Sony investon 250 milionë dollarë në lojën “Fortnite”

Sony investon 250 milionë dollarë në lojën “Fortnite”

Sony

Sony ka investuar 250 milionë dollarë në krijuesin e video lojës shumë popullore Fortnite, Epic Games. Me investimin e ri Epic në total ka ngritur 1.83 miliardë dollarë deri më sot.

Kompanitë thanë se marrëveshja forcon një marrëdhënie tashmë të ngushtë duke përforcuar objektivat e tyre të përbashkëta. Në tre financimet e kaluara Epic Games kishte ngritur 1.58 miliardë dollarë.

Me marrëveshjen Sony do të përfitojë një pjesë të aksioneve të Epic Games, por jo një paketë kontrolluese. Konkretisht bëhet fjalë për 1.4% të aksioneve duke vlerësuar Epic Games me 17.86 miliardë dollarë.

Lexoni: Pasuria e Jeff Bezos theu rekordet e historisë

Është një moment shumë i rëndësishëm për Sony ndërsa lufta e konsolave po afrohet mes PlayStation 5 dhe Microsoft Xbox Series X. Epic Games është jo vetëm zhvilluesi, por edhe publikuesi i lojës Fortnite që numëron 350 milionë përdorues të regjistruar.

Epic është gjithashtu krijuesi i Unreal Engine, mjete fundamental i përdorur për të ndërtuar shumë lojëra.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0