Shumë njerëz ëndërrojnë të fillojnë biznesin e tyre. Drejtimi i një ndërmarrjeje në shtëpinë tuaj, garazhin ose në lëvizje do të thotë që ju mund të merrni më shumë kontroll mbi qëllimet tuaja profesionale, të vendosni objektiva më ambicioz financiarë dhe të arrini një ekuilibër më të dëshirueshëm punë-jetë. Po nëse jeni gati të filloni një biznes, por nuk dini çfarë lloj shërbimesh të ofroni? Ju keni ardhur në vendin e duhur nëse keni nevojë për ide biznesi fitimprurëse. Më poshtë, gjeni një përmbledhje të detajuar të 10 ideve të biznesit për t’ju ndihmuar të hartoni një rrugë përpara. Disa nga këto mundësi kërkojnë më shumë përvojë ose financim se të tjerat. Disa mund të nisen nga shtëpia me çmim të lirë, ndërsa të tjerat kërkojnë hapësirë të dedikuar për zyra dhe investime kapitale. Për t’u siguruar që të zgjidhni sipërmarrjen e duhur të biznesit për veten tuaj, është thelbësore të merrni parasysh disa faktorë përpara se të ndiqni një sipërmarrje të vetme.
1. Konsulencë biznesi
Ka mundesi zgjerimi. Me një biznes konsulence, ju mund të punoni me një gamë të gjerë biznesesh për një sërë problemesh biznesi. Ju mund t’i ndihmoni subjektet e reja të dalin nga terreni duke krijuar plane biznesi, duke kryer kërkime tregu dhe duke organizuar një strukturë menaxhimi të mirëfilltë.
2. Zdrukthtari
Puna e drurit është shumë e kërkuar këto ditë, dhe nëse jeni një marangoz i talentuar, ka shumë mënyra se si mund të fitoni para. Projektet rezidenciale si dollapët, tavolinat dhe raftet shpesh janë të larta në listat e pronarëve të shtëpive dhe zakonisht paguajnë mirë. Ju gjithashtu mund të fitoni para të mira me projekte si korniza galerie, objekte të gdhendura me dorë dhe punë të tjera. Në disa raste, ju mund të punoni për kontraktorët e përgjithshëm për të kornizuar dyert dhe për të mbështetur projekte më të mëdha ndërtimi.
3. Editor dhe shkrues kontenti
Pothuajse çdo biznes ose organizatë ka nevojë për shkrues dhe redaktorë të mirë, dhe nëse keni aftësitë për të dalë vetë, ka të ngjarë të gjeni një grup pune. Nga redaktimi i copywriting deri te redaktimi zhvillimor, shkrimi fantazmë dhe prodhimi i përmbajtjes digjitale, shkruesit dhe redaktorët e pavarur mund të gjejnë klientë në një mori industrish, duke përfshirë marketingun, komunikimin, gazetarinë dhe botimin e librave. Për të filluar, do t’ju duhet të krijoni një portofol pune që ilustron aftësitë tuaja për të shkruar, krijuar përmbajtje dhe/ose redaktim – kjo do t’ju ndihmojë të krijoni marrëdhënie me klientët e mundshëm.
4.Dizajner grafik
Keni sy të mirë për dizajnin? Logot, fletushka, buletinet, fletët e informacionit dhe reklamat janë vetëm disa nga llojet e materialeve të projektimit që bizneset punësojnë dizajnerë të pavarur për të krijuar për ta. Faqet e internetit dhe reklamat në internet gjithashtu kanë nevojë për shërbime të dizajnit grafik. Ju mund t’u ofroni klientëve një sërë shërbimesh për ta çuar projektin e tyre nga fillimi në fund, duke përfshirë koordinimin me krijuesit e përmbajtjes dhe zyrat e shtypit dhe përgatitjen e produkteve për postim dhe prezantim.
