Telekom ndryshon emrin…dhe pronarin, Elvin Guri bëhet aksioner kontrollues i One - Business Magazine Albania

Telekom ndryshon emrin…dhe pronarin, Elvin Guri bëhet aksioner kontrollues i One

Telekom Albania zyrtarizoi të enjten emrin e ri zyrtar në markës në One, ndërsa do të ketë ndryshime të rëndësishme edhe në strukturën e saj aksionere. Kompania bën të ditur se biznesmeni shqiptaro-bullgar, Elvin Guri do të bëhet aksioner kontrollues i kompanisë holding Albania Telecom Invest (ATI), që zotëron 99.9% të aksioneve në One Telecommunications.

Sipas informacionit më të fundit zyrtar në bilancin e One, Elvin Guri mban aktualisht 35% të aksioneve në ATI, ndërsa do të blejë edhe 19% të kuotave nga ortaku tjetër, biznesmeni bullgar Spas Rusev, për të arritur në 54% të aksioneve. Ndërkohë, Spas Rusev do të dalë përfundimisht nga investimi në kompani, duke i shitur kuotat e tij tek Atanas Dobrev. Ky i fundit do të ketë 46% të aksioneve. Dobrev është prej vitit 2008 drejtor i përgjithshëm i Vivacom, kompania më e madhe e telekomunikacioneve në Bullgari.

LEXO: “Telekom Albania” ndryshon emrin, bëhet “One”

Në korrik të këtij viti, Rusev finalizoi edhe shitjen e paketës kontrolluese të aksioneve në Vivacom te shoqëria hollandeze United Group, në një operacion që preku shifrën e 1.2 miliardë eurove. Sipas One Telecommunications, ndryshimi forcon fokusin e kompanisë në këtë industri, si dhe objektivat për t’u zgjeruar më tej, për krijimin e një kompanie me prani rajonale, por me rrënjë shqiptare. Sipas One, kjo është dhe një garanci për interesat afatgjata të pronarëve në vend.

Elvin Guri e nisi aktivitetin sipërmarrës në fillim të viteve 2000 në Bullgari, ku së bashku me ortakun e tij Ivan Hristanov, themeloi kompaninë e mikrofinancës JetFinance International. Në vitin 2007, JetFinance u ble nga grupi francez BNP Paribas. Aktualisht, Elvin Guri është drejtor i përgjithshëm i Empower Capital, fond i profilit private equity, që ka si qëllim investimin në kapitalin e kompanive private, për të mbështetur rritjen e tyre.

ATI e bleu Telekom Albania, sot One Telecommunications, për 50 milionë euro në fillim të vitit 2019, pasi qeveria shqiptare refuzoi të jepte miratimin për shitjen e aksioneve te ofertuesi më i lartë në tenderin e shpallur nga Cosmote, kompania publike serbe, Telekom Srbija. Mbështetur në të dhënat nga Autoriteti i Komunikimeve Elektronike dhe Postare (AKEP), në mesin e këtij viti One raportonte 757 mijë përdorues aktivë të telefonisë celulare ose 33.4% të tregut.

Shitjet e One për vitin e kaluar prekën vlerën e 8.47 miliardë lekëve, në rënie të lehtë me 3.7% krahasuar me vitin 2018. Sipas totalit të të ardhurave, One mbante rreth 31% të tregut të shërbimeve të komunikimit të lëvizshëm. Për vitin 2019, One raportoi një fitim neto në vlerën e 269 milionë lekëve, pasi në vitin e fundit si pjesë e grupit Cosmote pati pësuar një humbje rekord prej 4.7 miliardë lekësh.

MONITOR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0