Vjen panairi “Shqipëria punon Tokën” - Business Magazine Albania

Vjen panairi “Shqipëria punon Tokën”


Këtë fundjavë, panairi “Shqipëria Punon Tokën” është një destinacion i mirë për ju, krahas panairit të librit i hapur tashmë. Është panairi, eventi më i madh për bujqësinë, zhvillimin rural dhe agrobiznesin në Shqipëri.

Për dy ditë me radhë në zemër të Tiranës do të zërë vend ajo pjesë e Shqipërisë që punon e prodhon, për tregun vendas dhe për eksportin.  Panairi mbetet vitrina më e mirë për promovimin e produkteve shqiptare.

Sivjet është edicioni i tretë i panairit, i cili po kthehet në një traditë të përvitshme.

“Shqipëria Punon Tokën” është një mundësi e shkëlqyer komunikimi e fermerëve me njëri-tjetrin, për të shkëmbyer eksperienca, për të ndarë histori suksesi dhe vizionin se si mund të zhvillohet më tej bujqësia shqiptare, blegtoria, akuakultura, sektori i agropërpunimit e deri tek agroturizmi.

Rreth 400 fermerë dhe sipërmarrës në fushën e agrobiznesit do të marrin pjesë në panairin e organizuar nga Ministria e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural në bashkëpunim me Bashkinë Tiranë.

Ministria e Bujqësisë thekson në njoftimin e saj se, “fermerë të vegjël anekënd Shqipërisë, si dhe biznese të mëdha në sektorin e buqjësisë, blegtorisë, agropërpunimit, bimëve medicinale dhe akuakulturës”.

Marrin pjesë bankat dhe institucionet e tjera financiare që kreditojnë bujqësinë dhe agrobiznesin. Si dhe 12 biznese në fushën e agroturizmit. Pjesë e panairit do të jenë edhe biznese nga vendet e rajonit. (Kosovë, Maqedoni e Veriut, Serbi madje edhe Italia)

Risitë e edicionit të tretë

Vendosja në shesh e fermerëve dhe sipërmarrësve do të jetë e ndarë sipas sektorëve, ku operojnë.

Numri më i lartë i sipërmarrësve dhe prania e bizneseve të rajonit.

Pse t’a vizitoni

Në këtë event, të konceptuar me disa minievente, nuk do të mungojë argëtimi, festa dhe diskutimi për zhvillimin e mëtejshëm të bujqësisë e agrobiznesit.

Ëork shop-e për sigurinë ushqimore; për çertifikimin Global GAP; për programin IPARD etj; për preparatet e mbrojtjes së bimëve etj.

Për të apasionuarit pas kafshëve dhe fëmijët, do të ketë një fermë të veçantë,

Parashikohet cooking shoë nga ekspertë të kuzhinës dhe një koncert festiv mbrëmjen e së shtunës me kuartetin “Peter Pan”.

Qytetarët do të kenë mundësi të blejnë vetë produkte direkt nga fermerët, me një çmim më të ulët se zakonisht.

Sheshi “Skënderbej” do të marrë një pamje tjetër në datat 16 dhe 17 Nëntor, duke u shndërruar në një arenë ekspozimi dhe degustimi të prodhimeve të tokës shqiptare.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0