5. Zhvillues webi
Ekzistojnë shumë kurse fizike dhe online për t’ju mësuar gjuhën e kodimit dhe krijimin e faqeve në internet. Me disa trajnime të specializuara, ju mund të zotëroni bazat e ndërtimit të një faqe interneti nga e para – një shërbim që mund t’i ofroni shumë bizneseve të vogla, pavarësisht nëse ata janë duke kërkuar për një platformë e-commerce ose thjesht një landing page për të përshkruar shërbimet e tyre. Ju gjithashtu mund të gjeni klientë që do t’ju punësojnë jo vetëm për të dizajnuar faqen e tyre të internetit, por për të menaxhuar praninë e tyre në internet çdo ditë.
6.Agjenci Marketingu ose e Marrëdhënieve me Publikun
Çdo biznes ka një histori për të treguar, por jo të gjithë kanë njohuritë për të çuar mesazhin e tyre në botë. Me agjencinë tuaj të marketingut ose të marrëdhënieve me publikun, ju mund t’i ndihmoni bizneset të identifikojnë audienca të reja, të krijojnë mesazhe artizanale që rezonojnë me klientët e rinj dhe prodhojnë gazeta dhe produkte të tjera duke fituar potencialisht interesin e medias gjatë rrugës. Ju do të dëshironi përvojë pune në këtë fushë përpara se të niseni vetë, pasi klientët potencialë do të duan të punësojnë dikë që kupton botën e marketingut dhe marrëdhënieve me publikun.
Lexo edhe:Si t’i ndihmoni punonjësit tuaj me performancë të dobët të përmirësohen
7.Videografi
Nëse mund të bëni punë cilësore pas një kamere dhe të modifikoni mirë pamjet, ka shumë mundësi për punë videografike, nga krijimi i videove të markave për organizatat deri te filmimi i ngjarjeve, dasmave dhe intervistave. Klientët tuaj mund të përfshijnë marka të jashtme, organizata të vogla jofitimprurëse dhe korporata të mëdha, por ju do të dëshironi të keni disa trajnime për filmimin dhe montazhin dhe përvojën e krijimit të përmbajtjes cilësore përpara se të filloni biznesin tuaj.
8.Arte
Nëse bërja e artit është tashmë hobi juaj, mund ta ktheni atë në një biznes fitimprurës. Ju mund të shisni punën tuaj në site si Etsy, të shfaqni punën tuaj me klientë që kanë nevojë për ilustruesit ose artet e personalizuara si pjesë e aseteve të markës së tyre. Oferta të tjera të mundshme të biznesit të artit përfshijnë krijimin e portreteve, pikturimin e muraleve dhe mësimin e klasave të artit.
9.Real Estate
Çdo komunitet ka nevojë për agjentë të besuar të pasurive të paluajtshme. Pavarësisht nëse klientët tuaj blejnë ose shesin prona ose thjesht kërkojnë këshilla për pasuri të paluajtshme ka shumë mundësi për të nisur biznesin tuaj. Por, së pari, do t’ju duhet të bëheni një agjent i licencuar dhe kërkesat ndryshojnë sipas shtetit. Në mënyrë tipike, do t’ju duhet të përfundoni kursin dhe të kaloni një provim. Pasi ta keni bërë këtë, mund të filloni të ofroni shërbime dhe të ndërtoni biznesin tuaj nga e para.
10. Këshilla për të ushqyerit
Me kaq shumë trende të ndryshme diete dhe suplemente në botë, një nutricionist mund t’i ndihmojë njerëzit të kuptojnë më mirë peizazhin e të ushqyerit dhe të jetesës së shëndetshme. Edhe pse nutricionistët nuk ofrojnë këshilla mjekësore ushqimore ose trajtojnë sëmundje (siç bën një dietolog), ka ende një treg të gjerë për punën. Së pari, përcaktoni se çfarë lloj shërbimi ushqimor dëshironi të ofroni pediatrik, sportiv, holistik apo diçka tjetër dhe më pas punoni drejt kredencializimit. Së paku, do t’ju duhet të studioni ligjet për t’u certifikuar në shtetin tuaj dhe të filloni të merrni kurse paraprake për t’ju ndihmuar të licencoheni.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.