"Vdes" bufi i famshëm i Duolingo! - Business Magazine Albania

“Vdes” bufi i famshëm i Duolingo!

"Vdes" bufi i famshëm i Duolingo!
~4 minuta lexim

Bufi jeshil që ishte logoja e aplikacionit për mësimin e gjuhëve Duolingo nuk është më.

Kompania amerikane pas aplikacionit, i cili u bë një emër i njohur gjatë pandemisë së Covid-19, ka lëshuar një njoftim duke zbuluar se bufi i  saj i animuar ka vdekur.

Duke ndjekur gjurmët e zogut blu të Twitter, i cili u hoq në 2023 pas blerjes së platformës nga Elon Musk dhe ndryshimit të emrit në X, duket se edhe bufi ka rënë viktimë e një ri-brandimi korporativ. Në një postim në X të martën, Duolingo shkroi:

“Fatkeqesisht ju informojmë se Duo, i njohur më parë si Duolingo Owl, ka vdekur. Autoritetet janë duke hetuar shkakun e vdekjes së tij dhe ne po bashkëpunojmë plotësisht. Ndoshta vdiq duke pritur që ju të bënit mësimin tuaj, por çfarë dimë ne.”

E themeluar në 2011, kompania me bazë në Pittsburgh ofron mbi 100 kurse që mbulojnë më shumë se 40 gjuhë përmes sesioneve të shkurtra. Aplikacioni u bë jashtëzakonisht popullor gjatë pandemisë, kur njerëzit anembanë botës vendosën të mësonin një gjuhë të re në orët e lira që papritmas fituan.

Lexo edhe:Shqipëria kampione e Sigurisë Kibernetike në Ballkan për të dytin vit radhazi!

Deklarata e Duolingo në rrjetet sociale për Duo-n vazhdoi:

“Jemi të vetëdijshëm se kishte shumë armiq, por ju lutemi të mos ndani pse e urrenit atë në komente. Nëse ndjeni nevojën ta ndani, ju lutemi gjithashtu përfshini numrin e kartës suaj të kreditit që të mund t’ju regjistrojmë automatikisht në Duolingo Max (shërbimi premium i kompanisë) në kujtim të tij.” Nëse kjo nuk ishte mjaft e çuditshme, deklarata përfundoi duke thënë: “Ne vlerësojmë respektimin e privatësisë së Dua Lipa në këtë kohë.”

Kjo, mesa duket, është një referencë ndaj pasionit të bufit për këngëtaren. Në një postim në faqen e saj korrikun e kaluar, Duolingo e përshkroi artisten si “dashurinë e papërgjigjur” të bufit dhe vazhdoi t’u tregonte përdoruesve se si të jepnin udhëzime dhe urdhra në anglisht, bazuar në tekstet e këngëve të Dua Lipa. Njoftimi i së martës u bë viral në mënyrë të parashikueshme, me postimin që u pa më shumë se 47 milionë herë deri në mëngjesin e së mërkurës.

Një përdorues u përgjigj: “Ai i kaloi ditët e fundit duke më lutur të mësoja frëngjisht… dhe unë e injorova… nuk do të rikuperohem kurrë nga kjo.”

Një tjetër shtoi: “A dyshojmë për lojë të ndyrë?” Në një postim pasues, Duolingo shkroi: “Në vend të luleve, ju lutemi bëni një mësim në Duolingo.”

Kompania ndryshoi foton e saj të profilit në X duke vendosur një imazh të bufkës me kryqe mbi sy dhe me gjuhën jashtë. Postimi i saj i parë u shoqërua me atë që duket të jetë një logo e re në formën e një kapeleje kaubojsi.

Ikona e aplikacionit ka ndryshuar gjithashtu në bufkën e vdekur, por brenda aplikacionit vetë, ai duket se është ende i gjallë dhe mirë.

Duolingo i tha CNN në një email se planifikon të zbulojë më shumë në rrjetet sociale të mërkurën mbi “të vërtetën tronditëse (dhe ndoshta absurde) pas vdekjes së tij të parakohshme.”

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0