Studimi: Reklamimi i lojerave online, i rendesishem sa ai ne TV - Business Magazine Albania

Studimi: Reklamimi i lojerave online, i rendesishem sa ai ne TV


Dy te tretat ose 67 % e te rriturve ne UK jane te interesuar per cilesine e reklamimit te industrise se lojrave te fatit online ndersa vetem nje ne pese vete besojne se kompanite e lojrave te fatit qellojne audiencen e duhur, nje kerkim studimor i ri ka zbuluar se fundmi.

Bazuar ne pergjigjjet e marra nga rreth 2,000 te rritur ne kete shtet, perfshire 604 lojtare aktive apo ish-lojtare online te lojrave te fatit, raporti i “Bettling on Digital”, i pergatitur nga analistet dixhitale te IgnitionOne dhe kompania kerkimore, ComRes gjithashtu kerkoi mendimet e 11 specialisteve te marketingut nga ky sektor. 

Ashtu sic raportohet nga Marketing, studimi identifikoi nje mosrakordim te caktuar midis pikepamjeve te specialisteve te marketingut dhe konsumatoreve sidomos sa i takon rendesise se pergjegjesise sociale korporative dhe gjithashtu trendit drejt luajtjes se lojrave te fatit nepermjet telefonit celular.

Specialistet e marketingut besonin se televizioni mbetet i rendesishem si nje mjet per ndertimin e nje ndergjegjesimi te forte rreth brandit. Por ende nje cerek ose 24 % e konsumatoreve, te cilet jane aktive apo ish lojtare online  te lojrave te fatit, thone se reklamimi online ishte njesoj i rendesishem.

Faktore te tjere qe ndikonin kete grup te pyeturish perfshine eksperiencen e lehte per te luajtur lojera te tilla (73 %), cilesine e lojes (69 %) dhe perhapjen e fjales per to (43%).

Ne te njejten menyre, shume nga specialistet e marketingut nuk besonin se konsumatoret e lojrave te tilla interesoheshin shume per famen sociale te brandit. Ende 40 % e konsumatoreve thane se ato do te donin me shume te vendosnin nje bast me nje kompani qe financiarisht kontribuonte drejt kerkimeve, arsimimit apo trajtimit te problemit te kumarit.

“Nje segment i fuqishem i popullesise britanike luan lojera fati online dhe ato qe u pyeten thane se cilesia e produktit ishte me e rendesishme ne percaktimin e perzgjedhjes se faqes se internetit qe ato perdornin ne krahasim me reklamimin,” thote Simon Hayes, MD i IgnitionOne.

“Reputacioni i brandit dhe politikat e pergjegjesise sociale korporative te nje brandi jane faktore te medhenj kur vjen puna tek perceptimet pozitive midis konsumatoreve,” tha ai.

Studimi gjithashtu arriti ne perfundimin se 67 % e te rriturve ne UK ishin te interesuar per sasine e reklamimit te kompanive qe ofrojne lojera fati online ndersa rreth 21 % ishin dakort se reklamimi i tyre qellonte audiencen e duhur.

Midis gjetjeve te tjera, raporti konfirmonte se National Lottery (Lotaria Kombetare) eshte forma me popullore e kumarit per te rriturt ne UK (58%) e ndjekur nga bingo (45%), garat me kuaj (44%), baste te tjera  sportive (42%) dhe kazino (36 %). 

Te dhenat u moren nga Marketing. Perpunuar nga stafi i Warc. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
2
2