Volkswagen rikthehet si lideri global i prodhimit të makinave - Business Magazine Albania

Volkswagen rikthehet si lideri global i prodhimit të makinave


Për të parën herë në 5 vite Toyota ka humbur vendin e parë, si shtëpia e parë prodhuese në botë, duke i lënë kurorën Volkswagen (VW). Të dhënat i referohen vitit 2016 në tërësi dhe shtëpia prodhuesve Gjermane, pavarësisht skandalit ia ka dalë t’i “rrëmbejë” japonezëve vendin e parë.

Japonezët kanë shitur 10.1 milionë njësi gjatë vitit të kaluar, kundrejt 10.3 milionë që kanë shitur gjermanët. Pritshmëritë duket se nuk kanë zhgënjyer. Suksesi i Volkswagen në Kinë ka ulur kështu efektin negativ të Dieselgate. Nga ana tjetër, gjermanët janë ndihmuar edhe nga fakti se, japonezët janë përballur me një rënie të ndjeshme të shitjeve në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Shtëpia prodhuese gjermane i ka paraprirë me 2 vite planit të saj, për t’u rikthyer si lider global, vetëm në vitin 2018. Toyota projekton shitje në 10.2 milionë njësi gjatë këtij viti. Në rast se këto projeksione do të realizoheshin, atëherë shtëpia prodhuese do të kalonte nivelin e 10 milionë njësive për të katërtin vit me radhë.

Ndër të tjera, presidenti i Toyota-së, Akyo Toyoda, pritet të takojë në fundjave kryeministrin e vendit, Shinzo Abe, i cili do të vizitojë Uashingtonin më 10 Shkurt. Duhet kujtuar se Donald Trump ka sulmuar në mënyrë të drejtpërdrejtë shtëpinë prodhuese dhe prodhuesit japonez në përgjithësi.

Burimi: gazetaekonomia.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0