1 në 4 finlandezë shkarkojnë aplikacionin për gjurmimin e COVID-19

1 në 4 finlandezë shkarkojnë aplikacionin për gjurmimin e COVID-19

gjurmimin e COVID-19

Më shumë se një në katër finlandezë, (prej5.5 milionë banorëve) kanë shkarkuar aplikacionin për gjurmimin e personave të infektuar me COVID-19.

Aplikacioni u shkarkua 1,5 milionë herë brenda 4 ditëve të para, tha drejtori i Institutit finlandez të Shëndetit Publik, Mika Salminen, për Euroaktiv. Finlandezët renditen të parët në Evropë për shkarkimin e një aplikacioni të tillë.

Aplikacioni bazohet në teknologjinë e Bluetooth, nuk tregon identitetin e përdoruesve apo të autoriteteve, por ndihmon në gjurmimin e kontakteve të panjohura që kanë qëndruar mjaftueshëm afër një personi të infektuar me COVID-19.

Lexoni: Kompania boshnjake shkrin Ford dhe Tesla në një makinë të vetme

Aplikacioni, i quajtur “Corona Blinker”u prodhua nga një kompani finlandeze e programeve kompjuterike, Solita. Kompania tha se brenda 24 orëve të para, aplikacioni u shkarkua nga 1 milionë banorë, një objektiv që ishte vendosur për tërë shtatorin.

“Synimi ynë i ri është të bëhemi aplikacioni më i popullarizuar në Finlandë,” tha drejtori i Solita-s Risto Kaikkonen, në një deklaratë.

Niveli i përhapjes së virusit në Finlandë është nga më të ultit në Evropë. Në total ka mbi 8 000 të infektuar dhe 335 të vdekur, që prej fillimit të pandemisë.

Norma e infektimit është 7 të infektuar për 100 mijë banorë. Normën më të ulët e ka Letonia me 4.2 të infektuar për 100 mijë banorë, sipas të dhënave të Qendrës evropiane për Parandalimin dhe Kontrollin e Sëmundjeve.

Euroactiv

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0