15 Buletinet që do t'ju bëjnë më të zgjuar dhe të suksesshëm në vitin 2020
Përditësuar së fundmi: 14/02/2020

15 newsletter që do t’ju bëjnë më të zgjuar dhe të suksesshëm në vitin 2020

Share
nga Amantia Kullolli
Shk 14, 2020


Që nga 1 janari, ka pasur mbi një miliard faqe në internet, që krijohen çdo minutë. Informacioni që ndodhet në dispozicionin tonë po zgjerohet në mënyrë eksponenciale dhe depërtimi i duhur në kohën e duhur mund të nënkuptojë ndryshimin midis suksesit dhe dështimit. Megjithatë, ne jemi të bombarduar vetëm 24 orë në ditë.

Si t’a zgjidhim këtë paradoks? Së pari, duhet të heqim dorë nga leximi i gjithçkaje që na del përpara. Atëherë ne bëhemi më të zgjuar për përzgjedhjen e burimeve tona. Një mënyrë për ta bërë këtë janë buletinet. Kur janë punuar nga njerëz të zgjuar, ata bëjnë punën e vështirë të përzgjedhjes së informacionit për ne, duke na dhënë një pasqyrim të informacioneve më të vlefshme në kutinë tonë të mesazheve.

Lexo: Si të vendosësh objektivat për 2020!

Lajmet e përgjithshme

  1. Vox Sentences

Nëse jeni shumë i zënë, por dëshironi të informoheni, Vox Sentences është për ju. “Vox Sentences është një e përditshme që me të vërtetë bën përmbledhjen e lajmeve. Kjo mund t’ju vijë pesë herë në javë.

  1. NextDraft

NextDraft nga Dave Pell zhyten në “atë makth të mprehtë të informacionit” që ne e quajmë internet, duke kërkuar ide ose fakte të arta nga lajmet. “Dave tregon tregimet më interesante, argëtuese dhe më të rëndësishme që ne mund të kemi humbur. Drafti tjetër është i paçmueshëm”, rrëfen Tim Sullivan, drejtori editorial i Harvard Business Review. Noftimet vijnë çdo ditë.

  1. NPR’s Life Kit

Nëse jeni duke kërkuar më pak lajme të drejtpërdrejta dhe më shumë për stilin e jetës dhe mënyrën e përmbajtjes, atëherë Kit Jeta e NPR mund të jetë me vlerë. Ai përfshin “një gamë të gjerë temash, si financat personale, shëndetin, prindërimin, arsimin, gazetarinë dhe artin”, shpjegon Hussain, i cili e rekomandon atë për ata që kërkojnë ushqim për median e tyre sociale. Nuk ka asnjë orar të  caktuar për njoftimet.

Lajme nga biznesit

  1. Hustle

Një newsletter i cili është i vlefshëm për gazetarët në fushën e biznesit. Hustle karakterizohet për punime të hollësishme në fushën e biznesit. Njoftimet janë çdo ditë.

  1. Hurry Slowly

Hurry Slowly, një gazetë nga shkrimtari Jocelyn K. Glei, ofron “ide të reja se si të jesh më kreativ dhe të krijosh kohë për punën që ka rëndësi”. Ka informacione të vlefshme  dhe informacionet dalin një here në 2 muaj.

  1. The Broadsheet

Lajmet e biznesit shpesh jepen nga gjinia mashkullore. Broadsheet synon ta rregullojë atë. “Newsletter-i, i cili nxjerr në pah ‘gratë më të fuqishme në botë’, drejtohet nga Fortune dhe nxjerr artikujt më të mirë në internet për çdo temë nga paragjykimi gjinor”, thuhet në rekomandimin e Karrierës Contessa. Njoftimet dalin çdo ditë nga The Broadsheet.

  1. Granted

Autori bestseller dhe profesori Wharton Adam Grant publikon shkrimet e tij të fundit, ashtu edhe disa nga përmbajtjet më interesante të biznesit nga i gjithë rrjeti i newsletter-ave. Njoftimet dalin çdo muaj.

