3 mënyra për të rritur përgjegjësinë sociale në modelin tuaj të biznesit

3 mënyra për të rritur përgjegjësinë sociale në modelin tuaj të biznesit


Të gjithë sipërmarrësit socialë, së pari janë sipërmarrës. Drejtimi i një biznesi fitimprurës do të thotë sigurimi i një modeli të qëndrueshëm dhe përshkallëzues i biznesit. Por, objektivi i një biznesi social janë: ndikimi dhe fitimi. Shembujt janë të plotë nëpër botë.  E tillë është edhe kompania e Joyce Lim, Sprout Collection.

Ajo e themeloi pasi përpiqej të gjente rroba të përballueshme ekonomikisht gjatë shtatzënisë së saj. Lim thotë se kompania ka dy qëllime: të ndihmojë në reduktimin e kostove të veshjeve të shtatzanisë dhe të jetë më miqësore me mjedisin.

Përgjegjësia sociale e korporatave nënkupton që kompanitë dhurojnë në mënyrë strategjike një pjesë të fitimeve të tyre. Më poshtë keni tre shembuj se si sipërmarrësit socialë kanë ndikuar në modelin e tyre të biznesit.

 Fuqizim i blerësve

Themeluesja Barb Stegemann drejton The 7 Virtues, një kompani parfumesh që blen të gjithë përbërësit nga fermerët në rajonet e konfliktit si Ruanda, Haiti dhe Afganistani. Ajo inkurajon të gjithë pronarët e bizneseve të vogla, që të rishikojnë zinxhirët e tyre të furnizimit dhe të marrin në konsideratë alternativa të efektshme. Pyesni veten: Çfarë inputesh përdorni dhe a mund të jenë më të përgjegjshëm? Nëse është kështu, ndërtoje në këtë mënyrë zinxhirin e vlerës. Mund të dëmtojë fitimet në fillim, por mund të krijojë ndikim social që tejkalon humbjen e perceptuar.

Lexo: 3 mënyra fantastike për të financuar biznesin tuaj, pa ndarë fitimet ose kapitalin

Vendosni një program “blej një dhuratë”

Toms Shoes është i famshëm për programin e dhurimit të këpucëve. Për çdo palë të shitur, Toms dhuron një palë këpucë për dikë që ka nevojë për to. Duke i lejuar konsumatorët të ndjehen mirë për blerjen e këpucëve, Toms krijoi një model të qëndrueshëm dhe mbi të gjitha një biznes të rëndësishëm. Njerëzit ndjehen më të ndërgjegjshëm për mënyrën si ata konsumojnë, duke zëvendësuar pendesën e blerësit me ndjenjat e kontributit dhe mirënjohjes.

Përqendrohuni në një model biznesi “me qira”, mos e blini

Produktet shpesh u mbijetojnë përdoruesve të tyre, kështu që zgjidhja më e mirë është që atë t’a marrësh me qira. Sa herë që duhet të paguani çmimin e plotë për diçka që përdorni vetëm me kohë të pjesshme, ekonomia na tregon se mund të jetë më mirë të marrësh me qira. Apo në rastet kur duhet të udhëtoni në një vend tjetër, zgjidhja më e mirë është të marrësh një makinë më qira, sesa t’a blesh atë.

Gjatë dekadës së fundit, ekonomia ka lëvizur nga pronësia e aseteve, në përdorim të përkohshëm të tyre. Nëse njerëzit dikur aspironin të mbajnë shtëpinë dhe makinën e tyre, gjithnjë e më shumë të rinj po zgjedhin të marrin me qira shtëpitë dhe të përdorin shërbimet e ndarjes së makinave si Uber dhe Lyft. Ky ndryshim ka sjellë shumë ndikime në ekonomi, në mjedis dhe në mënyrën se si po zhvillohet jeta. Kjo ka ndikuar edhe në modelet e biznesit.  Modeli i biznesit me përgjegjësi sociale, synon të gjenerojë fitim për aksionarët, duke ofruar njëkohësisht vlerë për palët e interesuara, gratë që blejnë rrobat në rastin e Joyce Lim.

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0