Singapore Airlines do të paguajë dëmshpërblim për ata që u plagosën në një fluturim Londër në Singapor dhe hasën turbulenca të rënda.
Linja ajrore tha se do të paguajë 10,000 dollarë (7,800 £) për ata që pësuan lëndime të lehta, në një postim në Facebook.
Për pasagjerët me lëndime më të rënda, linja ajrore ofron “një pagesë paradhënie prej 25,000 dollarë për të adresuar nevojat e tyre të menjëhershme” dhe diskutime të mëtejshme për të përmbushur “rrethanat e tyre specifike”.
Një pasagjer britanik 73-vjeçar vdiq dhe dhjetëra të tjerë u plagosën kur fluturimi SQ 321 hasi në turbulenca mbi Myanmar dhe u devijua në Tajlandë në maj.
Singapore Airlines nuk i është përgjigjur ende një kërkese të BBC News për informacione të mëtejshme se sa njerëz do të kenë të drejtë për pagesa.
Më shumë se njëqind njerëz që kishin qenë në SQ 321 u trajtuan në spitalin e Bangkok pas incidentit.
Hetimet e hershme treguan se avioni u përshpejtua me shpejtësi lart e poshtë dhe ra rreth 178ft (54m) për 4.6 sekonda.
Pasagjerët përshkruan se si ekuipazhi dhe ata që nuk mbanin rripat e sigurimit u dërguan duke fluturuar dhe u përplasën në tavanin e kabinës.
Një spital në Bangkok ku po trajtohen pasagjerët tha se kishte lëndime të shtyllës kurrizore, kokës dhe muskujve.
Në bordin e aeroplanit Boeing 777-300ER në momentin e incidentit ndodheshin 211 pasagjerë duke përfshirë shumë britanikë, australianë dhe singaporianë dhe 18 anëtarë të ekuipazhit.
Kompania tha se do të ofronte një rimbursim të plotë të tarifës për të gjithë pasagjerët në fluturim, përfshirë ata që nuk pësuan asnjë lëndim.
Në krye të kësaj, Singapore Airlines tha se pasagjerët do të marrin kompensim për vonesën në përputhje me rregulloret e Bashkimit Evropian ose Mbretërisë së Bashkuar.
Linja ajrore ofroi gjithashtu 1,000 dollarë amerikanë (739 dollarë; 580 £) për të gjithë pasagjerët për të mbuluar shpenzimet e menjëhershme dhe organizoi që të dashurit të fluturonin për në kryeqytetin tajlandez aty ku kërkohej.
Sipas rregulloreve ndërkombëtare, linjat ajrore duhet të ofrojnë kompensim kur pasagjerët lëndohen ose vdesin ndërsa janë në aeroplan.
Incidenti solli vëmendjen ndaj praktikave të rripit të sigurimit, pasi linjat ajrore zakonisht lejojnë pasagjerët të zgjidhin rripat e tyre gjatë kushteve normale të fluturimit. bbc
Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.