Shkruar nga Rilind Elezaj, kontributor
Objektivi kryesor i çdo faqeje interneti të kompanisë është të tërheqë një audiencë dhe t’i kthejë vizitorët në shitje. Mënyra më e mirë për ta arritur këtë është përmes optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO).
SEO-ja e suksesshme mbështetet shumë në prezantimin e përmbajtjes së vlefshme. Nga postimet e mediave sociale deri te blogjet e korporatave, kompanitë mund të arrijnë rezultate të favorshme të motorit të kërkimit që gjenerojnë rezultate cilësore dhe rritje të shitjeve.
Njerëzit kërkojnë në internet për zgjidhje për një problem. Google sheh më shumë se 2.2 milionë kërkime çdo ditë. Fatkeqësisht, ka 1.74 miliardë faqe interneti në të gjithë botën që konkurrojnë për vëmendjen e përdoruesve.
Renditja e një faqe interneti midis këtyre kërkimeve është kritike për suksesin e një biznesi. Objektivi i faqes së një kompanie është të përdorë rezultatet organike të kërkimit për të tërhequr trafikun e faqes në internet që është i lartë jo vetëm në cilësi, por edhe në sasi. Kështu funksionon SEO.
SEO ka të bëjë me të kuptuarit e temave dhe produkteve që njerëzit po hulumtojnë në internet. Ka të bëjë gjithashtu me të kuptuarit e frazave që ata po futin në shfletuesit e tyre të internetit për të gjetur atë informacion.
Më pas, po i përdor ato të dhëna për të krijuar përmbajtje për faqen tuaj që motorët e kërkimit do ta identifikojnë. Kur të ketë sukses, kompania juaj do të shfaqet në krye të kërkimeve në ueb, duke nxitur trafikun dhe duke rritur ROI.
Marketingu i përmbajtjes (content marketing) dhe SEO-ja
Nga fjalë kyçe (keyword) përkatëse deri te lidhjet nga faqet e tjera të internetit, ka disa mënyra për të optimizuar faqen tuaj të internetit për suksesin e SEO.
Një nga elementët më kritikë të suksesit të SEO është marketingu i përmbajtjes. Duke krijuar informacione të rëndësishme dhe të dobishme, ju tërheqni një audiencë me cilësi të lartë, e cila është e interesuar për produktet që ofroni. Blogimi i korporatës është një element efektiv për strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes.
Weblog-et filluan si një platformë për individët për t’u përdorur në jetën e tyre personale. Ashtu si një ditar në internet, ata i lejonin njerëzit të ndanin mendime dhe opinione për tema të ndryshme. Përfundimisht, kompanitë kuptuan se këto bloge kishin vlerë për biznesin e tyre. Sot, 52% e tregtarëve pretendojnë se taktika e tyre më e rëndësishme e marketingut të përmbajtjes është blogimi.
Blogjet e korporatave janë postime informative në internet që paraqesin përmbajtje rreth një teme për një industri specifike. Duke ndarë idetë dhe interesat, bloget ndihmojnë motorët e kërkimit të përmirësojnë cilësinë e rezultateve të tyre të kërkimit.
Motorët e kërkimit synojnë t’u ofrojnë përdoruesve faqe interneti që plotësojnë nevojat e tyre dhe u përgjigjen pyetjeve të tyre. Faqet e internetit dhe blogjet që ofrojnë informacion të qëndrueshëm dhe të besueshëm do të renditen më lart në rezultatet e motorëve të kërkimit.
Si ndikojnë blogjet në rezultatet e kërkimit
Motorët e kërkimit mund të skanojnë, vlerësojnë dhe përpunojnë përmbajtjen e faqes suaj të internetit. Kjo quhet zvarritje e motorit të kërkimit. Pasi të përfundojë, motori i kërkimit do të indeksojë faqet tuaja të internetit. Ato janë kategorizuar dhe renditur sipas renditjes bazuar në rëndësinë. Prandaj, bloget tuaja duhet të ofrojnë informacion të dobishëm me fjalë kyçe strategjike që njerëzit përdorin për të kërkuar shërbimet tuaja.
Blogjet që plotësojnë në mënyrë më efektive nevojat e audiencës së tyre konsiderohen si një burim i besueshëm për përdoruesit. Kjo çon në renditje më të larta në rezultatet e motorëve të kërkimit. Duke u shfaqur në ballë të rezultateve në internet, ju arrini një audiencë më të gjerë të synuar, duke çuar në rritjen e trafikut. Studimet tregojnë se 66% e bizneseve që përfshijnë bloget në strategjinë e tyre SEO gjenerojnë më shumë drejtime sesa ato që nuk e bëjnë këtë.