  1. The Pink Newsletter

Autori bestseller Dan Pink gjithashtu bashkon një newsletter. Përmbledhja e newsletter-ave e përshkruar si si “një shumëllojshmëri informacionesh me këshilla, sugjerime dhe rekomandime që kanë të bëjnë me biznesin në mënyra të ndryshme. Temat përfshijnë artikuj, podcast, shfaqje TV”. Njoftimet dalin çdo javë.

  1. Robinhood Snacks

Postimi i Hussain është veçanërisht i pasur me gazetat e përqendruara në biznes, por i preferuari i saj absolut është Robinhood Snacks. Ajo e quan atë “newsletter-i që më lidhi me newsletter-at e tjerë” dhe shpjegon se “përmbajtja e tyre e ndihmon të qëndroj vazhdimisht në krye të lajmeve të biznesit financiar në një mënyrë jo të mërzitshme, jo të thatë dhe super të thjeshtë”. Njoftimet dalin çdo ditë.

  1. Below the Fold

Qëndrimi në krye të lajmeve kryesore është i rëndësishëm, por është gjithashtu e këndshme të lexoni më shumë lajme ndonjëherë. Kjo është ajo që Below Fold ofron. “Përmbajtja është ajo që do të kishe gjetur nëse do të kishe ende një gazetë fizike dhe do të kthehesh në faqen e dytë, duke mbuluar histori të rëndësishme që nuk janë tituj dhe, si rezultat është e lehtë për tu humbur”, shkruan Hussain Weekly.

 

Teknologji dhe startup

  1. TLDR

TLDR është një newsletter që ofron disa përmbledhje nga gazetat me temë teknologjinë. “Gazeta jo vetëm që është e lehtë për tu lexuar, por është e shoqëruar edhe me një listë të jashtëzakonshme të lajmeve, mjeteve dhe lidhjeve të teknologjisë së përparme. Të gjitha lidhjet vijnë me një TLDR, kur thjesht jeni shumë të zënë për leximet e gjata, “shpjegon një fans, bloger i teknologjisë Adelina Tuca. Noftimet dalin çdo ditë.

  1. Benedict’s Newsletter

Krijuar nga Benedict Evans, një partner në firmën më të famshme të VC Andreessen Horowitz, ky newsletter shumë është minimalist në dizajn, por mbulon një gamë të gjerë temash nga produktiviteti në mësimin e makinerisë deri në VR. Njoftimet dalin çdo javë.

  1. The Daily Pitch

Daily Pitch ofron lajmet dhe tendencat më të fundit.  “Pavarësisht nëse është newsletter për të investuar në gratë themeluese, kompani si IPO-të, ose ndonjë pasqyrim mbi botën gjithnjë e në ndryshim të VC, PE, dhe M&A. Daily Pitch nga Pitchbook e lehtëson vazhdimisht informimin” thotë Huseini.

Lexo: 3 trende të rëndësishme për të ardhmen e suksesshme të kompanive

Ushqeni mendjen tuaj

  1. The Browser

Në internet ka shkrime shumë të mira, por që janë shumë të gjata dhe me një numër të madh faqesh. Si ka mundësi që humbisni tërë ditën tuaj në internet? The Browser është përgjigjja. Lista e kuruar me kujdes me pesë tema në ditë, me disa nga përmbajtjet më të mira të faqes në internet mund të mos jetë buletine më e dobishme menjëherë në këtë listë, por për buxhet më ekonomik është ushqyerja më e mirë e mendjes. Noftimet dalin çdo ditë.

  1. Read a Girl

Po kërkoni shumë materiale për të lexuar? Dëshironi të zgjeroni njohuritë tuaj me këndvështrime të ndryshme? Read a Girl mund të jetë zgjidhja ideale. Ky newsletter është hartuar “për rritjen e lexueseve femra” shpjegon Mashable.

Burimi: INC