"Stop Z", fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës - Business Magazine Albania

“Stop Z”, fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës

"Stop Z"

A mund ta imagjinoni se si do të dukej logoja e Amazon pa një Z? Një agjenci ukrainase po u kërkon markave të mëdha të ndalojnë përdorimin e fontit në logot e tyre derisa të përfundojë lufta.

Shkronja Z është bërë një simbol i mbështetjes për Vladimir Putinin dhe pushtimin e Ukrainës. Meqenëse autokolonat e para ruse iu afruan territorit ukrainas, automjetet ishin zbukuruar me një Z. Simboli, grafikisht i thjeshtë, supozohet se filloi të përdorej për të identifikuar zjarrin miqësor, por më vonë u bë pjesë e një diskursi ideologjik kur u përdor nga rrëfimet zyrtare të Kremlinit, pavarësisht se Z nuk është pjesë e alfabetit cirilik. Ata që mbështesin Putinin filluan ta përdorin atë Z dhe sot mund të shihet në stacionet e autobusëve, në murale, mbishkrime në rrugë dhe në uniformat e atletëve rusë, si Evgeny Ryov, notari që humbi një sponsor për veshjen e simbolit.

Lexoni: Rusia akuzon SHBA-në për drejtimin e një fushate masive kibernetike

Larg ozit dhe çekiçit dhe konotacionit të tij socialist, Z është një simbol i freskët dhe i fuqishëm që ka fituar ndjekës deri në atë pikë sa që ka dyqane në Rusi që shesin bluza dhe postera me Z.

Si një masë për të komunikuar mohimin e pushtimit rus, një agjenci krijuese në Ukrainë ka nisur një iniciativë agresive: hiqni shkronjën Z ​​nga logot e markave të mëdha që e përdorin atë, derisa lufta të përfundojë. Nisma e quajtur “Stop Z” u nis nga Nebo , një agjenci krijuese me bazë në Kiev. Në faqen e tij ka një manifest që shpjegon projektin: “Z është vdekja e fëmijëve, grave dhe të moshuarve ukrainas. Z janë qytetet e shkatërruara dhe centralet bërthamore të kapur. Z është uri, ngacmim dhe sulme. Z në një gënjeshtër të re. Z është svastika e re. Z është Rusia, e cila ringjalli fashizmin në Europë”.

Më pas vjen thirrja për markat e mëdha që të ndalojnë përdorimin e Z në logot e tyre dhe ta zëvendësojnë atë me një numër 3 (me ngjyrat e Ukrainës). Në faqe mund të shihni shembuj të logove të Amazon, Zara, Jay-Z dhe Harper’s Bazaar me këtë propozim grafik.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0