Vidhen të dhënat e 500 milionë klientëve të Marriott pas qëndrimit të tyre në hotel - Business Magazine Albania

Vidhen të dhënat e 500 milionë klientëve të Marriott pas qëndrimit të tyre në hotel


Nuk kanë kaluar shumë ditë nga lajmi zyrtar që rrjeti i hotelerisë Marriott ka mbërritur në Tiranë. Në një ceremoni private, pasditen e së martës është nënshkruar marrëveshja mes përfaqësuesit të Marriot për rajonin e Ballkanit dhe përfaqësuesit të kompanisë Alb Star. Hoteli do të jetë pjesë e kullës së stadiumit Qemal Stafa, i cili po rindërtohet.

Vetëm pas këtij lajmi BusinessInsider ka njoftuar një shkelje masive të të dhënave që i përkasin 500 milionë klientëve që qëndruan në markat e hoteleve botërore duke përfshirë Marriott, W, Sheraton dhe Westin.

Lexoni: “Marriot” në kullën e stadiumit “Qemal Stafa”

Marriott njoftoi të Premten se kishte “marrë masa për të hetuar dhe adresuar një incident të sigurisë të të dhënave” që buronte nga baza e të dhënave të autorizimit të Starwood Guest.

Kompania tha se beson se janë aksesuar informacione të rreth 500 milionë personave, duke përfshirë një numër të papërcaktuar që u janë vjedhur informacionet e kartës së kreditit. Kjo ndikon në klientët që kanë bërë rezervime në ose para datës 10 Shtator 2018.

Marriott tha se ky informacion në lidhje me kartat e kreditit është i koduar, por që ekziston mundësia që hakerët gjithashtu të kenë marrë informacionin e nevojshëm për t’i dekriptuar ato.

Për rreth 367 milionë të atyre që u prekën, tha Marriott, informacioni i marrë përfshin disa kombinime të emrit të tyre, adresën postare, numrin e telefonit, adresën e email, numrin e pasaportës, datën e lindjes, gjininë dhe informacione të tjera rreth llogarisë së tyre Starwood.

Kompania u bind më 19 Nëntor se ka pasur akses të paautorizuar në bazën e tyre të të dhënave, e cila përmbante informacione nga klientët që qëndruan në pronat e Starwood në ose para 10 Shtatorit të këtij viti.

“Marriott raportoi këtë incident për zbatimin e ligjit dhe vazhdon të mbështesë hetimet e tyre. Kompania tashmë ka filluar të njoftojë autoritetet rregullatore,” tha kompania.

Lexoni: Samiti i Turizmit: jo më fshatra turistikë. Hotelet kusht për investime strategjike

Arne Sorenson, Presidenti dhe CEO pranë Marriott tha se: “Na vjen shumë keq që ndodhi kjo ngjarje. Kjo nuk është ajo që meritojnë të ftuarit tanë dhe ajo që presim nga vetja. Ne po bëjmë gjithçka që mundemi për të mbështetur klientët tanë dhe po përdorim mësimet e mësuar për të ecur përpara.”

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0