"X", po mbledh të dhënat biometrike dhe të punësimit të përdoruesve të tij - Business Magazine Albania

“X”, po mbledh të dhënat biometrike dhe të punësimit të përdoruesve të tij

"X", po mbledh të dhënat biometrike dhe të punësimit të përdoruesve të tij

X, i njohur më parë si Twitter, do të mbledhë të dhëna biometrike për përdoruesit e tij, si një fotografi të fytyrës së tyre, në një përditësim të politikës së tij të privatësisë.

Personat e regjistruar në shërbimin e tij të abonimit, X Premium, mund të zgjedhin të ofrojnë një selfie dhe ID me foto për verifikim.

Politika gjithashtu thotë se X mund të mbledhë histori punësimi dhe arsimimi.

Kjo do të ishte për të “rekomanduar punë të mundshme për ju, për t’i ndarë me punëdhënësit e mundshëm kur aplikoni për një punë”. Ka pasur spekulime se X mund të dëshirojë të ofrojë shërbime rekrutimi.

Në maj, X Corp bleu një shërbim rekrutimi teknologjik të quajtur Laskie, sipas raporteve. Ishte marrja e parë e një kompanie që kur Elon Musk bleu Twitter, siç njihej atëherë, vitin e kaluar për 44 miliardë dollarë (34.7 miliardë paund).

Politika e re e privatësisë do të hyjë në fuqi më 29 shtator.

Ai thotë: “Ne mund të mbledhim dhe përdorim të dhënat tuaja personale (të tilla si historia juaj e punësimit, historia e arsimit, preferencat e punësimit, aftësitë dhe aftësitë, aktiviteti i kërkimit të punës dhe angazhimi, etj.) për të rekomanduar punë të mundshme për ju, për t’i ndarë me punëdhënësit potencialin kur aplikoni për një punë, për t’u mundësuar punëdhënësve të gjejnë kandidatë të mundshëm dhe t’ju tregojnë reklama më të përshtatshme.”

Liberty Vittert, profesor i praktikës së shkencës së të dhënave në Universitetin e Uashingtonit në St Louis, tha se masa është në përputhje me përpjekjen e X për të krijuar “përvoja më të synuara dhe individuale për përdoruesit” dhe platforma rivale si LinkedIn.

Por ajo tha se ndryshimi ishte një ndryshim nga i cili përdoruesit “duhet të jenë absolutisht të kujdesshëm”, duke paralajmëruar se mund të keqpërdoret nga punëdhënësit në mënyra të tilla si përdorimi i tweet-eve, retweet-eve ose llogarive të ndjekura për të marrë vendime për një punë.

Dr Stephanie Hare, studiuese e etikës së teknologjisë thotë se mbledhja e të dhënave “është një rrëmbim masiv i të dhënave, megjithëse me pëlqimin tuaj” dhe pasi kjo nuk është e detyrueshme për përdoruesit, ajo nuk beson se masa është shqetësuese nga pikëpamja e lirive civile.

Lexo edhe:ALLWEB 2023, VJEN MË 2 NËNTOR KONFERENCA DEDIKUAR MARKETINGUT DIXHITAL DHE WEB-IT

Sipas X, mbledhja e të dhënave biometrike – një term që mbulon të dhënat në lidhje me atributet fizike të një personi si skanimi i fytyrës ose shenjat e gishtave – është për përdoruesit e X Premium.

Kompania i tha BBC-së: “X do të japë mundësinë për të siguruar ID-në e tyre qeveritare, të kombinuar me një selfie, për të shtuar një shtresë verifikimi.

“Të dhënat biometrike mund të nxirren si nga ID-ja e qeverisë ashtu edhe nga imazhi selfie për qëllime të ngjashme. Kjo do të na ndihmojë gjithashtu të lidhim, për ata që zgjedhin, një llogari me një person real duke përpunuar ID-në e tyre të lëshuar nga qeveria. Kjo do të ndihmojë gjithashtu X të luftojë përpjekjet për imitim dhe ta bëjë platformën më të sigurt.”

Musk ka përsëritur gjithashtu planet e X për t’u dhënë përdoruesve mundësinë për të bërë thirrje video dhe audio. Ai tha se funksioni “funksionon në iOS, Android, Mac dhe PC” dhe se nuk do të nevojitet asnjë numër telefoni.

“X është libri efektiv global i adresave”, pohoi ai.

Megjithatë, nuk kishte një datë të dhënë se kur do të ishte i disponueshëm funksioni i ri i thirrjeve.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0