33-vjeçari ndihmon në luftimin e ndryshimeve klimatike: ‘Mund të jesh altruist dhe i suksesshëm’  - Business Magazine Albania

33-vjeçari ndihmon në luftimin e ndryshimeve klimatike: ‘Mund të jesh altruist dhe i suksesshëm’ 

ndryshimeve klimatike

Fillimi i një biznesi nuk është për ata që janë të dobët. 

Samir Ibrahim, CEO dhe bashkëthemelues i SunCulture, një startup shumë milionë dollarësh që punon për të luftuar ndryshimet klimatike, nuk mund ta theksojë mjaftueshëm këtë pikë. 

Kanë kaluar 10 vjet që kur Ibrahimi dhe bashkëthemeluesi Charles Nichols lançuan SunCulture, e cila ka selinë në Nairobi, Kenia dhe synon të ndihmojë fermerët të rrisin prodhimin e ushqimit, pa u mbështetur në reshjet, duke përdorur sisteme vaditjeje me energji diellore. 

Dyshja përdorën rreth 5,000 dollarë nga kursimet e tyre personale për të nisur SunCulture, më pas huazuan 200,000 dollarë shtesë nga miqtë dhe familja për të ndërtuar më shumë prototipe të sistemit të tyre të vaditjes diellore. Që nga prilli, SunCulture ka mbledhur rreth 40 milionë dollarë, duke mbledhur rreth 26 milionë dollarë vetëm midis 2020 dhe 2021. 

Ekziston një keqkuptim se sipërmarrja klimatike nuk është fitimprurëse, thotë Ibrahim për CNBC Make It. Një mësim që Ibrahimi ka mësuar që nga fillimi i SunCulture, megjithatë – dhe ajo që ai dëshiron që sipërmarrësit e tjerë të kuptojnë – është se “mund të jesh altruist dhe i suksesshëm, nuk ka nevojë të ketë një ndarje”, thotë 33-vjeçari. 

Lexoni: Ndryshimet klimatike po ndikojnë edhe për supermarketin

Por, këshilla më e madhe që Ibrahimi u jep sipërmarrësve, veçanërisht atyre që punojnë për të luftuar ndryshimet klimatike, është të kujdesen për veten e tyre. 

“Flini gjumë mjaftueshëm, hani ushqime më të shëndetshme, praktikoni vëmendjen”, thotë ai. “Bëni atë që duhet të bëni për t’u ndjerë mirë, sepse sipërmarrja, veçanërisht sipërmarrja klimatike, është një shërbim i përjetshëm – duhet të siguroheni që jeni elastik dhe gati për t’u shfaqur si vetja juaj më e mirë çdo ditë.” 

Midis 2017 dhe 2021, SunCulture raporton se ka penguar të përdoren më shumë se 67 milionë litra naftë dhe benzinë – dhe gjatë shtatë viteve të ardhshme, Ibrahim vlerëson se biznesi do të ndihmojë në uljen e mbi tre milionë tonëve dioksid karboni nga emetimi në Atmosferë. 

SunCulture kohët e fundit është zgjeruar në vende të tjera afrikane, duke përfshirë Etiopinë, Ugandën dhe Togon, dhe Ibrahim ëndërron ta bëjë kompaninë publike një ditë. 

Deri atëherë, Ibrahimi shpreson se suksesi i SunCulture frymëzon të tjerët që të marrin në konsideratë një rrugë në sipërmarrjen klimatike. “Ne kemi nevojë për më shumë kampionë të klimës,” thotë ai. “Ne kemi nevojë për njerëz që të përfshihen në këtë punë, sepse në fund të fundit, asgjë tjetër nuk ka rëndësi nëse nuk e kemi këtë planet për të jetuar.” 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0