Si të marrësh kontrollin e çdo bisede - Business Magazine Albania

Si të marrësh kontrollin e çdo bisede


Nëse jeni sipërmarrës, pronar i një biznesi të vogël ose një korporate të madhe, shumica e njerëzve nuk kanë të njëjtin botëkuptim për kompaninë tuaj sikur ju. Ju keni një njohuri të thellë dhe unike për vizionin e kompanisë, tregun dhe klientin. Kontrollimi i një bisede për të qartësuar misionin e kompanisë tuaj është një aftësi e vlefshme që duhet ndërtuar.

Ja si ia bën Tim Cook.

Kur Apple publikoi raportin e saj të fundit tremujor, ai tregoi se fitimet kishin rënë, ashtu si edhe të ardhurat e iPhone. Lajm i keq? Jo domosdoshmërisht. Aksionet e kompanisë u ngritën menjëherë pasi Cook ofroi një shpjegim të qartë për një pasqyrë më të gjerë dhe më pozitive. Falë rritjes së dyfishtë nga App Store, Apple Music dhe prej shërbimeve të tjera, Apple gjeneroi 11.5 miliardë dollarë.

Cook arriti të shpjegojë vizionin afatgjatë të kompanisë duke e kontrollouar bisedën me këto fjalë.

“Mënyra se si e shoh unë …”

Për shembull, duke iu përgjigjur një pyetjeje në lidhje me ngadalësimin e shitjeve të iPhone, Cook theksoi faktin që modelet e iPhone gjeneruan 26 miliardë dollarë në shitje – një numër i madh për një tremujor.

“Mënyra se si e shoh unë,” filloi Cook, “kemi pasur portofolin më të fortë të harduerit ndonjëherë. Ne kemi produkte të reja që do të dalin në treg. Ne jemi me fat dhe kemi punuar shumë që të kemi konsumatorë besnikë.”

Cook edhe më parë kishte stabilizuar aksionet e Apple në një intervistë me CNBC

Në fillim të këtij viti, Apple ishte përsëri në disavantazh për thashethemet që biznesi i iPhone në Kinë po ballafaqohej me probleme. Në një intervistë me Jim Cramer në CNBC, Cook mori kontrollin e narracionit me fjalët e tij të para.

“Më lejoni t’ju tregoj mënyrën se si e shikoj unë”, filloi Cook. “Ne e menaxhojmë kompaninë për termin afatgjatë. Gjërat më të rëndësishme në Apple janë, një, kultura e inovacionit. Së dyti, ne kemi një bazë shumë të madhe aktive të instaluar [të pajisjeve Apple], dhe së treti, ne jemi kompani që kemi konsumatorët më të kënaqur dhe më besnik në këtë industri”.

Cook më pas sqaroi qartë dhe në mënyrë të përmbledhur sesi kombinimi i këtyre tre faktorëve çon në një rrjedhë të përsëritur të të ardhurave dhe klientëve besnikë. Dhe aksionet definitivisht u stabilizuan pas intervistës së Cook.

Cook shpesh përdor pak fjalë në mënyra të ndryshme për të kontrolluar narracionin. Në vend të “mënyrës se si e shoh unë”, Cook ndonjëherë thotë: “Për ta vënë këtë në perspektivë” ose “Të nxjerrim kontekstin e kësaj”.

Sqaroni, mos mashtroni

Kontrollimi i bisedës nuk do të thotë të mashtrosh një audiencë me informacione që nuk janë të vërteta. Është thjesht një mënyrë për të ndihmuar dëgjuesit tuaj të kuptojnë më mirë një vizion që ata nuk mund ta kuptojnë plotësisht. Cook nuk mund ta përballojë të humbasë besimin e audiencës së tij. Informacioni që ai ofron është i saktë, por shpesh keqkuptohet nga njerëzit që nuk e kuptojnë aq sa duhet vizionin afatgjatë të kompanisë.

Komunikuesit efektivë mbështeten në këtë teknikë të avancuar të të folurit për të shpjeguar çështjet komplekse. Do të funksionojë edhe për ju. Qartësojeni vizionin e kompanisë tuaj duke filluar bisedën me këto fjalë: Ja si e shoh unë.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0