4 zakonet dalluese të njerëzve të pasur - Business Magazine Albania

4 zakonet dalluese të njerëzve të pasur


Nga studimi i milionerëve dhe jo-milionerëve, eksperti i pasurisë Tom Corley thotë se janë katër zakone të përditshme që i dallojnë njerëzit e pasur nga pjesa tjetër.

Zgjimi herët. Corley ka zbuluar se njerëzit e pasur zgjohen tre orë para se të shkojnë në punë, duke e përdorur këtë kohë për të përfunduar detyra të ndryshme.

Kanë një listë me detyra të cilën e zbatojnë. Edhe në qoftë se ka vetëm pak gjëra në këtë listë, ata e përfundojnë çdo detyrë para mbarimit të ditës.

Kujdesi për shëndetin. Njerëzit e pasur stërviten, zgjedhin ushqimet që ata hanë dhe nuk konsumojnë alkool shumë shpesh.

Menaxhimi i kohës. Njerëzit e pasur nuk humbasin asnjë minutë të ditës së tyre. Ata janë gjithmonë duke bërë diçka për përmirësuar veten e tyre ose për të mësuar diçka të re.

/Money

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0