Blogjet kanë të bëjnë me sigurimin e informacionit të dobishëm. Ato janë një mundësi e shkëlqyer për të ofruar përmbajtje të personalizuar që tërheq lexuesit dhe jep rezultate pozitive të motorit të kërkimit.
Përfitimet kryesore të blogjeve për SEO
Marketingu i përmbajtjes luan një rol të madh në rezultatet e motorëve të kërkimit. Blogjet janë një element i paçmuar i marketingut të përmbajtjes që mund të ofrojë përfitime të shumta për strategjinë tuaj të marketingut dixhital. Këtu janë gjashtë mënyra se si bloget ndikojnë drejtpërdrejt në SEO tuaj.
- Ju lejon të synoni fjalë kyçe të veçanta
Një përfitim i rëndësishëm për blogimin është se nuk ka kufi për atë që mund të postoni. Nëse dëshironi të tërheqni një nëngrup të caktuar njerëzish ose të shfaqeni në kërkime për një temë specifike, thjesht mund të shkruani një blog të përqendruar rreth asaj nevoje. Nëse nuk jeni të sigurt se cilat fjalë kyçe duhet të synoni, bëni disa kërkime. Ka burime të disponueshme që mund t’ju tregojnë se cilat fjalë kyçe janë në trend ose përdoren shpesh. Pasi të keni identifikuar këto fjalë kyçe, mund të krijoni përmbajtje që përfshin ato fraza.
Pavarësisht nëse krijoni postime bazuar në fjalë kyçe që kompania juaj dëshiron të adresojë ose terma që keni identifikuar përmes kërkimit, bloget janë një mënyrë efektive dhe e lehtë për të zhvilluar përmbajtje cilësore dhe të personalizuar. Duke synuar fjalë kyçe të veçanta, ju jeni në gjendje të rrisni shanset e faqes suaj të internetit për t’u shfaqur në rezultatet e kërkimit. Kjo zgjeron audiencën tuaj dhe rrit mundësinë tuaj për konvertime.
- Siguroni dukshmëri më të madhe
Blogjet janë të pasura me përmbajtje, ndaj ofrojnë mundësi për një sasi më të madhe fjalë kyçe të vendosura me kujdes. Kjo siguron më shumë material për motorët e kërkimit që të marrin kur zvarriten faqen tuaj. Si rezultat, ju nuk jeni vetëm në gjendje të lidheni me një gamë më të gjerë të pyetjeve të kërkimit. Faqja e internetit e kompanisë suaj duket për një grup më të larmishëm përdoruesish.
Duke hedhur një rrjet më të gjerë, ju sjellni faqen tuaj të internetit në vëmendjen e më shumë perspektivave. Kjo shikueshmëri më e lartë ndihmon në nxitjen e trafikut në faqen tuaj dhe rrit mundësinë për konvertime. Studimet tregojnë se kompanitë që përfshijnë bloge në planin e tyre të marketingut dixhital shohin 55% më shumë vizitorë në faqet e tyre.
Një faqe interneti tipike është e kufizuar në sasinë e përmbajtjes që mund të ofrojë. Faqet që nuk përfshijnë blogje pengojnë aftësinë e një kompanie për të arritur një audiencë të synuar më të gjerë dhe me cilësi më të lartë.
- Mbështetja e kontaktit me lidhjet
Blogjet janë një mënyrë e thjeshtë për t’u lidhur dhe për të ofruar informacione të mëtejshme të dobishme për audiencën tuaj nëpërmjet burimeve të jashtme dhe të brendshme. Në fakt, ata u sjellin kompanive 97% më shumë lidhje në faqen e tyre të internetit.
Një artikull i shkruar për një temë të mbuluar nga dikush tjetër ju lejon të lidheni përsëri me atë artikull tjetër. Ose, bizneset që kanë krijuar tashmë lidhje prapa në atë artikull mund të ofrojnë lidhje me postimet e tyre në blog. Duke iu drejtuar këtyre burimeve dhe duke shkëmbyer informacione, ju jo vetëm që forconi besueshmërinë tuaj. Ju zgjeroni shtrirjen tuaj dhe zgjeroni audiencën tuaj. E gjithë kjo çon në SEO të suksesshme.
