Ulja e emetimit të karbonit. Papa Françesku fton shtetet të punojnë për këtë

Papa Françesku

Papa Françesku ftuar të gjitha shtetet të punojnë për emetimin zero të karbonit. Gjatë fjalës së tij në samitin e Kombeve të Bashkuara për klimën, ai tha se, Qyteti i Vatikanit – shteti më i vogël në botë – do të arriijë objektivin deri në 2050.

Papa ka përkrahur kauzat mjedisore që nga zgjedhja e tij në 2013. Ndaj, thekson se qyteti-shteti prej 44 hektarë Brenda Romës, do të bënte çmos për të luftuar ndryshimin e klimës.

Në vodeo-mesazhin e tij, papa tha se: “Pandemia aktuale dhe ndryshimi i klimës, të cilat nuk janë vetëm të rëndësishme për mjedisin, por edhe etikisht, shoqërisht, ekonomikisht dhe politikisht, ndikojnë në jetën e më të varfërve”.

“Krahas miratimit të disa masave që nuk mund të shtyhen më gjatë, duhet një strategji për të ulur në zero emetimet e karbonit”, tha Papa Françesku.

Lexo: Tani është koha për të ndërtuar të nesërmen. Kontribuo edhe ti!

Vatikani angazhohet të ulur emetimet neto në zero deri në vitin 2050, si dhe të intensifikojë përpjekjet e menaxhimit të mjedisit për të çuar më tej përdorimin racional të burimeve natyrore, si uji dhe mbjellja e më shumë pemëve.

Një deklaratë e Vatikanit tha se qyteti-shtet po ecte përpara me planet për të zëvendësuar të gjitha makinat e tij me motor me djegie në automjete elektrike ose hibride.

Vatikani nisi të instalojë panelët solarë në vitin 2008 dhe vitin e kaluar ka ndaluar çantat pastike një përdorimëshe. Tani thuhet se po riciklon 65% të mbetjeve dhe synon të arrinë në 75% në 2023.

Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale