Udhëheqja, thënie frymëzuese nga personalitete botërore

thënie frymëzuese

Frymëzimi vjen nga vetja, por edhe nga modelet qe ne ndjekim dhe na frymëzojnë me sukseset e tyre. Është shumë mirë të përqafojmë filozofinë e tyre nëse ajo përkon edhe me frymën tonë për të, punën, jetën dhe shoqërinë.

Ja disa thënie mbi udhëheqjen nga Zuckerberg, Jeff Bezos, Barack Obama, etj.

“Nëse unë nuk do të jem vetvetja, kush do të jetë?” — Alfred Hitchcock

“Një zë i vetëm mund të ndryshojë një dhomë të tërë.” — Barack Obama

“Puna ime si lider është të sigurohem që çdokush në kompani të ketë mundësi të mira, dhe të ndjej që ka një impakt të rëndësishëm.” — Larry Page

“Puna ime nuk është të jem i mirë me njerëzit. Puna ime është t’i bëj ata më të mirë.” – Steve Jobs

“Veprimi më i guximshëm është mendosh për veten. Me zë të lartë.” — Coco Chanel

“Lider është ai i cili, nga rrëmuja sjell thjeshtësi…. Nga moshmarrëveshja sjell harmoni… Dhe nga vështirësia, sjell mundësi.” — Albert Einstein

“Aftësia për të mësuar është cilësia më e rëndësishme që një lider mund të ketë.” — Sheryl Sandberg

Lexo: 20 gjërat që shumica e njerëzve mësojnë shumë vonë në jetë

“Komunikimi është aftësia më e rëndësishme që një lider mund të zotëroj.” — Richard Branson

“Dikush është i ulur në hije sot, sepse dikush tjetër ka mbjellë një pemë shumë kohë më parë”. – Warren Buffett

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale