Thuaj “jo” takimeve për biznes në kafe

Thuaju “jo” takimeve për biznes në kafe


Oferta tradicionale e “kafesë’’ është në opinionin tim, njëra prej ofertave më frustruese që mund të bëhet. Së pari, duhet të bëj të qartë se nuk jam kundër njerëzve të cilët takohen për kafe ose ata të cilët pijnë kafe. Problemi im është se kam mësuar se oferta për të pirë kafe zakonisht do të thotë se dikush dëshiron diçka nga unë.

Qoftë kohë, para ose për t’i ndihmuar ata për të bërë një lidhje, oferta për të pirë një kafe gjithmonë ka një motiv prapa saj. Ju mund të mendoni se nuk dua të ndihmoj të tjerët, por çështja e vërtetë janë mundësitë, të cilat i kam para meje. Unë jam shumë i zënë, kështu që dedikimi i kohës time në një takim ‘’të shpejtë’’ për kafe nuk ka shumë kuptim.

Pse nuk takohem kurrë me dikë për kafe?

Orët e kaluara në zyrë duke bërë biznes nuk janë koha për t’u ulur, relaksuar ose shoqëruar. Unë provoj të jem sa më efikas dhe i suksesshëm që mundem gjatë orarit të punës. Oferta tradicionale e ‘’kafesë’’ në opinionin tim është njëra prej ofertave më frustruese që mund të bëhet. Unë rrallë e pranoj ofertën e drekës gjatë orarit të punës. Vetëm merrni në konsideratë sasinë e kohës që merr për të shkuar në një takim për kafe ose për drekë, dhe se sa shumë biznes mund të bëhet në të njëjtën kohë. Pastaj, mendoni për joefikasitetet e përdorimit të asaj kohe për gjëra si bisedat e shkurtra, edhe para se të filloni të flisni për biznes.

Kini një objektiv në mendje

Unë kam objektivin që të mbaj çdo thirrje telefonike në maksimum pesë minuta. Kur është fjala tek takimet personale, preferoj që ato të mbahen në zyrën time ose të përkojnë me takimet e tjera, të cilat i kam jashtë zyrës. Edhe atëherë, provoj t’i realizoj ato takime deri në 20 minuta. Kjo më jep mundësi të pranoj sa më shumë takime ose thirrje që është e mundur. Shumë njerëz bëjnë arsyetimin se ata ‘’po bëjnë biznes’’ dhe pastaj largohen nga zyra për të bërë gjëra të parëndësishme. Mos më keqkuptoni, nuk po ju këshilloj të mos takoni njerëzit personalisht. Po ju them të merrni kontrollin e mundësive të biznesit dhe t’i bëni që ato të vijnë tek ju, ose takojini ata diku ku është e përshtatshme kur jeni jashtë zyrës.

Jo kafe, vetëm punë monotone.

Shumica e takimeve për drekë dhe kafe, të cilat ndodhin, nuk janë asgjë tjetër përpos përdorimit joefikas të kohës. Ju sugjeroj jo vetëm të refuzoni takime të tilla gjatë orarit të punës, por gjithashtu të ndaloni së kërkuari takime për kafe vetëm nëse ato janë shumë të nevojshme. Si të vendosni nëse një takim është i nevojshëm? Shikoni arsyet dhe ndikimet që takimi mund të ketë. Nëse këto peshojnë më shumë se sa të metat e atij takimi, atëherë është e pranueshme t’a kërkoni. Sigurohuni të fokusoheni që ta bëni efikasitetin një parim kyç dhe ju do të zbuloni se ai fokus do t’ju ofrojë gjithçka që dëshironi në jetë dhe biznes.

David Meltzer/Entrepreuner

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0