teknologjike dhe me ndryshim të vazhdueshëm të sjelljeve të konsumatorëve, qëndrimi i përditësuar me tendencat më të fundit të marketingut është bërë parësor. Sipas një raporti nga VidenGlobe, “Viti 2024 … është një kohë e mbushur me mundësi dhe sfida që nuk i kemi parë kurrë më parë.” Me fjalë të tjera, drejtimi i një biznesi sot do të thotë të kuptosh se si strategjitë inovative mund të përfitojnë nevojat e kompanisë suaj.

1. Marketingu bashkëbisedues dhe ndërveprimet e drejtuara nga AI
Ndërsa ecim më thellë në vitin 2024, marketingu bisedor është gati të ripërcaktojë ndërveprimet me klientët. Kanë ikur ditët kur klientët prisnin me durim përgjigjet; konsumatori modern kërkon kënaqësi të menjëhershme dhe zgjidhje të menjëhershme.

Nëpërmjet chatbot-eve të fuqizuara nga AI dhe asistentëve virtualë, markat po angazhojnë konsumatorët në kohë reale, duke iu përgjigjur pyetjeve dhe duke udhëhequr vendimet e blerjeve. Biseda të tilla të drejtuara nga AI ofrojnë një përvojë të qetë dhe të personalizuar, duke rritur kënaqësinë e klientit dhe, rrjedhimisht, konvertimet.

Lexo edhe:BE-ja ndalon përdorimin e të dhënave personale nga Meta për reklama

2. Realiteti virtual dhe integrimi i realitetit të shtuar
Kufiri midis sferës digjitale dhe realitetit po bëhet gjithnjë e më poroz, falë përparimeve në realitetin virtual (VR) dhe realitetin e shtuar (AR). Këto teknologji u ofrojnë marketerëve një mundësi unike për të krijuar përvoja gjithëpërfshirëse të markës. Pavarësisht nëse është një turne në sallë ekspozite VR për një kompani makinash ose një aplikacion AR që i lejon përdoruesit të vizualizojnë se si do të duken mobiljet në shtëpinë e tyre, mundësitë janë praktikisht të pakufishme. Ndërsa hardueri VR dhe AR bëhen më të aksesueshëm, prisni të shihni markat që përfshijnë këto teknologji në fushatat e tyre të marketingut.

3. Qëndrueshmëria dhe marketingu etik
Konsumatori modern nuk është i interesuar vetëm për të blerë një produkt ose shërbim; ata janë të prirur për të kuptuar vlerat e markës, veçanërisht në lidhje me përgjegjësinë mjedisore dhe sociale. Ky trend, i nxitur nga sfidat globale si ndryshimet klimatike dhe padrejtësitë sociale, ka çuar në një rritje të markave që promovojnë iniciativat e tyre të qëndrueshmërisë dhe praktikat etike. Nga paketimet miqësore me mjedisin deri te sigurimet e tregtisë së drejtë, marketingu në 2024 ka të bëjë  me vlerat.

4. Hiper-Personalizimi Nëpërmjet Big Data dhe Analytics
Konsumatori i sotëm pret përvoja të personalizuara. Me sasinë e madhe të të dhënave të disponueshme nga pika të ndryshme kontakti – qofshin ato media sociale, faqe interneti apo edhe dyqane fizike – markat mund ta shfrytëzojnë këtë informacion duke përdorur analitikë të sofistikuar. Kjo rezulton në strategji të marketingut të hiper-personalizuar ku përmbajtja, rekomandimet e produkteve dhe madje edhe reklamat përshtaten për konsumatorët individualë. Ndërsa teknologjitë e të dhënave të mëdha dhe algoritmet e mësimit të makinerive evoluojnë, besojmë se ky trend do të bëhet më i rafinuar, duke i bërë strategjitë e marketingut masiv gjithnjë e më të vjetëruara.

5. Marketingu me video dhe dominimi i përmbajtjes në formë të shkurtër
Ndërsa marketingu i videove nuk është i ri, dominimi i tij është komplikuar nga ngritja e platformave si TikTok, YouTube Shorts dhe platforma të ngjashme me video në formë të shkurtër. Natyra kalimtare e kësaj përmbajtjeje, e kombinuar me tërheqjen e saj tërheqëse vizuale, përputhet në mënyrë të përkryer me hapësirën e pakësuar të vëmendjes së audiencës moderne. Markat tani po përdorin video të shkurtra jo vetëm për reklama, por edhe për tregime, prezantime produktesh dhe madje edhe dëshmi të klientëve.

Bota e marketingut në vitin 2024 është një përzierje emocionuese e teknologjisë dhe qasjeve me në qendër njeriun. Markat që shfrytëzojnë fuqinë e AI bisedore, teknologjitë zhytëse si VR dhe AR, dhe rezonancën e praktikave etike, ndërkohë që qëndrojnë të harmonizuara me nuancat e personalizimit dhe fuqinë e përmbajtjes në formë të shkurtër, janë vendosur të lulëzojnë. Në një peizazh që evoluon pothuajse çdo ditë, përshtatshmëria dhe inovacioni mbeten gurët e themelit të suksesit të marketingut.

FORBES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0