Sony tërheq lojën Cyberpunk 2077, do të kthejë mbrapsht paratë - Business Magazine Albania

Sony tërheq lojën Cyberpunk 2077, do të kthejë mbrapsht paratë

Cyberpunk 2077

Sony dhe Microsoft, prodhuesit e Xbox, thanë se do të ofrojnë rimbursim për qytetarët, ndërsa zhvilluesit do të punonin për të rregulluar gabimet.

Sony tërhoqi lojën Cyberpunk 2077 nga PlayStation Store dhe do të kthejë pas paratë për të gjithë ata që e kanë blerë.

Kjo ndodhi pasi lojtarët u ankuan se loja ishte e mbushur me viruse dhe probleme. Kompania ka premtuar se do të bëjë disa ndërhyrje për të përmirësuar lojën, ccka e bën të paqartë se kur Sony Interactive Entertainment mund ta kthejë lojën në PlayStation Store.

Sipas deklaratës së Sony dhe Microsoft, “Ne po punojmë për të garantuar një nivel të lartë kënaqësie të klientëve, ndaj do të fillojmë rifinancimin e të gjithë atyre që e kanë blerë Cyberpunk 2077 përmes PlayStation Store”.

Lexo: Huawei është në pronësi të punonjësve të saj

Në këtë lojë, lojtarët luajnë në një botë kriminale, ku ata mund të paguajnë për të përmirësuar veten me teknologji. Loja u propozua për herë të parë në vitin 2012, por më pas, u risoll në 2018. Por prezantimi më i fortë u bë në vitin 2019, kur doli në treg dhe u promovua edhe nga Keanu.

Por, problemet nisën të shfaqeshin, kryesisht në pajisjet më të vjetra si PS4 dhe Xbox One.

NYT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0