Truri dixhital i Google X qe dashuron macet - Business Magazine Albania

Truri dixhital i Google X qe dashuron macet

 

Jane misterioze dhe per kete arsye laboratoret sekrete te Google X jepnin informacione ne lidhje me nje projekt interesant qe bente fjale per nje super kompjuter ose me mire nje rrjet procesoresh.

16,000 CPU te lidhura mes tyre kane simuluar lidhje neuronale mes qelizave te trurit dhe u lane te lira te navigonin ne web, te perqendruara kryesisht ne videot e shfaqura ne Youtube ose permbajtjen e videos me te rendesishme te rrjetit.

Gjithmone ne autonomine e plote kishin keshtu mundesi te shihnin mijera dhe mijera xhirime cdo minute dhe te izolonin nje mendim. Me saktesisht, truri dixhital mundi te imagjinonte nje koncept, te percaktonte nje ide : Njohjen e ‘maces’ si etnitet.

Po ta mendojme mire, ne miliona video te Youtube macet jane protagoniste ne shumicen e videove ku argetohen me veprime qesharake ose vetem perkedhelen. Pronaret shtepiake klikojne keto video dhe keshtu super kompjuterat izoloi menjehere konceptin e ‘maces’ si nje nga me te pranishmit ne platforme.

Si nje perdorues normal shkoi te shihte videon gjithmone rreth nje koncepti te qarte, ate te ‘maces’. E gjithe kjo ndodhi pa nderhyrjen minimale te njeriut, duke qene se truri dixhital i kompjuterit veproi vetem. U deshen tre dite per te hetuar 10 milione video, e beri fale rrjetit neuronal 2.0 te perbere nga 16,000 CPU qe e bejne te fuqishme sa 1000 kompjutera.

Si nje mendje analizuese kompjuteri seleksionoi informacionet dhe i kategorizoi qe te shkonte te operonte ne ate qe e shihte ne menyre te thelle. Mes 20,000 ‘ideve’ te njohura dhe te futura ne nje kategori te caktuar, ajo e maces ka bere buje. Nga ana tjeter truri dixhital njohu me nje saktesi prej 74,8% nje mace ne nje video, pas pjeset e trupit te njeriut (76,7%) dhe fytyren e njeriut (81,7%).

Hapi i pare drejt nje kompjuteri qe mendon? Eshte vetem nje nga shume mrekullite e Google X ose e laboratoreve ku lancohen projekte te ideve te se ardhmes teknologjike. Cfare mrekullish te tjera kane pergatitur keta laboratore?

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0