Disa javë më parë EU Startups ka bërë një studim me 30 nga organizatorët më të mirë të eventeve në Evropë (si VivaTech, TOA, The Web Web, dhe Slush) për të zbuluar se çfarë parashikojnë ata për pjesën tjetër të vitit. Rreth 60% thanë se nuk presin që eventet në terren të zhvillohen deri në fund të vitit 2020. Edhe pse organizatorët e eventeve të mëdha të Evropës nuk planifikojnë të rifillojnë konferencat e tyre për 6-8 muajt e ardhshëm, është e qartë se mënyra e vetme për startup-et, për të ndërtuar kontaktet e tyre, për të promovuar markën e tyre dhe për të marrë pjesë në diskutime të ekspertëve është online, të paktën për këtë periudhë.
Me shumë evente të planifikuara online për muajt e ardhshëm, ka kuptim që një ose dy anëtarë të ekipit tuaj të startup-it të regjistrohen për të marrë pjesë në eventet më të rëndësishme në distancë. Por a keni menduar të krijoni eventin tuaj online? Edhe pse planifikimi i eventeve online kërkon kohë dhe përpjekje, mund të jetë lëvizja e duhur për startup-in tuaj për të rritur dukshmërinë e markës dhe angazhimin e klientëve.
Lexoni: Mark Cuban: Si mund të kthehen sipërmarrësit më të fortë pas pandemisë
Nëse vendosni të zhvilloni një event online, për ekspertë webinaresh apo demonstrime produktesh, më poshtë do të gjeni disa këshilla për t’ju ndihmuar të vazhdoni.
- Çfarë doni të përfitoni prej eventit?
Para se të bëni ndonjë gjë tjetër, kuptoni pse po e zhvilloni këtë event. Nëse keni ngecur, përcaktoni së pari nëse po synoni klientët tuaj aktualë si pjesë e një strategjie angazhimi, ose nëse ky është një aktivitet për të fituar klientë të rinj, apo nëse i keni të dyja këto pika në fokus. Cilat rezultate specifike po kërkoni? Shkruaj një listë të TKP (treguesit kryesorë të performancës), si 10% e të pranishmëve që blejnë një produkt, ose një rritje prej 5% në ndjekësit e mediave sociale.
- Përcaktoni, dhe pastaj ri-përcaktoni, audiencën tuaj
Audienca juaj e targetuar do të përcaktojë gjithçka tjetër në lidhje me eventin tuaj, nga përqendrimi i përmbajtjes, deri tek koha. Nëse nuk keni bërë tashmë një profil të klientit juaj tipik, mund të mendoni edhe për aspekte si mosha, vendndodhja, gjinia, interesat, profesioni, qëllimet, etj. Në përgjithësi duhet të mbeteni me disa ‘profile’ tipikë, që po synoni të targetoni.
- Webinare, prapaskena, apo demonstrimi i produkteve?
Ka dhjetëra formate eventesh, nga webinaret, si-të, mësime, intervista, prapaskena, livestream në mediat sociale, secila ka përfitimet e veta. Disa janë më profesionistë, ndërsa të tjerët janë më dinamikë dhe inovatorë – varet nga audienca e targetuar.
- Verbalizoni atë që po ofroni
Duke përdorur audiencën e targetuar nga hapi i mëparshëm, mendoni se çfarë do të përfitojë secili nga eventi juaj. Për shembull, një startup në fazën e hershme mund të mësojë në lidhje me dështimet dhe sukseset e scaleup-eve, që tashmë janë zgjeruar jashtë vendit. Pasi të keni idetë kryesore, është koha ta bëni eventin të duket tërheqës. Përdorni një teaurus online për të gjetur sinonime, që lidhen me eventin. Shruajini ato në një pemë fjalësh. Ju mund ta ripërdorni këtë kur kontaktoni folësit dhe hartoni materialet tuaja të marketingut.
- A është ora 13:00 e përshtatshme për të gjithë?
Duke marrë parasysh profilin e audiencës tuaj, a ka më shumë të ngjarë që ata të bashkohen në një event online gjatë ditës ose fundjavës, në mëngjes ose pasdite, gjatë drekës ose pas punës? A janë audienca të ndryshme të targetuara të vendosur në zona të ndryshme kohore? Ndoshta ju mund të organizoni një event që të jetë gjatë drekës dhe pas punës në dy zona kohore. Së fundi, përcaktoni se sa kohë duhet të zgjasë prezantimi, pjesa kryesore dhe seancat e pyetjeve dhe pyetjeve. Mbajeni këtë informacion mënjanë për hapin tjetër!
- Ftoni disa folës ekspertë
Për të marrë pjesë në eventin tuaj edhe nëse është falas, të pranishmit do të heqin dorë nga koha e tyre e çmuar. Për ta bërë eventin tuaj të vlefshëm, përpiquni të përfshini sa më shumë ekspertizë dhe njohuri përkatëse të jetë e mundur. Një mënyrë për ta bërë këtë është të ftoni ekspertë të çështjes. Kur bisedoni me folësit e mundshëm, jini të sinqertë në lidhje me eventin (p.sh. dukshmëria përpara sasisë X njerëzish, nga një audiencë e caktuar, si dhe postimet në media sociale pas ngjarjes në numrin tuaj X të ndjekësve).Hiqni dorë nga mesazhet e tepërta, diskutoni për një propozim specifik të datës / orës dhe sugjeroni një afat kohor.
- Mos u stresoni për teknologjinë
Ju nuk doni të shqetësoheni për mikrofonin e folësit tuaj, i cili vendoset në heshtje në mes të eventit tuaj. Zgjidhni një platformë të lehtë për t’u përdorur, e cila merr në konsideratë aspektet praktike, duke përfshirë: kohëzgjatjen e seancës falas, mbështetje teknike, akses të thjeshtë për të pranishmit, aftësitë për ndarjen e ekranit / poëerpoint, folësit e shumëfishtë, numrin e të pranishmëve, etj.
- Promovoni, promovoni, promovoni
Është koha për të krijuar disa materiale interesante promovuese. Gjëja e parë, mendoni se ku është më aktive audience juaj, nëse ka më shumë kuptim të menaxhoni regjistrimet përmes një platforme të krijuar si Eventbrite, një website-i, ose përmes mediave sociale si Facebook ose funksionalitetet e ngjarjes së LinkedIn. Për postimet tuaja në media sociale, ekziston edhe opsioni i rikujtesës së eventit përmes email-it.
Krijoni imazhe duke përdorur faqe interneti falas si Canva, dhe pastaj hartoni një kalendar të veprimeve promovuese.
- Praktika ju bën perfektë
Javën para eventit tuaj, organizoni një thirrje 30-minutëshe dhe praktikohuni me folësit tuaj për t’u siguruar që ata mund të lidhen me platformën, të kenë një hapësirë të qetë për të folur dhe një lidhje të fortë në internet. Ju gjithashtu mund ta përdorni këtë kohë për të konfirmuar pyetjet dhe për të kontrolluar nësë prezantimi i tyre ngarkohet siç duhet. Për të pranishmit tuaj të konfirmuar, dërgoni një email rikujtues, duke përfshirë orën, datën (me integrimin e kalendarit) dhe linkun për t’u regjistruar (me udhëzime të shkurtra).
- Dita e madhe
Disa orë para fillimit të eventit, dërgoni një email përfundimtar, rikujtues për të pranishmit tuaj. Hyni në platformë 20 minuta më herët, në mënyrë që të keni kohë t’u jepni folësve tuaj lejet e duhura administrative. Gjatë eventit, mos harroni të regjistroni bisedën, sigurohuni që të heshtni të gjithë mikrofonat e të pranishmëve dhe t’i kujtoni audiencës tuaj që t’i përgatisë pyetjet e tyre për seancën pyetje dhe përgjigje.
A ia vlejti e gjitha?
Pas ngjarjes, është koha për t’u çlodhur! Hartoni një email përfundimtar për të pranishmit tuaj, dërgojini regjistrimin e eventit dhe ngarkojeni atë në YouTube, në website ose në kanalet e mediave sociale. Më e rëndësishmja, matni ndikimin e ngjarjes, bazuar në TKP (treguesit kryesorë të performancës), që keni vendosur në hapin e parë. A ia vlejti koha që keni investuar? Nëse po, zbatoni gjithçka që mësuat në eventin e rradhës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.