Ju gjithashtu mund të inkorporoni lidhje të brendshme në postimet tuaja, duke dërguar lexuesit në faqe të tjera në faqen tuaj të internetit. Mbani lexuesit në faqen tuaj të internetit duke ofruar më shumë detaje mbi temat që i interesojnë ata. Kjo i ndihmon lexuesit të vazhdojnë t’ju shohin si një burim të vlefshëm, rrit normat e klikimeve dhe rrit mundësinë e konvertimeve.
- Siguroni më shumë materiale për indeksimin
Motorët e kërkimit synojnë të ofrojnë rezultate të besueshme dhe të besueshme për përdoruesit e tyre. Për ta bërë këtë, ata matin vlefshmërinë e një faqe në internet përpara se ta ofrojnë atë si një opsion për shikuesit.
Ndërkohë që ka disa faktorë për të përcaktuar nëse një faqe interneti është e përshtatshme, faqet që ofrojnë disa faqe me përmbajtje të vlefshme zakonisht identifikohen si një burim më i besueshëm për përgjigje dhe zgjidhje. Një mënyrë për të përfshirë më shumë faqe me material kuptimplotë në faqen tuaj është përmes blogjeve.
Duke postuar blogje në faqen tuaj, ju u ofroni motorëve të kërkimit më shumë përmbajtje për të zvarritur. Disa informacione, si p.sh. nëse një faqe interneti është aktuale ose cilat fjalë kyçe janë përdorur, regjistrohen në indeksin e kërkimit. Për t’ju dhënë një ide, Google ka indeksuar qindra miliarda faqe interneti. Këto faqe përfshihen në hyrjet për të gjitha fjalët kyçe që përdorin. Prandaj, sa më shumë faqe të indeksuara të keni, aq më i lartë mund të renditeni në rezultatet e kërkimit në internet.
- Ju ndihmojë të qëndroni aktual
Një faqe interneti joaktive ka efekte të shumta negative. Së pari, kompania juaj humbet besueshmërinë. Njerëzit humbasin besimin në shërbimet tuaja dhe pyesin veten nëse jeni ende në biznes. Së dyti, kjo nënkupton për motorët e kërkimit që ju nuk po u ofroni përdoruesve informacion kuptimplotë dhe për këtë arsye nuk duhet të përfshihen në rezultatet e motorit të kërkimit.
Për t’u konsideruar si një burim i vlefshëm, faqja juaj e internetit duhet të jetë aktuale dhe aktive. Motorët e kërkimit nuk do të promovojnë një biznes, faqja e të cilit është e vjetëruar.
Përditësimet e vazhdueshme tregojnë se faqja juaj e internetit po ofron informacion përkatës. Kjo u jep motorëve të kërkimit arsye për të indeksuar faqet tuaja dhe për të vazhduar të përfshijnë faqen tuaj të internetit në gjetjet e tyre.
Faqet e përgjithshme të faqeve të internetit nuk ofrojnë gjithmonë mundësi për të shtuar informacione të reja vazhdimisht. Blogjet, nga ana tjetër, janë një burim i vazhdueshëm i përmbajtjes së freskët dhe aktuale. Ata mbajnë qëndrimin tuaj si autoritet në fushën tuaj dhe ndihmojnë në SEO.
- Promovoni Angazhimin e Përdoruesit
Përvoja e përdoruesit është thelbësore kur bëhet fjalë për SEO. Motorët e kërkimit duan t’u ofrojnë lexuesve rezultate që i angazhojnë dhe i tërheqin ata. Nëse faqja juaj mund të ofrojë një përvojë unike, ka më shumë gjasa të shfaqeni më lart në vendosjen e rezultateve të kërkimit.
Blogjet lejojnë një sërë kreativiteti në zhvillimin e përmbajtjes. Ju nuk jeni të kufizuar në artikuj të thjeshtë me tekst. Ju mund të krijoni infografikë tërheqës që ofrojnë informacion të vlefshëm me një shikim. Ju gjithashtu mund të përfshini imazhe që përmirësojnë mesazhin e postimit tuaj.
Në fakt, më shumë se gjysma e blogerëve në botë përdorin më shumë se një imazh në postimet e tyre. Imazhet mund të ndihmojnë në ndarjen e sasive të mëdha të tekstit dhe ta bëjnë informacionin më të lehtë për t’u tretur.
