Startupi shqiptar Kungul, shpallet fitues i çmimit të parë për "MSc Entrepreneurship Pitch" në UCL - Business Magazine Albania

Startupi shqiptar Kungul, shpallet fitues i çmimit të parë për “MSc Entrepreneurship Pitch” në UCL

Kungul, start up shqiptar, fitoi çmimin e parë në Londër javën e kaluar, në një konkurs të organizuar nga “UCL, School of Management”, e klasifikuar si një ndër 5 shkollat më të mira të menaxhimit në botë.

Kungul ka në bazë një aplikacion, që analizon ingredientët e produkteve të kujdesit personal me qëllim ndërgjegjësimin dhe  promovimin e një jete më të shëndetshme.

Nensi Ahmetbeja, bashkë-themeluese e Kungulit, pjesë e Chevening Cohort këtë vit, prezantoi start-upin shqiptar për herë të parë në komunitetetin londonez. Ishin në total 10 pitch-e, të përzgjedhur, rezervuar ekskluzivisht pjesëmarrësve të masterit “MSc Entrepreneurship”, që Nensi po ndjek këtë vit në Londër.

Konkursi “Pitch Day” është eventi më i madh i këtij masteri dhe folësit e ftuar gjatë viteve kanë përfshirë përfaqësues nga Google Accelerator, Arrival dhe Uber. Këtë vit i ftuari kryesor ishte Paul Herman, CEO në Bluebox Corporate Finance, dhe themelues i sipërmarrjes filantropike “The Young Entrepreneurs Academy”.

Kishte tre çmime në total: një çmim për prezantimin më të mirë, një për idenë më të mirë, si dhe një çmim për standin më të mirë. Juria përbëhej nga anëtarë të grupeve të investitorëve të njohur si: Charles Findlay nga “Southern Angel Investors Club”;  Daria Sopelkina, Founder & CEO, nga “tumchi”; Margaret Lau, Fractional CMO, nga “Growth Consulting”, Paul Herman, CEO nga “Bluebox Corporate Finance”; dhe Rudina Suti nga “Minerva Venture Capital”.

Çmimin e prezantimit më të mirë, si në pitch dhe në stand, e fitoi Kungul. I përkushtuar për të ofruar një përvojë të thjeshtë për përdoruesin, KUNGUL është i shkarkueshëm në apple dhe playstore plotësisht falas dhe pa reklama ose përmbajtje të tepërt. Thelbi i Kungul qëndron në qasjen e tij të drejtuar nga komuniteti, ku përdoruesit kontribuojnë dhe marrin vlerë nga platforma, ndaj ju mund t’i bashkoheni duke shkarkuar dhe përdorur Kungul që sot.

Çmimi “Prezantimi më i mirë” në këtë kompeticion, shërben si një faktor motivues për Kungul, duke e ekspozuar atë më shumë drejt ekosistemit global të investimeve jashtë vendit, dhe për startup-et e tjera në Shqipëri, që kërkojnë të lënë gjurmë në një shkallë më të gjerë. 

Një tjetër shembull se si nismat  lokale mund të tërheqin vëmendjen ndërkombëtare, duke inkurajuar potencialisht një mjedis biznesi më të larmishëm dhe konkurrues brenda dhe jashtë Shqipërisë.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0