Zara fokusohet tek shitjet online, mbyll 1200 dyqane në të gjithë botën

Zara fokusohet tek shitjet online, mbyll 1200 dyqane në të gjithë botën

Zara
~2 minuta lexim

Kompania Inditex, pronare e markës së rrobave Zara, do të mbyllë 1200 dyqane në të gjithë botën duke qenë se gjatë pandemisë shitjet online janë rritur shumë.

Kompania spanjolle ka edhe marka të tjera në pronësi si Bershka, Pull & Bear dhe Massimo Dutti.

Mbylljet do të jenë kryesisht në Azi dhe në Evropë. Ndërsa 107 dyqanet e ndodhura në Britani kanë më pak gjasa të preken. Kompania tha se nuk do ketë shkurtim të punonjësve, sepse do t’i duhet stafi për porositë dhe dërgesat online.

Inditex, një nga kompanitë më të mëdha në botë për veshje, u godit rëndë nga pandemia. Shitjat e saj ranë me 44 për qind nga 1 shkurti deri më 30 prill. Kompania raportoi humbje prej 400 milionë euro gjatë katër mujorit të parë. Gati një e katërta e dyqaneve u mbyllën deri më 8 qershor.

Lexoni: Ja se si t’i ndihmoni punonjësit tuaj, që janë prindër dhe punojnë nga shtëpia

Por, sidoqoftë shitjet online u rritën me 50 përqind në krahasim me të njëjtën periudhë të 2019-ës, dhe 95 për qind në krahasim me prillin e 2019.

Inditex tha se do të përshpejtojë shitjet online pasi kërkon të shmangë sfidën e konkurrentëve si H&M dhe pronarit të Uniqlo, Fast Retailing,dhe rivalëve të rinj online, përfshirë Asos dhe Boohoo në Mbretërinë e Bashkuar, të cilat përparuan gjatë izolimit.

Sipas planit të ri të Inditex, shitjet online do të përbëjnë më shumë se 25% të totalit deri në vitin 2022, krahasuar me 14% në vitin 2019. Dyqanet më të mëdha do të veprojnë si qendra shpërndarëse për shitjet online.

The Guardian

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mundesitë nuk ndodhin. Ti i krijon ato.”
— Chris Grosser
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0