3 arsyet kryesore që startup-et dështuan në vitin 2022, sipas një sondazhi me pothuajse 500 themelues - Business Magazine Albania

3 arsyet kryesore që startup-et dështuan në vitin 2022, sipas një sondazhi me pothuajse 500 themelues

Njohja e rreziqeve më të mëdha që më së shpeshti shkaktojnë dështimin e startupeve të reja mund të bëjë dallimin nëse biznesi juaj “mbytet” apo “noton”. Pavarësisht nëse është fat i keq, kohë e keqe ose një model biznesi i pafuqishëm, ka disa mënyra se si një startup mund të dështojë. Dhe afërsisht 20% e bizneseve të reja dështojnë brenda vitit të tyre të parë, sipas të dhënave nga Byroja e Statistikave të Punës në SHBA.

Për fat të mirë, disa kërkime të reja mund të hedhin pak dritë mbi pengesat më të mëdha të kohëve të fundit për startup-et.

Skynova, e cila prodhon softuer faturimi për bizneset e vogla, anketoi 492 themelues të startup-eve në nëntor 2022 dhe analizoi të dhënat e startup-eve nga CB Insights për studimin e ri që shqyrton arsyet më të zakonshme pas dështimeve të startup-eve në 2022.

  1. Mungesa e financimit apo e investitorëve. Studimi vë në dukje se 47% e dështimeve të startup-eve në 2022 ishin për shkak të mungesës së financimit, gati dyfishi i përqindjes që dështoi për të njëjtën arsye në 2021, bazuar në të dhënat e CB Insight.

2. Mbarimi i parave të gatshme ishte pas 44% të dështimeve. Ndërsa kjo mund të jetë rezultat i planifikimit të dobët financiar, mund të tregojë gjithashtu mungesën e fondeve në dispozicion. Çështjet e kapitalit nuk janë befasuese, duke marrë parasysh se frika e një recesioni të mundshëm, ndër faktorët e tjerë, kanë bërë që investimet në startup-et e Amerikës së Veriut të bien me 63% në vitin 2022 krahasuar me një vit më parë, sipas një raporti të fundit të Crunchbase. Kushdo që kërkon të fillojë një biznes të ri në vitin 2023 mund të përballet me pengesa të ngjashme për sigurimin e fondeve, për sa kohë që pasiguria ekonomike vazhdon.

3. Ndikimi i pandemisë së vazhdueshme Covid-19. Ndërsa 33% e dështimeve të startup-eve iu atribuan efekteve të gjerë të pandemisë në biznes dhe ekonomi më të gjerë, të dhënat e CB Insight tregojnë se numri ishte në rënie nga 59% një vit më parë – një shenjë që shumë biznese të vogla u rikuperuan nga më e keqja e pandemisë. në vitin 2022, edhe pse disa vazhduan të luftonin për t’u kthyer në normalitet.

Lexo edhe: Gratë në biznes/ Episod frymëzues në Startop. Nga konkursi për vajzat deri tek start-upi për studentët

Këshilla për suksesin e fillimit nga themeluesit

Ndërsa asnjë sipërmarrës nuk mund të garantojë sukses, themeluesit e anketuar nga Skynova kishin shumë këshilla për t’i ofruar kujtdo që kërkon të bëjë hapin dhe të nisë biznesin e tij.

Kur u pyetën se çfarë dëshironin të bënin ndryshe kur nisnin bizneset e tyre, 58% e themeluesve të anketuar thanë se do të kishin bërë më shumë kërkime tregu përpara se të fillonin. E njëjta përqindje tha se do të dëshironin të kishin hartuar një plan biznesi më të fortë.

Gjithashtu jashtëzakonisht e rëndësishme është aftësia për të menduar me këmbë në tokë dhe për të bërë ndryshimet e nevojshme nëse planet tuaja nuk funksionojnë aq mirë sa keni shpresuar. Kur u pyetën për këshillat e tyre kryesore për themeluesit aspirantë, 79% e të anketuarve nga Skynova u thanë atyre sipërmarrësve shpresëdhënës që “të mësojnë nga gabimet tuaja”./ CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0