Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet - Business Magazine Albania

Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Ndërsa sjellja e udhëtimit është ndikuar shumë nga pandemia, e ardhmja e udhëtimit paraqitet ndritshme. Ne po ndryshojmë mënyrën se si e shikojmë botën dhe si e eksplorojmë atë, duke zgjedhur kujtimet ndaj kilometrave dhe duke kërkuar lumturinë në lidhje kuptimplota.

Ne jemi duke u zhvilluar në një lloj të ri udhëtarësh, duke përdorur teknologjinë për të rifituar spontanitetin, besimin dhe për të na ndihmuar të udhëtojmë të sigurt dhe me përgjegjësi.

Siguria e para

Më shumë se gjysma (64%) e udhëtarëve pajtohen që teknologjia do të luajë një rol kryesor në kontrollimin e rreziqeve shëndetësore gjatë udhëtimit. Kur bëhet fjalë për akomodimet, 63% e udhëtarëve globalë besojnë ndërtesat do të duhet të përdorin teknologjitë më të fundit për t’i bërë ata të ndjehen të sigurt.

Qëndroni fleksibël

Fleksibiliteti është duke u bërë gjithnjë e më i rëndësishëm, me më shumë se gjysmën (53%) e endacakëve globale që dëshirojnë mundësi teknike të përshtatshme për të bërë rezervime restorantesh në minutën e fundit. Pothuajse një e katërta (21%) e udhëtarëve gjithashtu duan më shumë makina vetë-shërbimi në vend të sporteleve të biletave për të lëvizur nëpër stacione dhe aeroporte më shpejt dhe për të minimizuar kontaktin njerëzor.

LEXO: Singapor: Si ndikojnë inovacioni dhe teknologjia në rimëkëmbjen e ekonomisë

Këtë herë është personale

Teknologjia ofron mundësi të pafundme për të na ndihmuar të gjejmë atë që po kërkojmë në mënyrë më efikase. Kjo është arsyeja pse më shumë se gjysma (55%) e udhëtarëve janë të ngazëllyer për potencialin e teknologjisë për të personalizuar më tej përvojat e tyre të udhëtimit në të ardhmen e afërt. Rëndësia e saj do të vazhdojë të rritet ndërsa teknologjia vazhdon të tregojë vlerën e saj, duke u bërë gjithnjë e më e integruar në përvojat tona personale të udhëtimit.

Teknologjia udhëton shpejt

Risitë teknologjike, përfshirë përvojat e përmirësuara në internet, duket se do të ndikojnë më tej në sjelljen tonë si udhëtar në të ardhmen. Mbi një e treta (36%) e komunitetit tonë të udhëtimit thotë se ata do të ndiheshin më rehat duke vizituar një destinacion ku nuk kanë qenë kurrë në qoftë se mund të vizitonin më parë këtë destinacion duke përdorur realitetin virtual.

E vërteta supreme mbizotëron

Ndërsa llojet e reja të mediave dhe përvojat në internet ndihmojnë udhëtarët të kenë një vështrim të shkurtër për atë që destinacionet e reja kanë për të ofruar, përvojat virtuale nuk do të zëvendësojnë eksperiencën e vërtetë. Vetëm 30% e udhëtarëve presin të marrin pjesë në përvoja më virtuale ose në internet ofruara  nga atraksionet turistike, ture lokale dhe seminare, duke provuar që ndërsa teknologjia na sjell më shumë komoditet, personalizim dhe qetësi mendore, ajo nuk do të zëvendësojë realitetin e eksplorimit personalisht të botës.

BOOKING

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0