Fillimi i një biznesi nuk është për ata që janë të dobët.
Samir Ibrahim, CEO dhe bashkëthemelues i SunCulture, një startup shumë milionë dollarësh që punon për të luftuar ndryshimet klimatike, nuk mund ta theksojë mjaftueshëm këtë pikë.
Kanë kaluar 10 vjet që kur Ibrahimi dhe bashkëthemeluesi Charles Nichols lançuan SunCulture, e cila ka selinë në Nairobi, Kenia dhe synon të ndihmojë fermerët të rrisin prodhimin e ushqimit, pa u mbështetur në reshjet, duke përdorur sisteme vaditjeje me energji diellore.
Dyshja përdorën rreth 5,000 dollarë nga kursimet e tyre personale për të nisur SunCulture, më pas huazuan 200,000 dollarë shtesë nga miqtë dhe familja për të ndërtuar më shumë prototipe të sistemit të tyre të vaditjes diellore. Që nga prilli, SunCulture ka mbledhur rreth 40 milionë dollarë, duke mbledhur rreth 26 milionë dollarë vetëm midis 2020 dhe 2021.
Ekziston një keqkuptim se sipërmarrja klimatike nuk është fitimprurëse, thotë Ibrahim për CNBC Make It. Një mësim që Ibrahimi ka mësuar që nga fillimi i SunCulture, megjithatë – dhe ajo që ai dëshiron që sipërmarrësit e tjerë të kuptojnë – është se “mund të jesh altruist dhe i suksesshëm, nuk ka nevojë të ketë një ndarje”, thotë 33-vjeçari.
Lexoni: Ndryshimet klimatike po ndikojnë edhe për supermarketin
Por, këshilla më e madhe që Ibrahimi u jep sipërmarrësve, veçanërisht atyre që punojnë për të luftuar ndryshimet klimatike, është të kujdesen për veten e tyre.
“Flini gjumë mjaftueshëm, hani ushqime më të shëndetshme, praktikoni vëmendjen”, thotë ai. “Bëni atë që duhet të bëni për t’u ndjerë mirë, sepse sipërmarrja, veçanërisht sipërmarrja klimatike, është një shërbim i përjetshëm – duhet të siguroheni që jeni elastik dhe gati për t’u shfaqur si vetja juaj më e mirë çdo ditë.”
Midis 2017 dhe 2021, SunCulture raporton se ka penguar të përdoren më shumë se 67 milionë litra naftë dhe benzinë – dhe gjatë shtatë viteve të ardhshme, Ibrahim vlerëson se biznesi do të ndihmojë në uljen e mbi tre milionë tonëve dioksid karboni nga emetimi në Atmosferë.
SunCulture kohët e fundit është zgjeruar në vende të tjera afrikane, duke përfshirë Etiopinë, Ugandën dhe Togon, dhe Ibrahim ëndërron ta bëjë kompaninë publike një ditë.
Deri atëherë, Ibrahimi shpreson se suksesi i SunCulture frymëzon të tjerët që të marrin në konsideratë një rrugë në sipërmarrjen klimatike. “Ne kemi nevojë për më shumë kampionë të klimës,” thotë ai. “Ne kemi nevojë për njerëz që të përfshihen në këtë punë, sepse në fund të fundit, asgjë tjetër nuk ka rëndësi nëse nuk e kemi këtë planet për të jetuar.”
/cnbc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.