5 Mënyra për të mos folur, por për të qenë një udhëheqës autentik

5 Mënyra për të mos folur, por për të qenë një udhëheqës autentik



Udhëheqja ka të bëjë me caktimin e drejtimit dhe menaxhimit të ndryshimeve. Udhëheqësit përcaktojnë qëllimin që duhet arritur dhe udhëheqin rrugën për të arritur atje, duke përcaktuar mënyrat për të kapërcyer pengesat që dalin gjatë rrugës (menaxhimin e ndryshimit).

Vendosni drejtimin dhe menaxhoni ndryshimet. Kjo është në të vërtetë, gjithçka çfarë duhet bërë. Lidershipit i pëlqen të komplikojë çështjet. Këtu, janë pesë ide që do t’ju ndihmojnë të bëheni udhëheqësi që dëshironi të bëheni.
Jini të ndershëm
Asgjë nuk e vret një udhëheqës më shumë sesa një reputacion që pasqyron pasigurinë e tij. Nëse jeni vazhdimisht të ndershëm gjatë gjithë kohës, ju nuk do ta përballoni atë rrezik. Përfytyroni për një moment Richard Branson, i cili është i njohur gjerësisht si një udhëheqës frymëzues që “ecën në bisedë” dhe merr përgjegjësinë e plotë për vendimet e tij. Virgin Digital duhej të arrinte tinguj. Nuk e bëri. Por, Branson mori përgjegjësinë e plotë për futjen e kompanisë së tij në hapësirë.

Flisni drejt

Mbani komunikimet tuaja të thjeshta dhe deri në pikën ku ju takon. Mesazhi i gabuar ju çon në konfuzion dhe keqkuptim. Bisedoni drejt dhe njerëzit tuaj do të dinë saktësisht se çfarë po thoni. Imagjinoni për zhgënjimin e shumicës  së amerikanëve kur dëgjojnë drejtuesit politikë. Thirrja e dyfishtë, aq e zakonshme në qarqet politike, është aq e keqe, sa në një sondazh të kohëve të fundit, kryer nga Pew Research Center, rezulton se vetëm 3% e amerikanëve thonë se  mund t’i besojnë qeverisë në Uashington për të bërë atë që është e drejtë. Mos jini lloji i udhëheqësit që preferon retorikën thjesht duke deklaruar faktet.

Lexo: 5 mësime partneriteti nga të cilat mund të mësoni dhe ju

Të jesh real

A do ta ndiqnit dikë që është i pasinqertë? Steve Jobs u konsiderua si i mprehtë dhe mendjemadh. Por, njerëzit e tij adhuronin të punonin për të. Është e besueshme dhe e vërtetë. Pra, jini vetëvetja. Ju duhet të jeni një shembull për të frymëzuar të tjerët, që të ndjekin drejtimin tuaj.

 Jini vendimtarë

Njerëzit duan vendosmëri nga udhëheqësit e tyre. Sigurisht, merrni pak kohë për të mbledhur dhe rishikuar faktet, pastaj shprehni mesazhin tuaj. Biznesi juaj do të vuajë, nëse vononi. Në vitin 1972, Ford njoftoi se të gjitha makinat e saj të reja duhej të ishin në gjendje të pajiseshin e të dilinin në rrugë me gomat radian. Firestone, i cili shënoi rënie në tregun amerikan në atë kohë, nuk ishte në gjendje për këtë risi. Duke parë rritjen e popullaritetit të gomave radiale në Europë në vitet 1960, Firestone ende po mendonte nëse duhej të bënte investimet e nevojshme në  riprodhimin e gomave. Ishte atëherë kompania franceze, Michelin, e cila hyri në tregun e SHBA me gomat radiale dhe filloi të dominojë tregun botëror si rezultat i kësaj. Mos lejoni që paraliza e analizës t’ju mbajë larg reformimit.

Të jesh në brendësi

Liderët më të mirë punojnë drejt, së bashku me njerëzit që ata udhëheqin.  CEO i Tesla, Elon Musk, ka një etikë të pamohueshme të punës dhe njerëzit e tij aspirojnë ta arrijnë. Ka histori të panumërta për të. Jini të drejtë me njerëzit tuaj dhe ata do të bëjnë gjithçka për ju. Nuk ka nevojë të mendosh mbi udhëheqjen. Mos flisni për lidershipin, por filloni të jeni një lider i jashtëzakonshëm.
Business Insider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0