Pavarësisht nëse është informacion dinamik apo interes vizual, nuk është e vështirë të zhvillohet një përmbajtje tërheqëse. Çdo gjë që mund të bëni për ta bërë blogun tuaj më tërheqës për audiencën tuaj do të ndihmojë vetëm në rritjen e rezultateve tuaja të SEO.
- Ju mundësojnë të ruani ekspertizën, autoritetin dhe besimin
Për të promovuar burime cilësore te lexuesit e tij, Google përdor një algoritëm që fokusohet në Ekspertizën, Autoritetin dhe Besimin (E-A-T). Kjo u mundëson atyre të përcaktojnë rëndësinë e përmbajtjes për çdo faqe që indeksojnë. Offline, dikush analizon manualisht një faqe interneti për të gjykuar cilësinë e saj. Ky person përdor udhëzimet E-A-T për të vlerësuar nëse uebsajteve me cilësi të lartë u është dhënë renditje e lartë e kërkimit.
Që një faqe interneti të marrë një renditje të lartë në internet, si faqja ashtu edhe autori i përmbajtjes duhet të jenë me cilësi të lartë për tre kategoritë e E-A-T:
Ekspertiza: siguroni kredencialet e përshtatshme, si çmimet e industrisë ose një diplomë kolegji.
Lexo: Abraham Lincoln vërtetoi fuqinë e marketingut vizual
Autoriteti: si e vlerësojnë burimet e jashtme cilësinë e faqes së internetit/përmbajtjes (a është faktikisht e saktë? A mund ta mbështesin ekspertët?); citimet dhe faqet në të cilat shfaqet përmbajtja u japin autoritet shkrimtarëve.
Besimi: faqja e internetit ofron informacion të vlefshëm dhe lidhje të besueshme; mund të citohen burime.
Meqenëse bloget janë thjesht përmbajtje, ato janë një mjet i përsosur për udhëzimet E-A-T të Google. Ju jeni në gjendje të mbani një nivel ekspertize në fushën tuaj.
Biznesi juaj mund të paraqitet si një autoritet për një sërë temash. Edhe më e rëndësishmja, ju mund të ndërtoni besim midis audiencës suaj që mund të çojë në besnikërinë e markës dhe rritjen e shitjeve. Blogjet që ndjekin udhëzimet E-A-T mund të ndihmojnë në rritjen e gjasave që faqja juaj e internetit të arrijë renditje të larta kërkimi.
- Mbani njerëzit në faqen tuaj
Motorët e kërkimit synojnë t’u ofrojnë shikuesve informacion të vlefshëm në mënyrë që ata të vazhdojnë ta përdorin atë shërbim. Nëse një lexues klikon në një faqe interneti të renditur më lart, e konsideron të padobishme dhe e braktis faqen, motori i kërkimit mëson se nuk e ka kryer punën e tij siç duhet. Por nëse një përdorues zgjedh një rezultat dhe mbetet në sajt, motori i kërkimit e identifikon sitin si të dobishëm dhe do të vazhdojë ta renditë atë në krye të rezultateve të tij.
Blogjet janë një mënyrë e shkëlqyer për të mbajtur njerëzit në faqen tuaj. Statistikat tregojnë se gjatësia ideale për një artikull në blog është 1600 fjalë. Kjo është shtatë minuta kohë leximi – do të thotë shtatë minuta që një vizitor është në faqen tuaj dhe mëson për shërbimet tuaja. Sa më shpesh të inkurajoni përdoruesit të qëndrojnë në faqen tuaj për një kohë më të gjatë, aq më mirë do të jetë SEO-ja juaj.
- Ndërtoni një lidhje me audiencën tuaj
Kur krijoni postime në blog me informacion të vlefshëm që rezonon me audiencën tuaj, njerëzit janë më të prirur për të ndarë informacionin me kontaktet e tyre. Kjo ndihmon në ndërtimin e një komuniteti njerëzish me të njëjtin mendim me interesa të përbashkëta. Një komunitet i tillë ndihmon në forcimin e besnikërisë së markës dhe, në fund të fundit, çon në konvertime.
Nëpërmjet ndarjes së blogut, audienca juaj ju ndihmon të zgjeroni shtrirjen tuaj, të drejtoni trafik të ri në faqen tuaj dhe t’i mbani njerëzit të kthehen në faqen tuaj për përmbajtje më të dobishme. Sa më shumë trafik dhe vizitorë të përsëritur të keni, aq më shumë motorë kërkimi do ta njohin faqen tuaj të internetit si një burim të vlefshëm. Kjo rrit besueshmërinë tuaj dhe rrit SEO.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.