Vuani nga sindroma "Imposter"? Ja se si ta mposhtni - Business Magazine Albania

Vuani nga sindroma “Imposter”? Ja se si ta mposhtni

Vuani nga sindroma "Imposter"? Ja se si ta mposhtni

Sindroma Imposter u krijua në 1978 nga psikologët Pauline Clance dhe Suzanne Imes në punimin e tyre kërkimor të titulluar “The Impostor Phenomenon in High Achieving Women: Dynamics and Therapeutic Intervention.”. Clance dhe Imes e përshkruan përvojën si model i ndjenjës si një mashtrim. Ose vetë-perceptimi se arritjet e dikujt janë rezultat i fatit dhe jo i aftësive të tij, më së shpeshti pavarësisht nga provat.

Sindroma Imposter është çuditërisht e zakonshme në mesin e profesionistëve dhe sipërmarrësve të nivelit të lartë. Sipas një sondazhi të fundit të NerdWallet, 78% e drejtuesve të biznesit raportuan se kanë përjetuar personalisht sindromën  në vendin e punës, duke rezultuar në 59% të tyre që mendojnë të japin dorëheqjen nga pozicionet e tyre, edhe pasi kanë gjetur sukses të konsiderueshëm në rolet e tyre. Ndoshta nuk është për t’u habitur që prevalenca e sindromës Imposter priret të anohet më e lartë në mjedise konkurruese me stres të lartë. Gjithashtu duket se prek gratë pothuajse dy herë më shpesh se burrat, ndoshta për shkak të vështirësive të përbashkëta që balancojnë detyrimet e punës dhe familjes.

Pothuajse të gjithë përjetojnë vetë-dyshim
Ju mund të ndiheni se jeni të suksesshëm në biznes, por mungesa e edukimit tuaj formal po ju pengon. Ose ndoshta besoni se lidhjet tuaja familjare dhe edukimi elitar ju dhanë një avantazh të padrejtë. Është e natyrshme të ndiheni të pasigurt dhe të përjetoni vetë-dyshim herë pas here. Kur mendimet negative bëhen të mëdha, ju keni një problem. Njohja e mentalitetit tuaj “mashtrues” si të gabuar është hapi i parë gjigant drejt vetëpranimit më të madh dhe më pak stres. Akti i heqjes së shtresave të “të menduarit tuaj të qelbur” mund të nxisë një vetëdije më të madhe dhe një pamje më objektive të kredencialeve tuaja dhe vlerës që i jepni rolit tuaj udhëheqës. Ndërsa vetë-reflektimi nuk është gjithmonë i lehtë, ai me të vërtetë është armiku numër një për sindromën Imposter.

Lexo edhe:BE-ja propozon uljen e ndotjes me 90% deri në vitin 2040

Pesë mënyra efektive për të luftuar sindromën Imposter
Siç u përmend, sindroma Imposter mund të jetë një diagnozë komplekse dhe e shumëanshme.  Pa dyshim, ndjenja si një mashtrues ose pamjaftueshmëria mund të jetë një mentalitet i frikshëm, pushtues dhe dobësues, dhe të sëmurët duhet gjithmonë të konsiderojnë të kërkojnë terapi profesionale ose mbështetje tjetër të përshtatshme.

Por, ka edhe disa strategji efektive për të ndihmuar në heshtjen e Thomait tuaj të dyshimtë të brendshëm, të cilat kryesisht përbëhen nga vetëdija, dhembshuria për veten dhe një dozë e mirë objektiviteti.

Identifikoni vetë-bisedimet negative: Narratori brenda kokës suaj mund të jetë i pamëshirshëm. Bëni çmos që qëllimisht ta ridrejtoni atë zë në një zë me dhembshuri, objektivitet dhe respekt për veten. Përqendrohuni në pikat tuaja të forta dhe sukseset e kaluara në vend që të fiksoheni mbi mangësitë tuaja të perceptuara.
Njihni arritjet personale: Pranoni se pavarësisht se sa kritik jeni ndaj vetes, ju me të vërtetë keni përjetuar sakrifica të jashtëzakonshme personale dhe keni grumbulluar të paktën një sasi të vogël suksesi gjatë rrugës. Festoni arritjet tuaja dhe ndoshta mbani një tabelë rezultatesh të të gjitha atyre fitoreve.
Kërkoni reagime: Përsëri, koka juaj mund të jetë një transmetuese e zhurmshme dhe jo e besueshme. Për të fituar objektivitet, filloni biseda me lojtarët kryesorë si ekipi juaj drejtues, kolegët ose punonjësit e besuar. Këto diskutime nuk kanë nevojë të pozicionohen si analiza të aftësive tuaja drejtuese; në vend të kësaj, bëni pyetje të hapura gjatë përmbledhjeve të projektit ose takimeve të drejtpërdrejta se si mund ta mbështesni më mirë ekipin tuaj. Pastaj dëgjoni.
Vendosni synime realiste: Të kesh qëllime të larta si një udhëheqës biznesi është e mrekullueshme – por këto standarde duhet të jenë të arritshme. Po, ëndërroni shumë, por mos e pengoni veten duke vendosur objektiva jorealiste. Sigurohuni që qëllimet tuaja të jenë SMART (Specifike, të matshme, të arritshme, përkatëse dhe të kufizuara në kohë), më pas ndajini ato në detyra të menaxhueshme. Çdo hap përpara për ju është një hap prapa për mashtruesin tuaj.
Kuptoni që përsosshmëria është e pamundur: Nuk ka asnjë projekt në historinë e botës industriale që të përfundojë pa një ose dy përplasje gjatë rrugës. Të biesh herë pas here në rrugëtimin tënd të lidershipit  dhe të presësh përsosmëri është edhe joreale, edhe vetë-shkatërruese. Dështimi është një komponent thelbësor i procesit të të mësuarit. Pra, hiqni gjykimin dhe përdorni gabimet në avantazhin tuaj.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0