CEO-ja i ri i NIKE, Elliot Hill, kaloi shumë nga dy muajt e tij të parë në terren, duke takuar punonjës, partnerë dhe konsumatorë. Ai u kthye me një mesazh të thjeshtë: ajo që njerëzit duan është të shohin “më shumë nga NIKE duke qenë NIKE” – duke maksimizuar ato që kishin qenë pikat e saj të forta para një ndryshimi drejtimi katër vite më parë.
Çfarë do të thotë kjo?
Mandati i Hill si CEO do të shënojë një ndarje të qartë nga qasja e paraardhësit të tij, John Donahoe, siç u bë e qartë nga deklaratat e tij gjatë thirrjes për të ardhurat e tremujorit të dytë:
- “Humbëm obsesionin tonë me sportin. Duke ecur përpara, ne do të udhëheqim me sportin dhe do të vendosim atletin në qendër të çdo vendimi.”
- “Zbutëm investimet në krijimin e kërkesës për markën tonë për të kapur kërkesën përmes marketingut të performancës për biznesin tonë dixhital. Ne do të riinvestojmë në markat tona për të krijuar histori që frymëzojnë dhe lidhin emocionalisht konsumatorët tanë gjatë momenteve të rëndësishme sportive dhe hedhjeve të produkteve kyçe.”
- “Qendërzimi ka ndikuar burimet tona në vende dhe qytete kyçe. Ne do të rivendosim burimet dhe do të fuqizojmë ekipet tona në terren për të fituar me atletët e përditshëm dhe influencuesit.”
- “Prioritizimi i të ardhurave dixhitale të NIKE ka ndikuar në shëndetin e tregjeve tona. Ne do të rindërtojmë një treg të integruar: në të gjithë NIKE Direct dhe shitjen me shumicë, tregu ynë do të udhëhiqet nga konsumatori, duke vendosur produktet dhe prezantimet tona më të mira në rrugën e konsumatorit, kudo që ata zgjedhin të blejnë.”
- “Ne do të rigjallërojmë kulturën dhe identitetin tonë… ne kemi një nga deklaratat më të fuqishme të misionit nga çdo kompani, dhe ajo është të sjellim frymëzim dhe inovacion për çdo atlet në botë. Për mua, të ftojmë tetë miliardë atletë në sport është një qëllim mjaft i fuqishëm.”
Lexo edhe:CES 2025: Ekspertët parashikojnë tendencat kryesore
Pse ka rëndësi “NIKE duke qenë NIKE”
Së pari dhe mbi të gjitha, ky ndryshim ka për qëllim të ringjallë rritjen për kompaninë dhe markat e saj (megjithëse Hill pranoi se veprimet që po ndërmerr do të kenë një ndikim negativ afatshkurtër).
Përtej fatit të menjëhershëm të NIKE, Hill argumentoi se kur NIKE është në kulmin e saj, ajo sjell emocion duke ftuar konsumatorët në botën e sportit dhe kulturës sportive. “Dhe kur e bëjmë këtë, ne ndihmojmë në rritjen e tregut të përgjithshëm. Kjo është e mirë për konsumatorët, për partnerët tanë dhe për NIKE.”
Së fundmi, nga një këndvështrim marketingu, kjo është pjesa e fundit e një paralajmërimi për atë që ndodh kur një markë ngatërron efikasitetin me efektivitetin dhe i jep përparësi marketingut të performancës në dëm të ndërtimit të markës (më shumë rreth kësaj në një episod të The WARC Podcast të vitit 2024).
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.