3 reklamat më të mira shqiptare gjatë EURO 2016


Kompanitë shqiptare u munduan të shfrytëzonin në maksimum pjesëmarrjen e Kombëtares Shqiptare të Futbollit në arenën europiane. Përveç kompanive që qenë sponsor zyrtar të kombëtares pati edhe të tjera që lidhën ofertat e tyre me ecurinë e ekipit.

Reklamat e para apo në pushim të ndeshjeve i kemi dëgjuar aq shumë, sa tashmë i kemi mësuar përmendësh.

Duke vleresuar idenë, origjinalitetin dhe realizimin e spoteve publicitare. Këto 3 kompani patën impaktin më të mirë te konsumatori duke marrë për bazë edhe numrin e lartë të klikimeve që kanë marrë në rrjetet sociale.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale