Toyota do të sigurojë 3.700 automjete, përfshirë dhjetëra vetura me vetë-drejtim, rreth 500 automjete me karburant dhe 850 vetura me bateri elektrike, për garën ndërkombëtare sportive.
Si sponsor kryesor i Lojërave Olimpike në Tokio dhe si një prodhues automjetesh që ka përballë një të ardhme të errët (kur motorrët me benzinë po zhduken), Toyota po bën gjithçka për të treguar kalimin si ofrues i transportit sipas kërkesës, për konsumatorë dhe biznese, në vend që të jetë thjesht një prodhues industrial.
“Ne duam të përdorim Lojërat Olimpike dhe Paraolimpike që zhvillohen çdo dy vjet si një moment historik”, tha në një intervistë Masaaki Ito, menaxher i përgjithshëm i Divizionit Olimpik dhe Paralimpik të Toyota. “2020 do të jetë një moment i mirë për të treguar transformimin tonë në një kompani të mobilitetit”.
Toyota, Volkswagen AG dhe prodhues të tjerë automjetesh janë para një të ardhme të pasigurt, ndërsa teknologjitë e reja dhe modelet e biznesit e kanë çuar industrinë globale të automjeteve në 2.23 trilionë dollarë. Pothuajse çdo herë që Akio Toyoda, drejtori kryesor ekzekutiv dhe nipi i themeluesit të automjeteve, paraqitet në publik, thekson kalimin në shërbimet e mobilitetit.
Më shumë se një dyzinë automjetesh autonome në drejtim, që Toyota i quan e-Palette, do të lëvizin në zonën e përcaktuar për lojërat olimpike dhe paraolimpike për të transferuar atletët dhe stafin. Një tjetër automjet i pajisur me teknologji të inteligjencës artificiale, me drejtim autonom, i njohur si Concept-i, do të udhëtojë së bashku me vrapuesit e stafetave të pishtarit, sipas Ito.
Lexo: Ngushtohet hendeku cilësor mes automjeteve kineze dhe atyre ndërkombëtare
Toyota po vendos gjithashtu robotë të ndryshëm. Përveç robotit për mbledhjen e shtizave, prodhuesi do të sigurojë një robot humanoid, i cili do të ndihmojë spektatorët me aftësi të kufizuara dhe një robot telepranie që lejon njerëzit të flasin dhe shohin njëri-tjetrin.
Vendosja e teknologjive të përdorura për të menaxhuar logjistikën dhe flotat po ndihmon qeverinë e Tokios të zbusë trafikun.
Sponzorimi nga Toyota vjen në një kohë kur interesi global për Lojërat Olimpike po zvogëlohet. Vlerësimet televizive kanë rënë. Kur Toyota nënshkroi për sponsorizimin e katër ndeshjeve nga 2017-2024, media japoneze raportoi se ajo pagoi 835 milionë dollarë.
“Në planin afatmesëm dhe afatgjatë, ajo që duam është të mund ta bëjmë Toyota-n një kompani më të mirë, të mund të bashkëveprojmë më mirë me shoqërinë dhe të bëjmë makina më të mira. Kjo është ajo që duam të zbulojmë përmes sponsorizimit të lojërave”, tha Ito. Sipas tij, “nëse do t’i arrinim këto synime, sponsorizimi olimpik nuk është aspak i kushtueshëm”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.