3 fjalë për të krijuar vetëbesim pak sekonda para se të prezantoni - Business Magazine Albania

3 fjalë për të krijuar vetëbesim pak sekonda para se të prezantoni

Çdo lojtar golfi e di se të kesh shumë mendime përpara se të godasësh topin është shpërqëndruese. I njëjti gabim mund të prishë çdo performancë, duke përfshirë mbajtjen e një fjalimi apo prezantimi.

Sekreti për të bërë më të mirën tuaj nën presion është të mësoni të relaksoheni dhe të shijoni momentin.  Kjo është arsyeja pse ju duhet një mantra e thjeshtë, pozitive dhe e përsëritshme si kujtesë.

Ja një mendim që mund të dëshironi të provoni, i cili ka funksionuar për disa folës. Tre fjalët e fundit që i them vetes përpara një fjalimi ose prezantimi janë:

Buzëqesh dhe argëtohu!

Pas dy dekadash shkrimi për aftësitë e komunikimit, kam arritur në përfundimin se këto janë fjalët më të mira që mund t’i thuash vetes në sekondat para se të dalësh në skenë.
Ka disa arsye psikologjike dhe shkencore për të përdorur shprehjen “Buzëqesh dhe argëtohu”.

1. Buzëqeshja ul stresin
Studiuesit në Penn State zbulojnë se buzëqeshja – madje edhe të detyrosh një buzëqeshje – redukton stresin dhe rrit lumturinë. Meqenëse shumica e njerëzve përjetojnë njëfarë stresi dhe ankthi përpara se të flasin në publik dhe kjo mund të ndihmojë në uljen e efekteve negative të stresit do të ndërtojë besimin tuaj.

Lexo :Si duhet të debatojmë sipas një studiuesi në Harvard?

Një buzëqeshje dërgon sinjale në trurin tuaj se ajo që po përjetoni është e këndshme – dhe jo për t’u frikësuar. Ky është një mendim i fuqishëm që duhet pasur pak para se të jepni një prezantim.
Por një buzëqeshje nuk mjafton. Nëse do të keni një mendim të lëkundur, ai duhet të jetë për t’u argëtuar.

2. Gjendja pozitive është ngjitëse
Nëse nuk i kujtoni vetes se ndarja e ideve tuaja është argëtuese, mendja juaj ka të ngjarë të endet drejt mendimeve negative, gjë që rezulton në rezultate negative.

Mendimet negative përfshijnë:
• “Nëse nuk e fitoj këtë klient, jam i shkatërruar”.
• “Nëse e ngatërroj këtë prezantim, do të dështoj.”
• “Kam pasur frikë nga skena në të kaluarën. Këtë herë nuk do të jetë ndryshe.”
Nëse filloni me mendime vetëshkatërruese – siç bëjnë shumë njerëz – audienca juaj do ta shohë atë. Qëndrimi juaj i rënduar, zëri i lëkundur dhe shprehjet e ngushta të fytyrës do t’ju tradhëtojnë.

Studimet tregojnë se ne kapim emocionet e njerëzve – priremi të ndiejmë atë që ndjejnë të tjerët. Studiuesit e quajnë këtë transferim të humorit, ngjitje emocionale. Ky është një koncept tjetër i fuqishëm që folësit duhet ta dinë, sepse shumica e njerëzve as nuk e kuptojnë se po të kapin emocionet. Ata ndihen më të lumtur në praninë tuaj – ose të shqetësuar, në varësi të gjendjes shpirtërore që po transmetoni.

Kushtojuni vëmendje emocioneve që përjetoni dhe atyre që transferoni te audienca juaj. Por, mos e teproni duke menduar. Merre me buzeqeshje. Kujtimi i një fraze të thjeshtë disa sekonda përpara se të filloni prezantimin tuaj do të bëjë ndryshimin.

Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0