Studimi: Reklamimi i lojerave online, i rendesishem sa ai ne TV - Business Magazine Albania

Studimi: Reklamimi i lojerave online, i rendesishem sa ai ne TV


Dy te tretat ose 67 % e te rriturve ne UK jane te interesuar per cilesine e reklamimit te industrise se lojrave te fatit online ndersa vetem nje ne pese vete besojne se kompanite e lojrave te fatit qellojne audiencen e duhur, nje kerkim studimor i ri ka zbuluar se fundmi.

Bazuar ne pergjigjjet e marra nga rreth 2,000 te rritur ne kete shtet, perfshire 604 lojtare aktive apo ish-lojtare online te lojrave te fatit, raporti i “Bettling on Digital”, i pergatitur nga analistet dixhitale te IgnitionOne dhe kompania kerkimore, ComRes gjithashtu kerkoi mendimet e 11 specialisteve te marketingut nga ky sektor. 

Ashtu sic raportohet nga Marketing, studimi identifikoi nje mosrakordim te caktuar midis pikepamjeve te specialisteve te marketingut dhe konsumatoreve sidomos sa i takon rendesise se pergjegjesise sociale korporative dhe gjithashtu trendit drejt luajtjes se lojrave te fatit nepermjet telefonit celular.

Specialistet e marketingut besonin se televizioni mbetet i rendesishem si nje mjet per ndertimin e nje ndergjegjesimi te forte rreth brandit. Por ende nje cerek ose 24 % e konsumatoreve, te cilet jane aktive apo ish lojtare online  te lojrave te fatit, thone se reklamimi online ishte njesoj i rendesishem.

Faktore te tjere qe ndikonin kete grup te pyeturish perfshine eksperiencen e lehte per te luajtur lojera te tilla (73 %), cilesine e lojes (69 %) dhe perhapjen e fjales per to (43%).

Ne te njejten menyre, shume nga specialistet e marketingut nuk besonin se konsumatoret e lojrave te tilla interesoheshin shume per famen sociale te brandit. Ende 40 % e konsumatoreve thane se ato do te donin me shume te vendosnin nje bast me nje kompani qe financiarisht kontribuonte drejt kerkimeve, arsimimit apo trajtimit te problemit te kumarit.

“Nje segment i fuqishem i popullesise britanike luan lojera fati online dhe ato qe u pyeten thane se cilesia e produktit ishte me e rendesishme ne percaktimin e perzgjedhjes se faqes se internetit qe ato perdornin ne krahasim me reklamimin,” thote Simon Hayes, MD i IgnitionOne.

“Reputacioni i brandit dhe politikat e pergjegjesise sociale korporative te nje brandi jane faktore te medhenj kur vjen puna tek perceptimet pozitive midis konsumatoreve,” tha ai.

Studimi gjithashtu arriti ne perfundimin se 67 % e te rriturve ne UK ishin te interesuar per sasine e reklamimit te kompanive qe ofrojne lojera fati online ndersa rreth 21 % ishin dakort se reklamimi i tyre qellonte audiencen e duhur.

Midis gjetjeve te tjera, raporti konfirmonte se National Lottery (Lotaria Kombetare) eshte forma me popullore e kumarit per te rriturt ne UK (58%) e ndjekur nga bingo (45%), garat me kuaj (44%), baste te tjera  sportive (42%) dhe kazino (36 %). 

Te dhenat u moren nga Marketing. Perpunuar nga stafi i Warc. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0