Vlera vitale: Maksimizimi i udhëtimit më të lirë - Business Magazine Albania

Vlera vitale: Maksimizimi i udhëtimit më të lirë

Vështirësitë financiare të pandemisë janë ndjerë nga shumë njerëz në të gjithë botën. Ndërsa udhëtarët mund të dëshirojnë ende të rifillojnë udhëtimet sapo të udhëtuarit të jetë i sigurt, ne mund të presim që njerëzit të kenë si përparësi vlerën, transparencën e procesit të prenotimit dhe fleksibilitetin, tani më shumë se kurrë.

Oferta për udhëtime në destinacione të ndryshme

Me ndikimin e pandemisë në sigurinë e punës dhe rritjen financiare në të gjithë globin, udhëtarët tani janë shumë më të përqendruar tek vlera kur rezervojnë udhëtimet e tyre. Më shumë se gjysma (62%) e udhëtarëve do të jenë më të vetëdijshëm për çmimet kur kërkojnë dhe planifikojnë udhëtimin e tyre të ardhshëm, dhe 55% kanë më shumë gjasa të kërkojnë oferta dhe kursime. Shumë kërkojnë nga industria e udhëtimeve që të ofrojë vlerë më të madhe dhe zgjedhje më të mira për mundësitë e akomodimit dhe transportit për të ndihmuar në përmbushjen e këtyre nevojave në zhvillim të udhëtarëve.

Duke kërkuar udhëtime fleksibël

Me kufizimet e udhëtimit që dukshëm ndryshojnë nga një minutë në tjetrën, mund të jetë e vështirë të planifikosh një udhëtim. Si rezultat, tre të katërtat (74%) e udhëtarëve thanë se duan platforma të rezervimit të udhëtimit për të rritur transparencën në lidhje me politikat e anulimit, proceset e rimbursimit dhe mundësitë e sigurimit të udhëtimit. Fleksibiliteti do të jetë gjithashtu një përparësi, me 46% të udhëtarëve që thonë se do ta konsiderojnë akomodimin e rimbursueshëm si një gjë të domosdoshme dhe 36% do të dëshirojnë fleksibilitetit për të ndryshuar datat e check-in pa kostos shtesë.

Mbështetja e udhëtimit

Ndërsa udhëtimet mund të jenë prekur jashtëzakonisht shumë këtë vit, duket se udhëtarët globalë duan japin ndihmesën e tyre për t’u siguruar që industria të mbetet e paprekur. 70% thonë se duan të mbështesin rikuperimin e tij. Shumica e udhëtarëve (67%) gjithashtu dëshirojnë të sigurojnë që rezervimet e tyre të ardhshme do të ndihmojnë në rindërtimin e komuniteteve lokale në të gjithë botën që janë prekur nga pandemia.

BOOKING

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0