Kungul, start up shqiptar, fitoi çmimin e parë në Londër javën e kaluar, në një konkurs të organizuar nga “UCL, School of Management”, e klasifikuar si një ndër 5 shkollat më të mira të menaxhimit në botë.
Kungul ka në bazë një aplikacion, që analizon ingredientët e produkteve të kujdesit personal me qëllim ndërgjegjësimin dhe promovimin e një jete më të shëndetshme.
Nensi Ahmetbeja, bashkë-themeluese e Kungulit, pjesë e Chevening Cohort këtë vit, prezantoi start-upin shqiptar për herë të parë në komunitetetin londonez. Ishin në total 10 pitch-e, të përzgjedhur, rezervuar ekskluzivisht pjesëmarrësve të masterit “MSc Entrepreneurship”, që Nensi po ndjek këtë vit në Londër.
Konkursi “Pitch Day” është eventi më i madh i këtij masteri dhe folësit e ftuar gjatë viteve kanë përfshirë përfaqësues nga Google Accelerator, Arrival dhe Uber. Këtë vit i ftuari kryesor ishte Paul Herman, CEO në Bluebox Corporate Finance, dhe themelues i sipërmarrjes filantropike “The Young Entrepreneurs Academy”.
Kishte tre çmime në total: një çmim për prezantimin më të mirë, një për idenë më të mirë, si dhe një çmim për standin më të mirë. Juria përbëhej nga anëtarë të grupeve të investitorëve të njohur si: Charles Findlay nga “Southern Angel Investors Club”; Daria Sopelkina, Founder & CEO, nga “tumchi”; Margaret Lau, Fractional CMO, nga “Growth Consulting”, Paul Herman, CEO nga “Bluebox Corporate Finance”; dhe Rudina Suti nga “Minerva Venture Capital”.
Çmimin e prezantimit më të mirë, si në pitch dhe në stand, e fitoi Kungul. I përkushtuar për të ofruar një përvojë të thjeshtë për përdoruesin, KUNGUL është i shkarkueshëm në apple dhe playstore plotësisht falas dhe pa reklama ose përmbajtje të tepërt. Thelbi i Kungul qëndron në qasjen e tij të drejtuar nga komuniteti, ku përdoruesit kontribuojnë dhe marrin vlerë nga platforma, ndaj ju mund t’i bashkoheni duke shkarkuar dhe përdorur Kungul që sot.
Çmimi “Prezantimi më i mirë” në këtë kompeticion, shërben si një faktor motivues për Kungul, duke e ekspozuar atë më shumë drejt ekosistemit global të investimeve jashtë vendit, dhe për startup-et e tjera në Shqipëri, që kërkojnë të lënë gjurmë në një shkallë më të gjerë.
Një tjetër shembull se si nismat lokale mund të tërheqin vëmendjen ndërkombëtare, duke inkurajuar potencialisht një mjedis biznesi më të larmishëm dhe konkurrues brenda dhe jashtë Shqipërisë.
Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.