Zuckerberg humbet 7 miliardë dollarë prej bojkotit të reklamave

Zuckerberg

Një bojkot ndaj rrjetit social Facebook nga reklamuesit kryesorë në platformë ka bërë që të zhvlerësohen jo vetëm aksionet e kompanisë, por edhe pasuria e Mark Zuckerberg të tkurret.

Pasuria e tij u tkurr me 7.21 miliardë dollarë ditën e shtunë, ndërsa vlera e aksioneve të Facebook ra me 8% për shkak të bojkotit.

Coca-Cola ishte marka e fundit që ju bashkua bojkotit #StopHateforProfit. Korporata të mëdha si Unilever, Hershey Co, North Face, Verizon e shumë të tjerë ju bashkuan bojkotit gjatë javës pasi kritikët thanë se Facebook nuk ka arritur të menaxhojë siç duhet politikat për gjuhën e urrejtjes dhe dezinformimin në platformë. Coca-Cola tha se do të ndalonte të gjitha reklamat e paguara në të gjitha platformat e mediave sociale për të paktën 30 ditë.

Lexoni: Google planifikon të investojë dy miliardë dollarë në qendrën e të dhënave në Poloni

Zuckerberg u përgjigj ndaj kritikave në rritje për dezinformimin në Facebook, duke njoftuar se kompania do të etiketojë të gjitha postimet që lidhen me politikanët apo që nuk janë të besueshme.

“Nuk ka përjashtime për politikanët në asnjë nga politikat që unë po shpall,” tha Zuckerberg.

Reklamimi gjeneron 100% të të ardhurave të Facebook ku në tre muajt e parë të vitit u arritën plot 17.4 miliardë dollarë prej shitjeve.

Bloomerang

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale