Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet - Business Magazine Albania

Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Ndërsa sjellja e udhëtimit është ndikuar shumë nga pandemia, e ardhmja e udhëtimit paraqitet ndritshme. Ne po ndryshojmë mënyrën se si e shikojmë botën dhe si e eksplorojmë atë, duke zgjedhur kujtimet ndaj kilometrave dhe duke kërkuar lumturinë në lidhje kuptimplota.

Ne jemi duke u zhvilluar në një lloj të ri udhëtarësh, duke përdorur teknologjinë për të rifituar spontanitetin, besimin dhe për të na ndihmuar të udhëtojmë të sigurt dhe me përgjegjësi.

Siguria e para

Më shumë se gjysma (64%) e udhëtarëve pajtohen që teknologjia do të luajë një rol kryesor në kontrollimin e rreziqeve shëndetësore gjatë udhëtimit. Kur bëhet fjalë për akomodimet, 63% e udhëtarëve globalë besojnë ndërtesat do të duhet të përdorin teknologjitë më të fundit për t’i bërë ata të ndjehen të sigurt.

Qëndroni fleksibël

Fleksibiliteti është duke u bërë gjithnjë e më i rëndësishëm, me më shumë se gjysmën (53%) e endacakëve globale që dëshirojnë mundësi teknike të përshtatshme për të bërë rezervime restorantesh në minutën e fundit. Pothuajse një e katërta (21%) e udhëtarëve gjithashtu duan më shumë makina vetë-shërbimi në vend të sporteleve të biletave për të lëvizur nëpër stacione dhe aeroporte më shpejt dhe për të minimizuar kontaktin njerëzor.

LEXO: Singapor: Si ndikojnë inovacioni dhe teknologjia në rimëkëmbjen e ekonomisë

Këtë herë është personale

Teknologjia ofron mundësi të pafundme për të na ndihmuar të gjejmë atë që po kërkojmë në mënyrë më efikase. Kjo është arsyeja pse më shumë se gjysma (55%) e udhëtarëve janë të ngazëllyer për potencialin e teknologjisë për të personalizuar më tej përvojat e tyre të udhëtimit në të ardhmen e afërt. Rëndësia e saj do të vazhdojë të rritet ndërsa teknologjia vazhdon të tregojë vlerën e saj, duke u bërë gjithnjë e më e integruar në përvojat tona personale të udhëtimit.

Teknologjia udhëton shpejt

Risitë teknologjike, përfshirë përvojat e përmirësuara në internet, duket se do të ndikojnë më tej në sjelljen tonë si udhëtar në të ardhmen. Mbi një e treta (36%) e komunitetit tonë të udhëtimit thotë se ata do të ndiheshin më rehat duke vizituar një destinacion ku nuk kanë qenë kurrë në qoftë se mund të vizitonin më parë këtë destinacion duke përdorur realitetin virtual.

E vërteta supreme mbizotëron

Ndërsa llojet e reja të mediave dhe përvojat në internet ndihmojnë udhëtarët të kenë një vështrim të shkurtër për atë që destinacionet e reja kanë për të ofruar, përvojat virtuale nuk do të zëvendësojnë eksperiencën e vërtetë. Vetëm 30% e udhëtarëve presin të marrin pjesë në përvoja më virtuale ose në internet ofruara  nga atraksionet turistike, ture lokale dhe seminare, duke provuar që ndërsa teknologjia na sjell më shumë komoditet, personalizim dhe qetësi mendore, ajo nuk do të zëvendësojë realitetin e eksplorimit personalisht të botës.

BOOKING

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0