Startup-et në teknologji konsiderohen natyrshëm si risk. Ka shumë faktorë që mund të shkojnë keq: financimi mund të dështojë, përshtatja me tregun, ose rrethana të paparashikuara si një pandemi globale mund të ndikojnë negativisht në kërkesë dhe ofertë. Ndërsa përballeni me këto sfida, është e rëndësishme të kontrolloni atë që mund të shkojë mirë duke adoptuar një mendësi që refuzon besimet kufizuese që mund të dëmtojnë biznesin po aq shpejt sa faktorët e jashtëm.
1. Startup-et nuk fitojnë para
Një nga besimet më të zakonshme rreth startup-eve teknologjike është se ato nuk janë fitimprurëse, sidomos në fazat e para. Pranimi i kësaj si një fakt mund të çojë në shpenzimin e tepruar të fondeve të investitorëve, në vend që të veproni me një buxhet më të kursyer. Koha e zhvillimit të teknologjisë ndryshon nga një startup në tjetrin, por strategjitë kreative të shitjes mund të nxisin të ardhurat edhe përpara se të keni një produkt të përfunduar. Mendoni për atë që mund të shesësh si fillim. A mund të shesësh komponente të teknologjisë tënde? Duke nxitur një mentalitet të orientuar nga shitjet në ekipin tënd, do të rritësh mundësitë për të arritur suksese të hershme.
2. Startup-et nuk mund të tërheqin talente të shkëlqyera
Startup-et kërkojnë që anëtarët e ekipit të bëjnë një hap besimi në idenë e biznesit dhe udhëheqjen tuaj. Talenti i shkëlqyer, me përvojë profesionale dhe arsim të lartë, mund të hezitojë të pranojë rrezikun dhe të të mbeturit në pozita më pak të sigurta. Por, talenti është pikërisht ajo që i nevojitet një start up-i. Këta njerëz shpesh ofrojnë perspektiva të reja dhe kanë dëshirë për të mësuar. Ekipet e startup-eve përbëhen nga individë me pasion dhe vizion, që janë të gatshëm të rrezikojnë për të arritur një qëllim të përbashkët.
3. Startup-et nuk mund të kontrollojnë përshtatjen me tregun
Kur një startup arrin përshtatjen me tregun, do të thotë se teknologjia që është zhvilluar për të zgjidhur një problem ka përmbushur një kërkesë të fortë. Por, çfarë ndodh nëse klientët tuaj të synuar nuk e dinë se ka një problem për t’u zgjidhur? Ose nëse shfaqen probleme të reja? Themeli i çdo startup-i është përshtatja me tregun dhe kërkohet që të arrihet një edukim i klientëve për të shitur zgjidhjen.
4. ‘Burnout’ është i pashmangshëm
Kultura e startup-eve shpesh përshkruhet si plot komoditete, por në të vërtetë përballet me orë të gjata pune dhe presione të mëdha. Udhëheqësit e startup-eve ndiejnë peshën e pritshmërive të investitorëve dhe të anëtarëve të ekipit. Megjithatë, gjendja e ‘burnout’ mund të shmanget. Është e rëndësishme të krijoni një kulturë kompanie që vlerëson balancimin e punës dhe jetës personale. Anëtarët e ekipit që janë të lumtur në jetën e tyre personale do të jenë më produktivë në punë.
Lexo edhe: Innovation Centre Kosovo dhe Red Bull Basement janë në kërkim të inovatorëve
Startup-et mund të jenë dhe stresuese, por gjithashtu ato janë një aventurë. Pranojeni këtë udhëtim me anëtarët e ekipit tuaj. Festoni çdo arritje dhe ndërtoni një kulturë që vlerëson njerëzit dhe lumturinë e tyre, brenda dhe jashtë vendit të punës. Startup-i juaj nuk do të zgjasë përjetë, por lidhjet e forta që formohen përmes punës së përbashkët do të mbeten për një kohë të gjatë.
Startup-et kërkojnë guxim, por ato ofrojnë gjithashtu mundësinë për të ndërtuar diçka të re dhe të veçantë. Kjo është ajo që e bën atë rrugëtim emocionues.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.