Zakonet dhe gjuha e re digjitale: Nga majmuni i vogël në nomad digjital  - Business Magazine Albania

Zakonet dhe gjuha e re digjitale: Nga majmuni i vogël në nomad digjital 

gjuha e re digjitale

Në epokën e sotme digjitale, thënia e vjetër “një fotografi vlen sa një mijë fjalë” po bëhet gjithnjë e më e vërtetë. Pavarësisht nëse u dërgoni mesazhe miqve, postoni në rrjetet sociale ose po flisni me kolegët, një miniaturë e vetme shpesh përcjell mendimet tuaja më mirë se një seri fjalish. Ato që dikur ishin mimikat, toni i zërit dhe pozicioni i trupit, sot janë, GIF-et dhe emoji-t. 9 nga 10 persona përdorin emoji Se si janë të pranishme emoji-t në komunikim, tregon edhe studimi Future of Creativity, në të cilin 91 për qind e të anketuarve kanë theksuar se përdorin emoji për t’u shprehur më lehtë dhe për të qenë më të relaksuar kur flasin me të tjerët. Përveç kësaj, zhargoni në internet dhe terma të shumtë të rinj janë shfaqur që përshkruajnë zakonet e përdoruesve në tregun digjital gjithnjë në rritje.

Si pjesë e studimit “New Digital Habits”, Visa së fundmi publikoi një Leksik Digjital që na ndihmon të kuptojmë më mirë terminologjinë që digjitalizimi ka futur në jetën tonë. Me këtë rast, Jovana Tufegdžić, menaxhere e komunikimeve të korporatave në Visa për rajonin e Evropës Juglindore, thekson se terma të tillë si dumb scrolling, tregu, detoksi digjital dhe të tjera janë pjesë e komunikimit të përditshëm të buzzers dhe millennials, dhe shpjegoi pse është e rëndësishme që herë pas here të ndalemi dhe t’i kushtojmë vëmendje se si ndryshon fjalimi.

’’Transformimi digjital nënkupton zhvillimin e shërbimeve të reja, zakoneve, por edhe fjalorit që bëhet pjesë e të folurit tonë të përditshëm. Duke njohur trendin e depërtimit të përshpejtuar të mediave digjitale në të gjitha sferat e jetës së përdoruesve në Serbi, Visa krijoi Leksik Digjital, në të cilin u përpoq të konsolidonte termat kyçe të lajmit, me qëllim që të gjithëve t’ua lehtësonte aksesin në një version krejtësisht të ri të botës. Jam e sigurt se manuali online do të ketë një ndikim të madh te të gjithë ata që mund të mos i kuptojnë ende ndryshimet që po ndodhin, por gjithashtu do të lehtësojë përshtatjen me një paradigmë të re të jetës”, tha Jovana Tufegdžić.

Në vijim ju paraqesim disa terma të rinj, por edhe ata me të cilët mund të jeni njohur tashmë.

  1. Dumbscrolling

Ndoshta shpesh e kapni veten duke kaluar në mënyrë të pandërgjegjshme nga aplikacioni në aplikacion, duke analizuar gjithçka që është publikuar atë ditë. Ne e quajmë këtë veprim, i cili sot është kthyer në një refleks si frymëmarrja, ’’dumbscrolling’’. Gjendja e kërkimit të vazhdueshëm, dmth. duke naviguar nëpër rrjetet sociale në kërkim të lajmeve më të fundit. E krijuar në vitin 2018 në rrjetin Twitter, fraza u bë më e popullarizuar pas fillimit të pandemisë në mars dhe prill 2020.

  1. Marketplace

’’Marketplace“ është një treg virtual ose qendër tregtare në internet ku individët ose bizneset blejnë ose shesin mallra dhe shërbime. Termi përjetoi një bum të vërtetë në vitin 2020 kur filluan të funksionojnë disa platforma të mëdha. Në atë vend sot mund të gjeni gjithçka që dëshironi dhe të paguani në një mënyrë që është e thjeshtë, e shpejtë dhe e sigurt. Më e mira nga të gjitha, distancat gjeografike nuk janë më pengesë – mund të blini nga shitësit që ndodhen në anën tjetër të vendit tuaj apo edhe në anën tjetër të botës.

  1. Detoks digjital

Është fakt që ne e kalojmë pjesën më të madhe të ditës me pajisjet tona të lidhura në internet. Ne zgjohemi dhe shtrihemi, komunikojmë dhe punojmë me to. Është e qartë se ne nuk mund ta imagjinojmë jetën e përditshme pa njoftime dhe alarme. Kështu shfaqet termi detoks digjital, që nënkupton një periudhë të caktuar kohe të kaluar pa telefona inteligjentë, kompjuter dhe televizor, por edhe distancim nga interneti dhe rrjetet sociale. Fikja e shpërqendrimeve, të cilat krijohen nga platforma dhe njoftime të shumta, ndonjëherë është një mundësi e shkëlqyer për t’iu përkushtuar miqve dhe familjes dhe të paktën të mos e shikojmë telefonin për një kohë.

  1. Nomadët digjital

Termi nomad digjital përshkruan individët që kryejnë punë nga distanca nga kudo në botë, duke përdorur teknologji digjitale. Deri kohët e fundit, ishin kryesisht vetëm YouTubers, blogerët dhe, copywriter dhe sot nomadët digjitalë janë të punësuar pothuajse në të gjitha punët. Teknologjitë e reja kanë krijuar mundësinë që bizneset të rriten kudo që janë, dhe kjo është arsyeja pse gjithnjë e më shumë individë po fillojnë karrierën e tyre në lëvizje.

  1. Binging

Në rrënjë të kësaj fjale të huaj qëndron koncepti i ’’binge’’– që do të thotë teprim. Me fjalë të tjera, shikimi maratonë i disa episodeve të një seriali pa pushim është bërë një trend me përhapjen e shërbimeve të shumta streaming që ofrojnë një gamë të gjerë përmbajtjesh për t’u parë kurdo dhe kudo që duam. Shërbimet virtuale kanë ndryshuar vërtet çdo segment të jetës sonë të përditshme, dhe këtë e vërteton edhe studimi i kompanisë Visa, ku një e katërta e të anketuarve kanë treguar se argëtimi i tyre është bërë më digjital për shkak të një sasie të madhe kohe të shpenzuar në platformat e ndryshme të transmetimit.

Nuk ka dyshim se teknologjia digjitale e ka ripërcaktuar botën në mënyra të panumërta – mënyra se si komunikojmë dhe gjuha që përdorim është ndryshuar, ndoshta përgjithmonë. Le të kujtojmë vetëm se si përdornim termin majmun (@) për tag-un.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0