5 faktorët që do t’i japin formë mjedisit të punës në 2020 e më tej


Ndryshimet gjatë viteve të fundit në mjedisin e punës kanë qenë të shpeshta. Ekziston frika e zhvillimit të robotëve si dhe automatizimit masiv të proceseve të punës, çka na bën të mos jemi shumë pozitiv për këtë ndryshim masiv.

Mjedisi i punës po ndryshon, ndonëse është një ndryshim pozitiv. Një studim i vitit 2019 nga McKinsey, zbuloi se më pak se 30% e aktiviteve në rreth 60% të punësimit tona janë teknikisht të mundura të automatizohen.

Kjo do të thotë që automatizimi dhe inteligjenca artificiale na mundëson të harxhojmë më pak kohë në punë, të cilat nuk krijojnë një impakt të madh, siç mund të jenë ato manuale.

Automatizimi i mjedisit të punës, na lejon të punojmë në një mënyrë më të zgjuar, duke krijuar mundësinë e një pune të fokusuar në kapitalin human. Prandaj, teksa mendojmë për avancimin e po këtij mjedisi gjatë vitit 2020 e më tej, duhet të fokusohemi tek këto 5 faktorë, të cilët kanë një impakt në krijimin e tij.

  1. Orë pune fleksibël

Sipas një studimi të kryer nga Robert Half, rreth 47% e punonjësve do të pranonin të punonin për një rrogë më të ulët, në këmbim të orëve fleksibël në orarin e tyre. Kjo e bën fleksibilitetin e orëve një faktor të rëndësishëm, i cili duhet të merret parasysh nga çdo drejtues, që kërkon përmirësimin e mjedisit të punës drejtuar nga e ardhmja.

  1. Puna në distancë

E lidhur ngushtë me fleksibilitetin, puna në distancë është një faktor tjetër po aq i rëndësishëm. FlexJobs, me anë të një studimi, arriti në përfundimin që kjo mënyrë e të punuarit është rritur me 91% gjatë 10 viteve të fundit. Kjo mënyrë e të punuarit kërkon një besueshmëri të lartë dhe u krijon punonjësve mundësinë e të punuarit në një mënyrë komforte, e cila përkthehet në produktivitet më të lartë.

  1. Mbështetje emocionale

Të përballuarit të gjendjes emocionale të punonjësve shkon përtej abonimeve të palestrave dhe programeve kundër mbipeshës. Sipas një raporti, u zbulua që 86% e punonjësve besonin në rëndësinë që kompania duhej t’i kushtonte këtij faktori. Neglizhimi i tij do të sillte një mungesë motivimi dhe njëkohësisht produktiviteti.

  1. Transparenca

Njëherë e një kohë, transparenca e plotë u bëhej e mundur vetëm instancave të larta të një kompanie, por kohët kanë ndryshuar. Sot, punonjësit kanë më transparencë se kurrë. Kjo bën të mundur që secili të kuptojë rolin e tij dhe parimet e drejtësisë, me të cilat kompania operon.

  1. Diversiteti

Numri i minoriteteve në mjedisin e punës ështe aktualisht i ulët. Vihet re një numër i ulët i gjinisë femërorë në mjediset organizative, ku femrat me ngjyrë përbëjnë grupin më të papërfaqësuar në çdo nivel organizativ. Detyra u takon liderëve, për ta bërë mjedisin e punës, një mjedis gjithëpërfshirës dhe të aksesueshëm nga kushdo.

Ështe 2020. Një vit i ri. Një dekadë e re. Çfarë do të ndryshoni në mjedisin e punës, në mënyrë që të duket ndryshe 10 vite më pas?

Ergys Kosovrasti

INC

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale